امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
منظور از 3بار اعدام در این گذارش چیست؟
#1
با سلام خدمت دوستان گرامی

حکم اعدام روباه پیر صادر شد
حادثه > داخلی- همشهری آنلاین:
پزشک قلابی، معروف به روباه پیر که به بهانه استخدام قربانیان خود را فریب داده و پس از سرقت به زنان و دختران تجاوز می کرد، بعد از رسیدگی فوق العاده به پرونده اش به اعدام، زندان، شلاق و رد مال محکوم شد.

به گزارش مهر، دوشنبه (26 اسفند) دومین جلسه رسیدگی به اتهامات پزشک قلابی در وقت فوق‌العاده و به ریاست قاضی اصغرزاده در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که به صورت غیر علنی تشکیل شد،4 نفر از شکات که از سوی متهم مورد تجاوز قرار گرفته بودند حضور داشته و به طرح شکایت پرداختند.

در ادامه متهم به نام علی در جایگاه قرار گرفت و با رد اظهارات شکات گفت: من اتهام سرقت را قبول دارم اما مرتکب تجاوز به عنف نشدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه و 4 قاضی مستشار وارد شور شدند و با بررسی دفاعیات متهم و وکیل مدافعش اظهارات شکات و محتویات پرونده علی را درخصوص اتهام سرقت به 10سال زندان، تحمل 74 ضربه شلاق و رد مال و درخصوص اتهام قصب عنوان پزشک به دو سال زندان و درخصوص اتهام تجاوز به عنف با اثبات تعدادی از شکات به سه بار اعدام محکوم کردند.

این رأی ظرف مدت 20 روز قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس این گزارش علی 64 ساله متهم به ارتکاب 14 فقره سرقت مقرون به آزار از طریق بیهوشی شکات و همچنین 8 فقره تجاوز به عنف به همین شیوه است. علی به بهانه پیدا کردن کار و انجام آزمایش‌های پزشکی به قربانیان قرص خواب آور داده و آنها را پس از بی‌هوشی مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

مرد شیطان صفت در دو مورد قربانیان خود را در پارک ساعی بیهوش کرده و در آنجا مورد تجاوز قرار داده بود.
مرا با حقیقت بیازار ، ولی با دروغ آرامم مکن...!
پاسخ
#2
حکم اعدام محکوم رو اعدام میکنند قبل از مرگ میکشن پایین معاینه میشه و بعد که دوباره برگشت به حالت طبیعی تا یک مرتبه دیگه و مرحله آخر البته فکر کنم
پاسخ
#3
حکم 3باراعدام به خاطراین صادرمیشودکه چنانچه مجرم بایکباراعدام ازمرگ رهایی پیدا کرد سالبه به انتفاع موضوع نباشد بلکه حق دوباراعدام دیگرباقی باشد
ضمنآ درخصوص متهم پرونده حمل شیشه اخیرآ چنین موضوعی اثبات گردید که پس ازمعاینه جسداعدامی درمحل اعدام وانتقال به سردخانه ودرموقع تحویل جسد به بستگان یکباره جسدحیات دوباره پیدامیکند
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عدم استماع چیست و راهکار مقابله با آن misssanaz 7 6,950 ۲۱ بهمن ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۰ : ۲۳
آخرین ارسال: کامیاب
  مجازات آسیب رساندن به مال شخصی بنده چیست ؟ peymanan 4 7,285 ۲۱ مرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۲ : ۱۶
آخرین ارسال: کامیاب
  اظهار نامه چیست؟ حقوق ایران 1 5,776 ۲ دي ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۰۳ : ۰۶
آخرین ارسال: کامیاب
  اعدام در جرائم مواد مخدر hemila jalalian 1 5,353 ۸ آذر ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۷ : ۱۵
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان