امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درگیری
#1
سلام. دو خاهر برای حل مشکلی به خانه ما امدند. اما بعد از این که خواهر کوچکتر متوجه شد که اشتباه کرده قانع شده اما خواهر بزرگتر همچنان دادو بیداد کرده. مادرم چندین بار اخطار داد که برن بیرون اما نرفتن. منم چند بار گفتم اگه قصد دعوا دارید برین بیرون که خواهر بزرگتر پرید روی من و موهامو کشید من تونستم سریع خودمو بکشم بیرون از زیر دستاش. و شروع کرد به فحش دادن و بد و بیراه گفتن و حرفهای کاملا زشت. من فقط گفتم خودتی و از خونه ما برو بیرون. این خانم(زهرا) دوباره به من حمله کرد و موهامو کشید و به دستم ضربه زد و با دستاش گردنمو گرفت و اصلا رها نمیکرد. اینجا مادرم و خواهرم اومدن که منو نجات بدن هر چقدر دست زهرارو کشیدن اما اون دستشو ول نمیکرد. و خواهر کوچیکتره فقط به زهرا میگفت: آبجی ول کن دختررو کشتی. و به مادرم و خواهرم میگفت مواظب باشید زهرا بارداره. و مادرم و خواهرم واقعا هیچ ضربه ای به اون نزدن و فقط سعی داشتن که منو نجات بدن. خلاصه تونستن منو نجات بدن حتی وقتی من افتادم پایین خاهر کوچیکتره اومد بوسم کرد و گفت غلط کردیم تورو خدا ببخشید زهرا باردار بود عصبی شد.اما تا زنگ بزنیم پلیس اونا رفتن. تو حیاط و تو کوچه و تو خیابون همچنان به دادو بیدادشون ادامه دادن. 5 دقیقه بعد مامورین انتظامی اومدن . و ما رفتیم پزشک قانونی. تا 5 روز طرف مقابل رضایت میخواست که ما رضایت ندادیم.که در روز ششم این دو خواهر از ما شکایت کردن جهت فحاشی و ضرب و شتم. اما من بصورت اتفاقی در دادگاه پروندشونو که دیدم توش برگ پزشک قانونی نبود هرچند که اونروز نوبتمون نشد برای دادگاه. دوماه بعد که به دادگاه احضار شدیم به ما گفتن که بهتره رضایت بدین چون اون دو تا خواهر هم برگه پزشک قانونی دارن. به قران قسم ما هیچ ضربه ای به اونا نزدیم و مادرم و خواهرم فقط قصد جداکردن دست زهرا از گردنمو داشتن. جالب تر این که اون خواهری هم که جلو نیومده بود برگ پزشک قانونی آورد. نمیدونم چیکار کنم. آیا برای قاضی قابل تشخیصه دروغ اونا. من باید چیکار کنم؟ آیا برای این پرونده لازم هست وکیل بگیرم؟ تورو خدا راهنماییم کنید؟ یه سوال دیگه: بعد از اینکه پرونده از کلانتری بسته شد و رفت دادگستری آیا میشه بعدش برگه پزشک قانونی بهش اضافه کرد؟
ضمنا یکی از دوستای مشترکمون چند روز بعد به ما اطلاع داد که این خانم بخاطر این درگیری بچش سقط شد. اما وقتی ما رفتیم کلانتری شکایت کردیم اون ساعت بعدازظهر همون روز برای پاسخگویی اومد کلانتری که سالم بود. 5 روز بعد ما اون رو توی بازار دیدیم که با بچش داشت راه میرفت که عادی راه می رفت. و روز ششم هم دوباره اونو تو کلانتری دیدم که داشتن ازش بازجویی میکردن. باور من اینه که این دو خاهر مطمئنا خودزنی کره به پزشک قانونی رفتن. یا به هردلیلی بچش سقط شده انداختن گردن ما (باتوجه به اینکه عموشون در بیمارستان کار میکنند شاید راهنماشون تو این کار بوده باشه). ضمنا اینو هم بگم این خانم یه بچه 8 ساله دارند و تا 5 ماه پیش که باهم بودیم گفتند که به هیچ وجه دیگه حاضر نیستن دوباره بچه دار بشن چون زایمان سختی داشتن. شاید این خانوم واقعا باردار شده بود تو این یکماه اما چون بچه نمیخواست و قصد کورتاژ داشت این موقعیت رو بهترین زمان برای کورتاژ دونست و اینکارو کرد و ازون به عنوان سقط جنین در درگیری استفاده کرد. (موضوع سقط جنین حدسیات من هستن چون برگ پزشک قانونی اونارو ندیدم)بقران قسم هیچ ضربه ای از طرف ما بهش وارد نشد. لطفا راهنماییم کنید که آیا وکیل بگیرم یا نه؟ حق الوکاله این پرونده درصورت گرفتن وکیل چقدر میشه؟
پاسخ
#2
باسلام ودرخواست پاسخ توسط دوستام
مخاطب محترم مشخصات جناب کامیاب سپس ارسال ها را بازنموده وارد جستجودرفروم بالا سمت چپ انجمن شده واژه ورود به عنف راجستجو کنید دوست عزیزم جناب کامیاب دراین خصوص مطالب ارزنده ای درپاسخ کاربری ارسال نموده اند.

نگران نباشید پرونده درمرحله تحقیق است قطعآ قاضی تمامی جوانب رادرنظرخواهند گرفت اگر هم خواهر ومادر جنابعالی آن شخص را مضروب ننموده باشند وشما نیز منکرباشید قراری دردادسرا نباید صادرشود.

با مطالعه ارسالی جناب کامیاب بنده نیز پیشنهاد طرح شکایت ورود به عنف از دوخواهر توسط جنابعالی و مادروخواهرتان را مینمایم
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
سلام.امروز رفتم دادگاه و نامه پزشک قانونی اون دو خواهر رو خوندم. خوشبختانه از سقط جنین خبری نبود. اما ماشالله جفت پزشک قانونیشون پرپیمونه بود. و اظهارات کاملا دروغ تو پروندشون بود. حتی اون خواهری که تو درگیری حضور نداشت پزشک قانونیش در ارتباط با افتادن ناخن انگشت پاش. کبودی زانو، خراشیدگی قفسه سینه و کلی موارد دیگه . که واقعا عجیب بود. درگیری در تاریخ 27/5 بود. و اینا تا 6 روز از ما رضایت میخواستن و دیدن ما رضایت نمیدیم اوناهم خودزنی کردن و رفتن پزشک قانونی.امروز که برگشونو دیدم پزشک قانونی تاریخ معاینه رو 27/ 5 عنوان کرد. در صورتی که حتی ستوانِ کلانتری در روز ششم در جواب سوال من پاسخ دادند که اونا هنوز برگه پزشک قانونی از ما نگرفتن. تاریخ معاینه و ادعای ستوان کلانتری میتونه قاضی رو متقاعد کنه که تاریخ مراجعه به پزشک قانونی اونها به دروغ عنوان شده؟
پاسخ
#4
فریب تان داده اند ،آنها همان روز درگیری به کلانتری رفته ومعرفینامه به پزشکی قانونی رااخذ نموده اند حال بعد از یک هفته به کلانتری ارائه نموده اند حتی میتوانستند دوماه دیگر شکایت کنند درحقیقت معرفی به کارشناس نوعی تامین دلیل است چون بعد از 7روز زخم بهبود می یابدوآثارآن محو وقابل اثبات نیست

اگر نیاز به وکیل داشتید با دفتر موسسه جناب خدائی فر تماس بگیرید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#5
سلام. من برگه پزشک قانونی رو دیدم و تاریخش اینطوری نوشته بود: با احترام بازگشت به نامه 22222222222 مورخه1/6/94 در خصوص خانم فلانی نتیجه اعلام میشود. این یعنی اینکه برگه رو از کلانتری در این تاریخ دریافت کردند. (در صورتیکه برگه پزشک قانونی من نوشته با احترام بازگشت به نامه 22222222222 مورخه27/5/94 در خصوص خانم فلانی نتیجه اعلام میشود. 27/5 همون روز درگیری هستش. و من هم دقیقا در تاریخ 1/6/94 به کلانتری رفتم خودم با چشمهای خودم دیدم برگه پزشک قانونی خالی روی پرونده هست. از مامور پرسیدم اونها پزشک قانونی رفتن؟ مامور جواب داد نامه تقاضا کردن اما هنوز نیومدن و نگرفتن. من مطمئنم که اونا در تاریخ یکم به بعد برای پزشک قانونی اقدام کردن. و مطمئنا خودزنی کردن چون خاهر کوچیکتره که در درگیری نبود این خانم که ناخن پاش چندماه پیش افتاده بود اون رو هم توی نامه ذکر کردن. با این اوصاف که تاریخ نامه پزشکی اونها در بالای صفحه 1/6/94 ذکر شد. اما تاریخ معاینه 27/5/94 ذکر شد آیا این میتونه مدرکی باشه جهت ادعای دروغین اونها؟ و قاضی قبول میکنه؟
پاسخ
#6
پنج روز اختلاف درمراجعه به پزشکی قانونی از موجبات محو آثار جراحات نیست بلکه پزشک آنرا تشخیص وتاریخ حدوث را 4روز قبل از مراجعه تعیین مینماید

به هر حال پس از ابلاغ نظزپزشکی به شما ظرف یک هفته مهلت اعتراض ودرخواست معرفی به کمیسیون عالی پزشکی رادارید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#7
سلام. ببخشید ابلاغ نظر پزشکی یعنی چی؟ یعنی یک روزی دادگاه نظر پزشکی اونها رو به ما نشون میده و ما بعد از یک هفته میتونیم اعتراض داشته باشیم؟ یا از زمانیکه من خودم پرونده رو مطالعه کردم و برگه ی اونها رو دیدم میتونم اعتراض کنم؟ میشه این موضوع رو برام باز کنید.
ضمنا برای افتادن ناخن پاش، من و خواهرم و یکی از دوستاش درجریانیم که ناخون پاش در اثر یک پیاده روی طولانی ( که همه با هم حضور داشتیم در اون پیاده روی) کبود و بعد از چند وقت افتاد. میتونم برای اثبات این موضوع اون دوستمونو برای شهادت ببرم؟
پاسخ
#8
دردادسرا با تفهیم اتهام به شما درحقیقت نظریه پزشکی ابلاغ میشود همزمان اعتراض ودرخواست کمیسییون عالی پزشکی کنید مواردی را که متذکرگردیدید درجهت درخواست متذکرگردید

فعلآ که پرونده تان درمرحله تحقیق است چرا وارد بحث دادگاه شویم؟

گواهان خودردرکلانتری حاضرکنید اگر هم پرونده به دادسرارفت دردادسراحاضرکنید قطعآ موثرخواهد بود
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#9
سلام. ممنونم از پاسخهای قبلیتون. میخواستم بپرسم که خواهر زاده 11 ساله و مادرم شاهد بودن که من به اون دو نفر صدمه وارد نکردم آیا قاضی این دو نفر را به عنوان شاهد قبول میکنه؟ اگر گفته های این دو نفر را قبول نکرد شنیدم در اینجا قسم به قرآن باید خورد. میخوام بپرسم الان تو درگیری ما چه کسی باید دست رو قرآن بذاره؟ طرف مقابل من که ادعا کرد من اونو زدم باید دست رو قران بذاره که مثلا من اونو زدم؟ یا من باید دست رو قرآن بذارم که اصلا هیچ صدمه ای بهش وارد نکردم؟
ممنون میشم که کمکم کنید
پاسخ
#10
سلام
شاکی بایدبه قران کریم با تکرار انچه قاضی میگویدوالله بالله تالله قسم یادکند حال اگر قسم یادنکند به متهم واگذار خواهد شد که موارد مذکوررادرقانون از موارد لوث میدانندمتهم صرفآ به دیه با قسم شاکی محکوم خواهد شد ومسئولیت کیفری مثل زندان وسایر وسابقه کیفری ندارد.
خواهر ومادرشما از قرائن میتواند باشد امانه گواه خصوصآ طفل11ساله که معمولآ کودکان راسگوتراز بزرگترها هستند چون فعلآ وارد دنیایدروغ وریا نشده اند .
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#11
ممنونم از پاسختون. اون قسمت که برای من سابقه کیفری محسوب نمیشه واقعا خوشحالم کردین. اون دختر 11 ساله خواهرزادم هستش نه خواهرم. خواهرزاده به عنوان شاهد محسوب میشه؟
پاسخ
#12
میتوانید به عنوان گواه معرفی نمائید لیکن چنین گواهی اماره قضائی محسوب میگرددزیرا دختر11ساله به سن رشدیعنی 18سال تمام نرسیده است که دردختران این سن رشد پانزده سال تمام میباشد.
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#13
این خانم به من فحش بدی داد که نمیتونم اینجا بیان کنم معنی فحشش زند بدکاره یا فاحشه هستش. و افترایی هم که به من و خواهرم نسبت داد این جمله بود که شما شبها باهم میرید . . . . .. (امیدوارم متوجه شده باشید» میخواستم بدونم آیا این جملات و فحش ها قذف محسوب می شوند؟ مجازاتی که قاضی برای این افترا و فحش در نظر میگیره چیه؟ و سوال آخر اینکه آیا مجازات فحش و افترا جداگانه محسوب میشه؟
پاسخ
#14
سلام
1-توهین به نحو فحاشی میتواند باشد
2-متهم ساختن کسی به جرم زنا ولواط از منظر قانون قابل پیگرد میباشد قاضی نیز درصورت عجز قاذف نسبت به ادعا مکلف است وی را تحت تعقیب کیفری قراردهد.
به هر حال میتوانید شکایت وبه دردسرهای دادسرا وارد شوید یا اینکه به خدا واگذار کنید.
مجازا فحاشی وافتراء بستگی به سوابق وماده 19 قانون مجازات اسلامی دارد.
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#15
ممنونم از راهنماییتون. من قبلا معنی قذف رو نمیدونستم و شکایتی که مطرح کردم تحت عنوان فحاشی و افترا بود. آیا لازمه که شکایت قذف رو مطرح کنم (یعنی خود کلمه قذف حتما باید تو شکایت باشه تا مجازات قذف در نظر گرفته بشه؟) یا نه نیازی نیست و خود قاضی متوجه میشه؟
پاسخ
#16
سلام
بگذارید نتیجه شکایت توهین وافتراء معلوم شود از تاریخ افتراء الی یکسال دیگر این حق برای شما محفوظ است که شکایت قذف هم بنمائید منتهای مراتب ظرف یکسال پس از حدوث جرم قذف ؛چون بعد از ان حق شکایت کیفری ساقط خواهد شد
موفق باشید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  درگیری خانوادگی amirjey6770 4 5,366 ۱۳ خرداد ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۰ : ۲۰
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  درگیری و ضرب و جرح ..................... mehdizadeh 18 20,400 ۲۱ شهريور ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۹ : ۱۹
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان