امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دعاوی کیفری
#1
دعاوی کیفری ، جزئی از حقوق جزا هستند که شامل تعریف جرائم و تعیین مجازاتها میباشند و این امور در قوانین جزائی آورده شده اند . برای رسیدگی به شکایات کیفری ایتدا ، شکایات در دادسرای محل وقوع جرم مطرح میشود و پس از احضار یا جلب متهم و رسیدگی ابتدا قرار تامین مناسب به منظور جلوگیری از فرار متهم صادر میشود و در صورت اثبات اتهام ، قرار مججرمیت و سپس کیفر خواست صادر و پرونده به دادگاه ارجاع میشود.

متهم شخصی است که یا توسط شکایت شاکی خصوصی یا توسط دادستان جرمی به وی نسبت داده شده است و در این مرحله به او اتهام وارد شده و لذا به او متهم گفته میشود ، جامعه برای حفظ نظم عمومی و آسایش و آرامش خود نیاز به مجازات مجرمین دارد که این امر از طریق نیروی پلیس و دادسرا اعمال میشود و زیان دیده از جرم مورد حمایت قرار میگیرد ، ولی متهم فردی است که جامعه ، پلیس و دادستانی علیه او هستند و تا رسیدن به دادگاه بیطرف راه درازی در پیش دارد .

تنها راه مساعدت متهم و مجرم در این راه ، استفاده از وکیل مدافع است ، وکیل مدافع تها فردی است که به متهم میتواند کمک کند تا در مقابل امکانات قدرتمند اجتماع از خود دفاع نموده و خرد نشود یا به مجازات متناسب دست یابد.

برای استفاده از وکلای مجرب و حرفه ای ، دارای تحصیلات عالی با موسسه تماس بگیرید ، همیشه و همواره در کنار شما هستیم و اعتماد و اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می آوریم .

برای طرح شکوائیه – برای دفاع از اتهامات وارده – برای تجدید نظرخواهی و برای هرگونه حضور در دادگاه ، حتما ابتدا با ما مشاوره نمایید سپس تصمیم بگیرید.





لینک منبع:وکیل
پاسخ
#2
قابل توجه کلیه دوستان و مخاطبین و کاربران سایت اخیراً بنده مشاهده نمودم که کاربری تحت نام کاربریanaLaw در این سایت بجای پاسخگویی به سوالات اقدام به ارائه مقالات بدون ذکر مرجع به همراه تبلیغ موسسه حقوقی آریا شید می نماید واقدام به تبلیغات بدون دریافت مجوز از مسئول سایت نموده و مسئول سایت جناب آقای خدایی فر هم در این مورد هیچگونه اطلاعیه و یا مجوزی در سایت ارائه ننموده پس دوستان محترم تا روشن شدن ماهیت این کاربر مواظب تبلیغات این کاربر باشید و گول نخورید زیرا به قول شاعر تا شخص سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد،چه بسا این کاربر قصد کلاشی داشته باشد.
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  درباب درخواست تجمیع پرونده های کیفری Parirokh 0 8,977 ۱۹ آذر ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۵۷ : ۱۶
آخرین ارسال: Parirokh
  قانون آیین دادرسی کیفری جدید rezabayat 2 5,598 ۱۲ خرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۰۱ : ۰۳
آخرین ارسال: rezabayat

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان