امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ورثه پسر آپارتمان را تخلیه نمی کند و اجاره هم نمی دهد .
#1
سلام علیکم

پدرمان 41 ماه پیش فوت کرده است ، مرحوم یک واحد آپارتمان در تهران دارند ، مرحوم 4 ورثه دارند 3 دختر و یک پسر ، یکی از وراث( ورثه پسر) 41 ماه است در آن آپارتمان نشسته است و اجاره نمی دهد و بارها شفاها" تقاضا کرده ام که اجاره بدهد ولی این کار را نکرده است ، سند خانه در دست ورثه پسر است ((سند به نام مرحوم پدرمان است وحصر وراثت وکارهای اداری و دارایی آن صورت گرفته است )) در ضمن هیچگونه قراردادی بین مرحوم پدرمان و ورثه پسر بسته نشده است. بعد از مرگ پدرمان ماهم هیچگونه قراردادی با ورثه پسر نبسته ایم و ورثه پسر با حالت زورگویی 41 ماه است در اپارتمان نشسته و تخلیه هم نمی کند .

دخترها ساکن تبریز و قزوین و زنجان هستند .
کپی سند آپارتمان موجود است .

من چگونه می توانم حق و حقوق خود را پیگیری کنم و اجاره 41 ماه را دریافت کنم و در نهایت ورثه پسر ، اپارتمان را تخلیه کند .

پیگیری چقدر زمان بر خواهد بود ؟

لطفا" راهنمایی کنید
پاسخ
#2
سلام
1-اظهارنامه ای برای برادرتان مبنی برتخلیه ملک مشاع از طریق دادگستری ارسال نمائید.
2-به اداره دارائی مراجعه نموده واز مدارک موجوددرپرونده من جمله اظهارنامه مالیاتی وکپی سند آپارتمان و سایرمدارک با پرداخت هزینه کپی تهیه نمائید.
3-به شوراهای حل اختلاف بروید واز رایانه شماره شعبه رسیدگی کننده وشماره پرونده منجربه صدورگواهی حصروراثت را اخذ ورونوشت از گواهی مذکور تهیه نمائید.
4-پس از وصول پاسخ اظهارنامه وعدم تخلیه میتوانید به جرم تصرف عدوانی که په جهت رابطه نسبی پیشنهاد نمیشود وهم دادخواست خلع ید ملک مشاعی با مطالبه اجرت المثل ایام تصرف تقدیم دادگاه حقوقی نمائید.
نظربنده چنین بود از نظر دوستانم تبعیت خواهم نمود
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
با سلام خدمت دوست گرامی جناب حکمت و مخاطب محترم با توجه به توضیحات شما و بیانات دوست گرامی جناب حکمتبه نظر بنده برای شما بهترین راه این است که با توجه به انحصار وراثت انجام شده جهت سهولت کار درخواست مهر و موم ترکه را بدهید در جا دادگستری محل سکونت ایشان را پلمپ میکند و بعد از آن تقاضای دستور فروش به دادگاه بدهید و برادرتان را دربدر کنید تا دیگر گردن کلفتی و زورگوئی نکند و اگر بخواهید ملکتان را نگهدارید بیانات دوستم جناب حکمت را انجام دهید ولی با توجه به بیانات شما در آینده هم برادرتان به شما پولی نخواهد داد پس مهرو موم ترکه و دریافت دستور فروش بهترین راه شماست هرکدام از وراث منفرداً متفقاً میتوانند این کار را بکنند این نظر شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خودرو دزديده شده كه شامل اموال ورثه اي مي باشد Scinty 1 4,815 ۲۰ بهمن ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۶ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت
  تقديم دادخواست عليه ورثه مستاجر كه نام آنها را نميدانم بابك 1 4,001 ۲۱ مرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۳ : ۱۶
آخرین ارسال: کامیاب
  اقامت فردی غیر از مستاجر در مکان مورد اجاره 13881355 1 3,718 ۱۱ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۱ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت
  نحوه مزایده خانه ورثه rahimiyusef 4 13,803 ۲۰ ارديبهشت ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۱۷ : ۲۲
آخرین ارسال: rahimiyusef
  تخلیه باد لاستیک خودرو arezoo.sh 2 13,824 ۱۳ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۴۲ : ۲۲
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان