امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیگیری مطالبات
#1
من از سال 1383 تا پایان شهریور 90 به عنوان کارشناس حقوقی در یک شرکت مهندسی مشاور معروف کار کرده ام که پس از پایان شهریور 90 به دلیل اتمام کار، با صدور نامه ای، پایان قراردادم را اعلام نمودند. از آن زمان تا کنون حقوق دو ماه پایانی و دیگر مطالباتم را که حدود 10 تا 13 میلیون تومان است نداده اند. چند مرتبه تماس گرفته ام که گفته اند الان وضعیت خوب نیست و به محض خوب شدن می دهیم. چه اقدام موثری در این زمینه پیشنهاد می فرمایید؟
پاسخ
#2
(۹ تير ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۳ : ۰۶)مجدالدین نوشته است: من از سال 1383 تا پایان شهریور 90 به عنوان کارشناس حقوقی در یک شرکت مهندسی مشاور معروف کار کرده ام که پس از پایان شهریور 90 به دلیل اتمام کار، با صدور نامه ای، پایان قراردادم را اعلام نمودند. از آن زمان تا کنون حقوق دو ماه پایانی و دیگر مطالباتم را که حدود 10 تا 13 میلیون تومان است نداده اند. چند مرتبه تماس گرفته ام که گفته اند الان وضعیت خوب نیست و به محض خوب شدن می دهیم. چه اقدام موثری در این زمینه پیشنهاد می فرمایید؟

سلام
در خصوص حقوق دو ماه پایانی میتوانید به اداره کار مراجعه و دادخواست ارائه دهید . اما در خصوص بقیه مطالباتتان اگر مربوط به حقوق و عیدی و پاداش و .... می باشد که باز در همان مرجع می توانید در همان دادخواست قید نمائید . اما اگر مطالباتتان مربوط به مواردی خارج از این موضوعات است ، اگر مدارکی دال بر طلبکار بودن خود دارید ، برای وصول باید به دادگاههای حقوقی مراجعه و دادخواست مطالبه وجه تقدیم کنید .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ
#3
سلام اگر طلب کاری ومطالبات مربوط به شغل شما است به اداره کار محل اشتغال مراجعه کنید تا در هیت های مربوطه رسیدگی انجام شود و چناچه مربوط به شغل شما نیست به دادگستری مراجعه فرمایید
آنان که می توانند انجام می دهند و آنان که نمی توانند انتقاد می کنند .
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  پیگیری گم شدن مدارک برابر با اصل hadiblry 0 3,460 ۲۲ اسفند ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۵ : ۱۰
آخرین ارسال: hadiblry
  پیگیری یک پرونده حقوقی که رسیدگی به آن بعداز4سال ادامه دارد حاجی محمد خدری 2 4,633 ۱ مرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۰ : ۰۰
آخرین ارسال: کامیاب
Rainbow شكايت از كارفرما و وصول مطالبات linktaz 1 5,135 ۲۱ تير ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۰۲ : ۱۳
آخرین ارسال: linktaz

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان