امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رضا
#1
سلام.من از کارفرما به اداره کار شکایت کردم.قرارداد ندارم .اول رابطه کاری رو کتمان میکرد ولی به دلیل مدارک و صورتحسابهای بانکی مجبور شد که قبول کنه کار میکردم .هر ماه به حسابم پول میریخت تا حقوق کارکنان رو بدم.حتی یک برج به خودم حقوق 5 تومن توافق شده رو هم داد .ولی در جلسه هیئت تشخیص حقوق را قبول نکرده و گفته حداکثر یک تومن پرداخت میکرده که توافق شفاهی خیلی بیشتر از این بوده .الان من چکار میتونم بکنم؟در جلسه هیئت حل اختلاف چطور میتونم از خودم دفاع بکنم؟
رای هیئت تشخیص مبنی بر اینه که 5 ماه حقوق داده و 5 ماه طلب دارم و ابلاغ شده .چون وسط سال 5 تومن به من داده شده بود و کارفرما گفته که حقوقش یک تومن هست فقط گفتن 5 ماه حقوق طلب داری.در حالیکه 5 تومنی که داده شده فقط برای یک ماه بوده.
پاسخ
#2
سلام
آیا حقوق شما ماهیانه پنج میلیون تومان بوده است؟
روابط کارگروکارفرما اغلب مورد تکذیب قرارمیگیرد اما اوضاع واحوال قضیه از جمله تحقیقات کارگری دلیل بررابطه میگردد اینکه 5میلیون تومان دراختیار شما قرارداده تا حقوق کارگران را پرداخت نمائید اگر کارگران گواهی دهند. حقوقشان توسط شما پرداخت شده دلیل برحقانیت شما در تجدیدنظرخواهی میباشد.

اشتباه است رابطه کاری را با بده بستان مالی یا واریز وبرداشت به حسابداین ومدیون اینگونه مخدوش کرد پیشنهاد میکنم دررابطه کاری از رابطه به قول عامیانه بده وبستان مالی خودداری کنید واگر چنین نمودیداز طرف مقابل درقبال آن رسید اخذ نمایید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
قبلا پاسخ داده شده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان