امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در خصوص طلاق
#5
(۸ ارديبهشت ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۱۹ : ۱۷)fouladvand نوشته است:
(۹ فروردين ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۲۲ : ۰۰)Hamed-babaei نوشته است: با سلام خدمت جنابعالی
درخصوص مورد باید گفت با توجه به اینکه مهریه حق زن است درصورت درخواست زوجه شما باید مهریه را پرداخت نمایید . نهایت این است که دادخواست تقسیط مهریه داده و به اقساط بدهید . مگر آنکه اعسار شما توسط دادخواستی جداگانه ثابت گردد که در این صورت از پرداخت مهریه به صورت موقت معاف خواهید شد اما زمانی که ملک و املاکی داشته باشید چناچه خارج از مستثنیات دین باشد قابل توقیف است . البته درصورتی که هم اکنون هم حقوق کارمندی یا حقوق ماهیانه ثابتی داشته باشید بخشی از آن قابل توقیف است .
درباره ی برگه ای که پدر جنابعالی نوشته اند مبنی بر اینکه 1 دانگ منزل مسکونی از آن زوجه یا همسر شما باشد اما چون فاقد سند بود قابل انتقال ثبتی هم نبوده و سپس پدر شما طی نوشته ی دیگری معادل 1 دانگ خانه که 70 میلیون بوده را بر ضمه ی خود نهاده هم باید گفت در صورت اثبات صحت این سند دست نوشته پدر جنابعالی باید این پول را پرداخت نماید . قابل توجه است که مندرجات این نوشته که 70 میلیون طبق آن بر ضمه ی پدر شما قرار داده شده روشن نیست و معلوم نیست که شرایط وصول آن به چه ترتیبی بوده ، اما ظاهر آن است که این مبلغ هم بخشی از همان مهریه است که ثالث ( پدر جنابعالی ) آنرا تعهد نموده است . به هرحال نیازی نیست که هم 1 دانگ منزل مسکونی را به زوجه بدهید و هم مبلغ 70 میلیون را ، زیرا نوشته ی دوم که معادل مبلغ 1 دانگ منزل بوده حاکی از رجوع از نوشته ی اول که عین 1 دانگ را تعهد نموده بوده و در واقع آنرا نسخ نموده و بی اعتبار نموده است . پس آنچه بر ضمه ی شماست پرداخت همان 500 سکه است . دقت کنید که اگر دارایی مازاد بر ضروریات زندگی ( مستثنیات دین ) دارید در صورت مطالبه زوجه قابل توقیف می باشد .

این تاپیک برام جالب بود آوردمش بالا

یعنی با این حساب اینکه میگن قوانین تماما به نفع زنان نوشته شده درسته دیگه ؟ این هم یک دلیل
یعنی زن هر کاری دلش خواست میکند و در نهایت هم زندگی شوهر اول را هم اینچنین به غارت میبرد و مرد بیچاره همیشه محکوم میشود ؟
همچنین زندگی یک کودک بیچاره را هم بخاطر هوسهای خود نابود میکند و بعد از آن به ثروت باد آورده هم میرسد ؟
یعنی در چنین مواردی هیچ مجازاتی متوجه زن نیست ؟

با سلام..اولا خود جنابعالی بودید که بدون مشورت اقدام به تعهدی که قادر به انجام ؟آن نیستید کرده اید.ثانیاْ شما چون سکه مهر همسرتان کرده اید در صورت تقسیط و دادخواست اعسار(نداریی)از جانب شما باید بروید و سکه احیاناْ ربع سکه ماهیانه از بازار بخرید و تحویل دایره اجرای احکام دادگاه بدهید.یعنی با توجه به این امر ‍‍‍پرداخت اقساط متعذر التادیه میشود و با توجه به نوسانات قیمت سکه و ربع سکه اقساط هم متغیر میشود و ثابت نخواهد بود.اما ترفند حقوقی اینست که شما از هم اینک برای پرداخت پیش پرداختی که دادگاه محترم قرار میدهد به فکر آن بوده و اقدام به خرید سکه هایی با تاریخ قدیمی در بازار مبادرت بفرمایید تا زمان تادیه متعذر الوصول نشود.حداقل ۵الی ۶ میلیون به نفع شما خواهد بود که آن هم موقوف به کیفیت تقسیط از جانب قاضی محترم خواهد بود.ثالثاْ ترفندهای دیگری است که انتشار آن ممکن است که باعث سوء‌استفاده و یاسوءبرداشت شود.در صورتی که مایل باشید به ایمیل اینجانب به نشانیnr1000nr@gmail.comایمیل بزنید تا اینجانب شمارا در این مورد راهنمایی کنم.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سوال در خصوص طلاق - توسط amirniazi89 - ۸ فروردين ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۲۱ : ۲۱

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدارک لازم برای طلاق توافقی vakil 2 6,375 ۱۲ خرداد ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۲۲ : ۱۴
آخرین ارسال: afraclinic
  شرایط طلاق setare72f 1 1,713 ۷ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۸ : ۱۰
آخرین ارسال: keykavous
  حضانت کامل فرزند پسر توسط مادرش و درخواست طلاق internet 31 32,941 ۲۹ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۸ : ۱۱
آخرین ارسال: هشتگ11
  مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی vakil 0 3,258 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۰ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil
  طلاق توافقی و مطالبه مهریه بعد از طلاق توافقی vakil 0 4,934 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۵ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان