امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حل کردن کسری پارکینگ با پارکینگ مزاحم.
#1
با سلام آیا آپارتمان ساز با وجود کسری یک یا دو پارکینگ در یک آپارتمان 11 واحدی میتواند بدون توافق ساکنین آپارتمان اقدام به گرفتن پارکینگ مزاحم در موقع تنظیم سندها برای واحدی که فاقد پارکینگ باشد، کند؟ و آیا در اینصورت فقط واحدی که فاقد پارکینگ است در سند دارای پارکینگ مزاحم خواهد بود یا دو واحد دارای پارکینگ مزاحم خواهند شد؟
سوال دیگر اینکه آپارتمان مذکور چند پارکینگ مزاحم میتواند داشته باشد یا به عبارتی چند خودرو میتوانند به صورت پشت سر هم قرار داشته باشند؟
سوال سوم اینکه اگر در قولنامه قید شده باشد که یک واحد دارای پارکینگ است آیا آپارتمان ساز حق دارد به او پارکینگ مزاحم دهد یا خیر؟ و این پارکینگ قید شده چه نوع پارکینگ هایی را میتواند شامل شود؟
پاسخ
#2
مخاطب محترم هر مجتمع مسکونی باتوجه به قانون شهرداری همان زمانکه که پروانه ساختمان را میگرد پارکینگ را تامین میکند و در صورت عدم تکافو در زمان پایان کار پول هر تعداد واحد پارکینگ تامین نشده را پرداخت و حق پارکینگ میگرد بعد باید دید چه سالی ساخته شده و در زمان خرید در پاینکار نگاه کند در پایان کار پارکینگ آپارتمان دقت کند که وجود دارد و یا در صورتمجلس تفکیکی توجه کند لذا فقط میتواند یک پارکینگ مزاحم داشته باشدولی میزان مساحت مازاد و پول و پارتی در این مورد دخیل بوده هرچند از نظر اصولی به نظر بنده هر واحد باید یک پارکینگ داشته باشد و آپارتمانهای فاقد پارکینگ حق پارک نداشته و ندارند ولی قوانین و اصطلاحات در آمد زاء شهرداری و قوانین من در آوردی مهندسین شهرداری اصل قوانین واقعی را نقض نموده چون متاسفانه فکر و ذکر نهادهای دولتی از ایجاد قوانین من درآوردی کسب منافع برای دولت بوده و در این موارد هم لفت و لیسی هم کامندان مینمایند این نظر شخصی بنده بوده شاید دوستان نظر بهتر و کاملتری داشته باشند
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حق پارک دو خودرو در پارکینگ اختصاصی AAM_535815 0 1,631 ۸ دي ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۲۳ : ۰۳
آخرین ارسال: AAM_535815
  پارکینگ مزاحم میلاد افشارزاده 2 8,527 ۳۰ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۵۲ : ۱۲
آخرین ارسال: rasta
  تحویل پارکینگ مزاحم به جای پارکینگ قید شده در مبایعه نامه Khalili 3 3,786 ۳۰ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۹ : ۱۲
آخرین ارسال: rasta
  پاركينگ مزاحم shilasoleimani 10 33,465 ۳۰ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۶ : ۱۲
آخرین ارسال: rasta
  پارکینگ مزاحم Armin671 0 2,202 ۲۹ بهمن ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۲ : ۰۰
آخرین ارسال: Armin671

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان