امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزاحمت یک مشتری
#1
ویرایش شد
پاسخ
#2
سلام
از فحوای کلام جنابعالی اینگونه برداشت نمودم که فروشنده محصولات اینترنتی هستید که مشتری نیاز به خدماتی داشته ملزومات ارائه خدمات ارائه شناسه بوده اما شناسه ارسال نشده بالنتیجه شما هم ناتوان از ارائه خدمات بوده اید

با شرایط مذکور ایشان با تماس تلفنی باالفاظ رکیک موجب آزار شما شده است
از نظربنده چنین جرمی توهین به نحو فحاشی درصورت اقرارخودتان خواهد بود

اینکه این آقا متوسل به صدمات روحی همسرش شده مگر شما با تماس تلفنی با همسر ایشان مواجه تلفنی شده اید
پاسخ بنده این است که ایشان برای ترسانیدن شما از این حربه ها خصوصآ کلاهبرداری استفاده نموده است
ضمنآ کلاهبرداری بردن مال غیر بصورت متقلبانه میباشد که درموضوع شمابا دریافت به فرض مثال 200یا2000تومان چنین موردی نمیتواند مصداق داشته باشد
استنباط بنده از پرسش وپاسخ چنین بود تانظردوستانم چه باشد
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
تشکر جناب
پاسخ
#4
با توجه به قانون مجازات اسلامی مصوب سال92 شاکی تا یکسال حق شکایت دارد وپس از آن حق شکایت کیفری او ساقط میشود
اگر بنده جای شما باشم پیگیری نمیکنم چون با یک توهین ساده به جائی نمیرسید درنهایت اگر محکوم هم شوید200000تومان جزای نقدی باید به صندوق دولت بپردازید
موفق باشد وآسوده خاطر
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#5
تشکر بابت پاسخ ، نظر بقیه دوستان چیه !؟
پاسخ
#6
با سلام خدمت دوستان خصوصاً جناب حکمت با بیانات زیبا و قانونی در ادامه به نظر بنده هرکس در هر محیط که مشغول فعالیت اقتصادی بوده تکلیف و قاعده خاص آن صنف را باید رعایت کند در مورد شما که خدمات اینترنتی انجام میدهید تکلیف داشته حد اقل روزانه چند بار ایمیل و حسابهای مالی خود را برسی و در صورت سفارش نسبت به ارسال سفارش چه پستی و چه اینترنتی اقدام نموده و تکلیف شما این بوده که به موقع به مشتری خدمات ارائه کنید نه اینکه بنا به اقرار خودتان چندین روز مشتری خود را بلاتکلیف نموده اید و دلیل شما جهت عدم ارائه کد بی معنی بوده چون در کلیه روشهای خریدهای امروزی دارای کد به محض خرید به همان روش اینترنتی در صورت صحت خرید فعال میگردد نه اینکه باید منتظر ارسال و دریافت گردد و یا در بسته شماره تماس قید شده که در آن ساعات تماس اداری قید شده که همان لحضه تماس در ساعات اداری فروشنده تکلیف به پاسخگویی داشته هر چند شما میتوانید تحت عنوان فحاشی اقدام کنید ولی مشتری هم حق شکایت و دریافت خسارت را داشته حتی با توجه به قوانین خاص، خسارات غیر قابل تصور شما حتی تا مسدودی سایت و فعالیت شما لذا اینگونه موارد بسیار کم بوده در ضمن مهم مسافت نبوده چون کسی که حق داشته باشد جهت احقاق حق خود هزینه را میکند و با ارائه اسناد مالی تا ریال آخرش را طبق حکم دادگاه از شما خواهد گرفت در کل آزار مردم کار خوبی نبوده و نیست هرچند شما قصد این کار را نداشته اید لذا کمی دقت در کسب و احساس مسئولیت بسیار خوب و انسانی بوده عذر خواهی و دلجویی با عث خوشنامی و رونق کسب شما شده و مشتریهای شما را خواهد افزود خودتان را جای آن مشتری قرار دهید آستانه تحمل افراد مختلف است و به خود بگوید حتی اگر مشتری بد گفت باز هم حق با مشتری بوده و جزای ناحق را به حضرت حق واگذار کنید این نظر بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#7
wawdawaw
پاسخ
#8
مخاطب به نظر بنده وقتی جرمی محقق میشود که ارکان آن مهیا باشد لذا شما نگران نباشید چون شما نیت و قصد انجام جرم را نداشته اید همانگونه که بیان نمودم بیانات دوست گرانقدرم جناب حکمت جاری بوده و بیانات اینجانب جهت تشهیذ ذهن حضرتعالی به جهت اعلان اخلاق کسب و بزرگ منشی کاسب بوده لذا نگرانی حادی وجود ندارد هرچند طرف شما دلجویی و جبران رفتار شما را درک کافی ننموده هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی تکلیف از گردن شما ساقط شده و به نظر بنده زیاد نگران نباشید درصورت هرگونه اقدام ملاک اصلی در قوانین کیفری عنصر معنوی جرم بوده و همچنین درصورت انجام چنین عملی حسن نیت شما محرز شده نگرانی وجود نداشته و در صورت شکایت ایشان باید نزد شما بیاید نه شما پس با این توضیحاتی که شما بیان نمودید درصورت شکایت و بیان این واقعیات شکایت ایشان به جایی نخواهد رسید این نظر شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#9
باسلام حضور مخاطب محترم saeid1346و دوست ارجمندم جناب کامیاب که متقبل زحمات شده وبا بیانات شیوای خویش راهنمائی محکمه پسندی نمودندکه جای قدردانی دارد و بنده نیز پاسخ ایشان را نصب العین قرارمیدهم واز کاربرمحترم خواستارتمکین از پاسخ ایشان میباشم
استناد به فرموده ای ازامام صادق(ع)مینمایم

عالم باشی یا جاهل، خاموشی را برگزین تا بردبار به شمار آیی؛ زیرا خاموشی نزد دانایان زینت و در پیش نادانان پوشش است.
دوست عزیز بنده درامور رایانه تبحری ندارم ولزومی به تبحردرخصوص آن نیست زیرا مقنن درمواردی که هر قاضی ناتوان به تفسیر امور فنی باشد ارشادبه اخذنظریه کارشناس نموده تا بامقایسه آن با نظرات خودش بهترین نظریه رابرگزیندجنابعالی نیز به نظرمیرسد به پاسخ خویش رسیده باشیدآنچه باقی میماند امور فنی میباشد که بنده اقراربه جهل آن دارم.
مارااز نتیجه اقدامات احتمالی درجریان قراردهید
بدرود وموفق وپایدار باشید
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#10
essessse
پاسخ
#11
مخاطب محترم نظر کلی خود را با این توصیف بیان میکنم چه ایشان به محل سکونت شما بیایند یا ایشان نیابت و ابلاغهایی جهت حضور ارسال نمایند نیازمند وجود آدرس مشخص بوده لذا در حالت اول ایشان به محل سکونت شما بیایند دادسرای محل سکونت شما رسیدگی و در صورت بیان واقعیت در همان جریان تشکیل یا قرار رد دعوی صادر خواهد شد و اگر به احتمال فوق العاده ضعیف اگر قراری هم صادر شود در دادسرا قطعاً دادگاه قرار را نقض و حکم به برائت شما صادر خواهد نمود و اگر ایشان نیابت ارسال و یا اخطاریه آنهم اگر با وجود داشتن آدرس شما در دایره نیابت حاضر همین پاسخها را ارائه نموده که باز تصورات فوق در مرحله قبل ایجاد میشود ودر صورت عدم نتیجه آنگاه شما میتوانید اعاده حیثیت و جبران خسارات مالی خود را با ارائه دادخواست مطالبه نمایید پس زیاد فکر نکنید چون اصل در حقوق کیفری تفسیر به نفع متهم بوده شاید در مرحله دادسرا دادیار یا باز پرس و یا دادستان کمی تند باشند که این از وظایف آنهاست چون آنها مدعی العموم هستند و از کلیه متشاکیان طلبکار (یعنی جهت نظم عمومی طرف شاکی بوده)این پاسخهای خوب و مستدل شما و احراز عدم سوء نیت در پاسخ شماست که نظر آنها را به سمت شما عوض و موجبات صدور قرار رد و یا هر قرار دیگر که ممانعت از رسیدگی میکند را در بر داشته که آنهم به نفع شما میباشد زیاد فکر و سوالات غیر ممکن را تصور نکنید چون قاضی آنقدر بیکار و ذهن تئوری نداشته که مانند طلاب حوزه ها بیکار و بیهوده معادلات نامفهوم و غیر ممکن را تحلیل کنند چون دادرسی چه کیفری و چه حقوقی دارای پایه و اساس مشخص بوده نه بر اساس تصورات دیگران پس خیالتان راحت باشد این نظر شخصی و برداشت من از قوانین و رویه جاری بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#12
جناب آقای کامیاب
تشکر فراوان بابت پاسخی که ارسال کردید
پاسخ
#13
باتشکر
پاسخ
#14
مخاطب محترم پاسخ سوالات شما از نظر بنده به شرح ذیل بوده
فرض مثال یک نفر از بنده میخواد شکایت کنه در شهر دیگه ای هم هست چقدر باید هزینه کنه تا شکایت ثبت بشه !؟
تعرفه خدمات قضایی سال 93 مشخص بوده و دارای جدول میباشد که حدوداً 50000 ریال جهت تقدیم شکایت بوده ولی هزینه شکایات متغییر بوده و بستگی به نوع شکایت میباشد هرچند به هر عنوان مثلاً برابر اصل اوراق یا نشر آگهی و.... دنبال در آمد میباشند
بعد از ثبت شکایت چقدر طول میکشه تا من بفهمم ازم شکایت شده ؟
در حال حاضر سامانه پیامکی ثبت شکایت فعال میباشد اگر شاکی شماره تلفن موبایل متشاکی را در زمان ثبت مرجوعه ارائه نماید به محض ثبت اس ام اس ارسال میشود هرچند اخطار پیامکی منشاء قانونی مطابق آیین دادرسی ندارد اما از این طریق شخص مطلع خواهد شد و در موارد دیگر تا زمانی که اختاریه ارسال نشود امکان اطلاع وجود ندارد و راه آخر اینکه شخص متشاکی در صورت تشخیص شخصی مبنی بر شکایت به محلی که خودش احتمال شکایت میدهد رجوع حضوری به واحد رایانه آن دادسرا نماید
از چه طریقی میفهمم ؟
ابلاغ و اخطار قانونی و یا حضوری و یا ابلاغ واقعی
احضاریه یا تماس میگیرن ؟
تماس توسط خود قاضی و تایید شخص متشاکی به دلیل اقناع درونی قاضی جنبه ابلاغ واقعی داشته هرچند تکلیف ابلاغات در آیین دادرسی ها مشخص شده
یا اس ام اس میاد !؟
امکان دارد هرچند در بالا توضیح داده شده
این نظر شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#15
تشکر از شما
پاسخ
#16
مخاطب محترم مشخص نمیشود بستگی به تحقیق مرجع رسیدگی کننده داشته شاید رسیدشد در همان ابتدای رسیدی قرار رد یا هر قراری که ممانعت از رسیدگی را نماید صادر شود وغیره که همان اول رسیدگی ذاتاً رسدگی متوقف شده و یا قابلیت رسیدگی نداشته لذا مشخص نیست و فروضات دیگر مانند دادن آدرس اشتباه توسط شاکی و.... که زمان را مشخص نمیکند ولی ملاک در هر دعوا چه حقوقی و چه کیفری اطلاع شاکی و خواهان بوده چون اگر حکمی نیز صادر شود و اجراء نیز گذاشته شود به علت غیابی بودن ملاک ابلاغ واقعی طرف مقابل دعوی بوده ولاغیر این نظر و برداشت شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزاحمت تلفنی مهران 24 38,907 ۲۴ آذر ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۳۸ : ۱۷
آخرین ارسال: پونه تندرو
  مشکل فراگیر مزاحمت مدارس غیر انتفاعی ihce 5 10,703 ۱ مهر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۸ : ۱۰
آخرین ارسال: kousha_82
  مزاحمت همسایه ابراهیمی 1 5,864 ۳ خرداد ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۲۷ : ۱۰
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  رفع مزاحمت زوج hemila jalalian 6 10,341 ۹ آذر ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۰۸ : ۲۲
آخرین ارسال: کامیاب
  مزاحمت تلفني و درگيري reiki 4 8,358 ۱۷ خرداد ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۳ : ۱۰
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان