امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شروط ضمن عقد و طلاق زوجه
#1
با سلام و قبولی طاعات سوال بنده در مورد بند یک ودو شروط ضمن عقد که در عقد نامه خودم اینچنین نوشته است.و بنده و همسرم امضاء کرده ایم
1- استنکاف شوهر از دادن نفقه زن بمدت 6ماه بهر عنوان و عدم امکان الزام او به تادیه نفقه و همچنین در موردی که شوهر سایر حقوق واجبه زن را بمدت 6 ماه وفا نکندو اجبار او به ایفا هم ممکن نباشد.
با توجه به اینکه بنده نفقه گذشته و حال همسرم را ماهیانه به حساب دادگستری پرداحت مینمایم و هنوز حکم صادره بابت نفقه به بنده ابلاغ نشده و تجدید نظر خواهی هم صورت نگرفته است و قطعیت نیافته است
و اینکه نفقه گذشته که دینی به گردن من بوده را هم پرداخت نموده ام و هیچ دینی بابت نفقه به ایشان ندارم قاضی به استناد این بند حکم طلاق را صاردنموده است.
مگر نباید این حکم قطعی گردد و اجرائیه هم کشیده شود و اگر شوهر استنکاف کرد زن بتواند طلاق بگیرد؟؟؟؟یا این دلیلی بر تحقق بند یک میباشد؟

2-سوءرفتار و یا سو معاشرت زوج بحدی که ادامه زندگی را برای زوجه غیر قابل تحمل نماید
بنده هیچ محکومیتی مبنی بر ضرب و شتم و دیه و فحاشی و ...........نداشته ام. نکته قابل توجه این است با مشاوره های غیر اخلاقی وکیلشان ایشان یک مورد شکایتی مبنی بر ممانعت از حق و تهدید و توهین و فحاشی از بنده جهت استفاده از نتیجه آن در پرونده طلاق داشتند که به دلیل واهی بودن و کذب ادعای ایشان قرار منع تعقیب صادر شده آیا این دلیلی بر تحقق بند دو میباشد؟
لطفا بنده را راهنمایی فرمائید چگونه از حقم دفاع نمایم .چون واقعا از این قضاوت خند ه ام گرفته چون با این تفاسیر هر زنی میتواند از شوهرش به راحتی طلاق بگیرد فقط باید یک کمی مسیر غیر اخلاقی را طی نماید. با تشکر
پاسخ
#2
سلام دوست عزیز علی رغم پاسخ تکمیل دوست عزیزم جناب آقای تیموری
1- استنکاف شوهر از دادن نفقه زن بمدت 6ماه بهر عنوان و عدم امکان الزام او به تادیه نفقه و همچنین در موردی که شوهر سایر حقوق واجبه زن را بمدت 6 ماه وفا نکندو اجبار او به ایفا هم ممکن نباشد.
پاسخ:6ماه متوالی و9ماه متناوب درطول یک سال صحیح است اما نفقه صرفآ به مخارج زندگی خلاصه نمیشود مسائل دیگری هم وجوددارد من جمله روابط زناشویی که متاسفانه زوجین به آن توجه نمیکنند.

اگر دادگاه باتوجه به مواردی که فرمودیدبه استناد شروط مذکور رای صادرنموده قبلآ هم عرض کردم بوسیله وکیل تجدیدنظرخواهی کنید.

به نظرمیرسد یا دردادگاه به قرارمنع تعقیب استنادنکردید یا اینکه اگراشاره ای کرده باشیدازقاضی نخواستید آنرا ثبت نماید

مجددآ عرض میکنم بادخالت وکیل تجدیدنظرخواهی کنید قطعآ با شرایط مذکور رای به نفع شما نقض خواهدشد
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدارک لازم برای طلاق توافقی vakil 2 6,375 ۱۲ خرداد ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۲۲ : ۱۴
آخرین ارسال: afraclinic
  شرایط طلاق setare72f 1 1,713 ۷ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۸ : ۱۰
آخرین ارسال: keykavous
  حضانت کامل فرزند پسر توسط مادرش و درخواست طلاق internet 31 32,941 ۲۹ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۸ : ۱۱
آخرین ارسال: هشتگ11
  مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی vakil 0 3,258 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۰ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil
  طلاق توافقی و مطالبه مهریه بعد از طلاق توافقی vakil 0 4,934 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۵ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان