امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بی عدالتی یا عدالت
#1
سلام . خسته نباشید . برادرم در تاریخ05/10/93 بامتور سواری هندا به همراه دوستش درجاده روستایی با عرض کم و خط کشی نشده هفتاد هشتاد متر بعد از پیچ باراننده نیسانی که ناگهان اقدام به سبقت از متور کشاورزی که ماسه حمل میکند میگیردد سرعت متور سیکلت نبود راه فرار وشانه خاکی بابرخورد راکب متور به اتحای نیسان به حدی که موجب شکستن دنده اش و برخورد ساق پایش با سپر واستوپ عقب نیسان میشکند سر نشین متور نیزباشکستگی ابروی سمت چپ و پارگی لاله گوش در فاسله دو سه متری با درخت حاشیه جاده و حصار سیمی برخورد میکنند که موجب شکستگی از ناهیه سر وانگشتان راکب متورمیگردد. خون ریزی شدید وممانعت راننده از انتقال مصدومین به بیمارستان با تعقیر صحنه تصادف وتهیه شاهد سعی در بی گناهی خود می نماید. (شایعه شده که راننده نیسان پسرش بوده )[/size]
.زمان حضور اورژانس در محل بیش از سی دقیقه طول کشیده که در بین راه راننده متور فوت میکند ستوان دومی که سرصحنه تصادف بعد از یک ساعت میاید بدون توجه به جزعیات حادثه راننده متور را مقصر مینماید.با اعتراض ما رای کارشناس سه نفره پنجاه پنجاه میشود. عمل قلب باز پدرم و مشکلات روحی مادرم وغیر اصولی بودن گزارشات کارشناسان که بدون توجه به جزعیات گزارش پزشک قانونی مانع از اعتراض ما گردید . چند روز پیش به ما اعلام شد که برونده از باز پرسی به دادگاه رفته حالا متونیدکمکم کنید . میشه به عدالت رسید. بخاتر مشکلاتی که گفتم یکی از وکلا پی گیر کار است.
پاسخ
#2
سلام
دوست عزیز درپاسخ جنابعالی باید عرض کنم تصادفات منجربه فوت از مواردی است که قضات تحقیق وقضات دادگاه ها به آن اهمیت بسیارمیدهند منتهای مراتب باید صبورباشیددردادگاه وقت رسیدگی تعیین به قائم مقام متوفی ووکیل او ومقصرحادثه ومجروح اخطاریه حضوربه دادرسی ابلاغ خواهدشدبا محکومیت مقصرحادثه ظرف مدت یکسال پس از حدوث دیه رابایدپرداخت نماید وبه حبس تعزیری نیز محکوم خواهد شدکه نوع ان به نظردادگاه خواهدبود.

اگربه نظریه کارشناسان ظرف یک هفته پس از ابلاغ اعتراض میکردید اینبار کارشناسان 5نفره انتخاب میشدند که به نظر میرسد این حق را با عدم اعتراض قبول نموده باشید.
تانظردوستانم چه باشد؟
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
سلام از پاسخ تان ممنون .
پاسخ
#4
مرسی. منم کاملا با این مسئله موافقم.
پاسخ
#5
ممنون
موفق باشید
پاسخ
#6
(۲۳ آبان ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۱۲ : ۲۳)farabilab نوشته است: مطلب جالبی بود Smile
من فکر نمیکنم به کار بدن لفظ "جالب" و "تصویر خندان" در مورد یک حادثه دردناک ،مناسب باشه.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان