امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تصادفات جرحی
#1
با سلام.
من 14 خرداد در پارک جنگلی شیان همراه مادر و پدرم در حرکت بودیم که قبل از یکی از پیچ ها ماشنی پارک کرده بود که مجبور شدم کمی تو لاین مخالف بیام تا بتونم ماشین رو رد کنم و پیج رو بپیچم که بلافاصله بعد از پیچ موتوری که از سمت بالا به پایین در حرکت بود با دیدن من کنترل موتور ازدستش خارج شد و قبل از رسیدن به ماشین من به زمین خورد و روی زمین کشیده شد من با دیدن این صحنه ایست کامل کردم و ایشان تا نزدیک ماشین ما روی زمین کشیده شد . وقتی من ایست کردم تنها چرخ عقب ماشین از خط وسط بیرون بود و با راهنمایی رانندگی تماس گرفتم ولی به علت تعطیلی 14 خرداد اعلام کردند که همه رفته اند خط سیر و نمیتوانند بیایند موتور سوار اعلام کرد که مشکلی ندارد و فقط از ما خواست که خانمش که ترک ایشان بوده و ابراز درد میکرد به بیمارستان برسانیم. ما هم این کار رو کردیم و حتی توی بیمارستان هم به مامور بیمارستان اعلام کرد که من خودم به زمین خوردم . بعد از حدود دوماه من ماشین رو فروحتم و 2 روز بعد ابلاغیه ای امد دم خونه که از من شکایت کرده بعد از مراجعه به کلانتری و دادسرا متوجه شدم ایشان بدون حضور من با کارشناسی کروکی غیر کشیده و در ان کروکی طوری ماشین من رو کشیده و اعلام کرده که اینه ماشین من به ایشان خورده و کارشناس من رو مقصر دونسته و با کمال تعجب دیدم که ایشان خودش اعلام کرده که گواهینماه موتور ندارد و همچنین اعلام کرده که به من اطلاع داده و سر کارشناسی نرفته ام . دادسرا من رو به بیمه فرستاد تا اصالت بیمه بگیرم و بعد از دوندگی بیمه پارسیان نامه ای مبنی به اصالت بیمه داد و با توجه به اینکه من خودم اعلام کردم که درخواست کارشناس جدید کردم ایشان در متن نامه قید کردند که با توجه به اعلام متهم که من میباشم مقصر نبوده و درخواست کارشناش کرده که از کلانتری خواسته که در زمان کارشناسی مامور بیمه باشد.
حالا سوالم این است اولا ایا ایشان با توجه به اینکه هیچ تصادفی نبوده بر اساس این مدارک و کروکی میتواند من رو بی دلیل متهم کند ؟
و آیا بیمه با توجه به این نامه که نوشته است مبلغ دیه رو در صورت برنده شدن ایشون پرداخت میکند ؟ چون گویا یکی از دنده هاش و مهره اش دچار شکستگی شده. و مبلغ 30 میلیون برام قرار بردیدن.
و آیا کارشناس که من گرفتم اظهارات من و شاهدام که پدر و مادرم بودن قبول میکنه که ماشین من در چه وضعیتی بوده .

تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
پاسخ }
سپاس شده توسط
#2
سلام
1-نگرانی ندارد خصوصآ اینکه دادسرا کلانتری را ملزم نموده در موقع کارشناسی از کارشناسان بیمه نیز حضورداشته باشند قطعآ کارشناس بیمه ای دارای تجاربی نسبت به دفاع از جنابعالی درجهت عدم پرداخت خسارت خواهدبود.

2-تخلف جنابعالی از نظامات دولتی چنانچه در مسیری که انحراف به چپ نمودید محرز وقابل جریمه از منظر قوانین راهورخواهد بود مبنی براینکه تابلو سبقت ممنوع یا خط ممتدوسط جاده وجودداشته باشد علت تامه تصادف نیز اگربا خودرو شما برخورد نموده بود میتوانست باشد لیکن چون برخوردوجنابعالی برخورد ننموده به نظر بنده مقصر قانونی نیستید امااز نظر وجدان که بالاترین قاضی است جنابعالی مقصر میباشید زیرا چنانچه جنابعالی انحراف به چپ وراه موتوری را مسدورنمینمودید قطعآ تصادفی به وجودنمی آمداو از بیم خطرفوت خودش را روی زمین انداخته است.

3-قرارکفالت جنابعالی30/000/000ریال بوده نه تومان درسته؟

4-درتصادف عمدی وجودندارد وغیرعمد میباشد وفاقد حبس مگردرمواردی چون فراراز صحنه تصادف-نرساندن مصدوم به مراکز درمانی الخ...... که جنابعالی همکاری نموده اید وراننده موتور سیکلت هم به نظرمیرسد شخصیتی باگذشت باشد هرچند بعدآ شکایت نموده باشد درصورت مقصر شناختن جنابعالی جریمه ای اندک از باب تعزیر شما باید به صندوق دولت بپردازید.
تانظردوستانم خصوصآ جناب کامیاب چه باشد؟
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ }
سپاس شده توسط
#3
مرسی از پاسختون اداره بیمه درخواست کرده که در زمان کارشناسی حضور داشته باشد. و دادسرا درخواست نکرده است ، ضمنا در زمانی که من کمی از خط وسط انحراف داشتم ماشین ون از کنار من عبور کرد و موتور حتما به راحتی می توانست عبور کند . من مشکلی با متهم شدن در صورت درست کروکی کشیدن نداشتم اما ایشان نادرست کروکی رو کشیده و اعلام کرده به آینه ماشین من بر خورد کرده در زمانی که ما به دادسرا مراجعه کردیم گفتند که با توجه به مشکلاتی که برای این خانم پیش امده 30 میلیون تومان قرار صادر کردند . چیزی که رئیس دفتر دادیار به من گفت . که من سند منزل یکی از اقوام را مجبور شدم بزارم .
برایم مهم است که باید این مبلغ را خودم پرداخت کنم یا بیمه میبایست پرداخت نماید . اگر من باید پرداخت باید امادگی پیدا کنم.
لطقا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم چون بعد از 10 سال رانندگی اولین بار است که تصادف کردم و هیچ وقت درگیر این مشکلات نبوده ام .
پاسخ }
سپاس شده توسط
#4
به نظربنده بیمه گذاربه استناد قانون مسئولیت مدنی هر چند راننده موتور سیکلت گواهینامه نداشته باشدباید پرداخت کند اما برای اطمینان بیشتر با دفترموسسه حقوقی هامون با جناب آقای خدائی فر مدیر موسسه وانجمن که حداقل ماهیانه با موارد اینچنینی به جهت حرفه وکالت سروکاردارند به شماره021-66923046یا همراه 9996 - 215 - 0912یاایمیل vakil@vakil.netتماس حاصل وبا طرح پرسش اخیرضمن ابلاغ سلام بنده مطرح فرمائید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ }
سپاس شده توسط


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خسارت مالی در تصادف جرحی هومن ش 6 3,952 ۱ آبان ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۳۴ : ۲۲
آخرین ارسال: هومن ش
  تصادف جرحی Minoo 0 1,158 ۱۴ خرداد ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۱۴ : ۱۲
آخرین ارسال: Minoo
  تصادف جرحی محمد ۹۱ 1 3,826 ۱۳ مرداد ، ۱۳۹۶, ساعت --> ۲۹ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت
  تصادفات جرحی aria arman 5 7,303 ۲ خرداد ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۶ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان