امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اینها کی هستند
#1
سلام دوستان
اشخاصی باهویت نامعلوم واردانجمن شده وباتبلیغات داروئی سعی برخارج کردن ارسال های کاربران ایرانی که نیاز به پرسشی دارند شده اند
کی میدونه آنها کی هستند؟
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#2
به نظر بنده این شخص حقیقی نیست که داره تو سایت ثبت نام میکنه و پست ارسال میکنه.احتمالا یک سری کد نوشته شده و آماده وجود داره و مدام داه تو سایت شما عضویت میگیره در واقع نوع ثبت نام های غیر حقیقی توسط موتورهای ثبت نام ماشینی انجام میگیره.اگر توجه کنید اسم کاربران هم حروف های بی معنی هستند چون ماشین نمیتونه اسم با معنی انتخاب کنه و به صورت تصادفی حروف رو کنار هم میچینه.
شما باید به کسی که سایت رو نوشته بخواین که موقع ثبت نام کاربران و یا ارسال پست توسط کاربران کپچا نشان داده شود و در نتیجه کاربران حقیقی فقط میتوانند پست ارسال کنند و در سایت عضو شوند.

کپچا یک سری متن و عدد هست که به صورت عکس نمایش داده میشه و موتورهای ثبت نام ماشینی قادر به ترجمه ان نیستند و نمیتوانند ان را بخوانند و عملیات ثبت نام و درج پست در سایت را انجام دهند.
پاسخ
#3
سلام خدمت دوستان
خوهشا سریعا کاری کنیم که جلوی تخریب سایت گرفته شود
حیف است سایتی به این زیبایی دستخوش افراد ناشناسی قرار گرفته و اطلاعاتش از بین رود
مرا با حقیقت بیازار ، ولی با دروغ آرامم مکن...!
پاسخ
#4
سلام
عرض شودحضورتان کاربران ناخوانده جدیدالورود بازاریاب های شرکت های داروئی هستند که قصدفروش تولیدات خودرادارند به فرض داروی فنرگان به قیمت 20دلارکه بنده چنین خریدهائی را به جهت کلاهبرداری از هموطنان خودم درفضای مجازی به علت نبود امنیت انجام نداده تا رسد به اینکه بروم از over sease (انسوی دریاها)چنین خریدهایی انجام دهم که هیچ مسئولیتی ندارند
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان