امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افترا
#1
با سلام . من در پی اختلاف و بحثی که با یک خانم داشتم در اوج عصبانیت و ناراحتی جهت تسکین خود تهمتی را به صورت دروغین به خانم زدم. هیچ سند و مدرکی دال بر اثبات گفته نداشته. همچنین آن خانم با لجاجت خود باعث تحریک من برای گفتن ان حرفا شد و خود ایشان هم در این مورد سند و مدرک جهت ارائه شکایت نداشته. در آن لحظه کسی حضور نداشته(کسی مطلع نبوده و در جریان امر به صورت شاهد قرار نداشته) و تهمت وارده به صورت شفاهی بوده است. لذا من را تهدید به شکایت کرده؟ آیا صحبت کردن با شخص سوم در این مورد به صلاج هست یا نه. این شخص در آن موقع حضور نداشته و بعد توسط این خانم در جریان قرار گرفته است و به ظاهر قصد کمک به من را دارد چون از آبروی خود و کشیدن این مشکل به خانواده خود میترسد (این فرد باعث آشنایی من با ان خانم شده است)در این خصوص خواهشمند است مرا راهنمایی فرمایید Confused
پاسخ
#2
با سلام به نظر میرسد هیچ لزومی ندارد شما در ارتباط با این موضوع شخص سومی را در جریان امر قرار دهید با توجه به اینکه طرف مقابل شما برای اثبات ادعای خود باید دلیل و مدرک از جمله شاهد به دادگاه ارائه نماید
خداوندا به من صبر عطا فرما تا آنچه را که غیر قابل تغییر است بپذیرم و شهامت عطا کن تا آنچه را که قابل تغییر است تغییر دهم. ( دکتر علی شریعتی )
پاسخ
#3
این شخص قصد کمک دارد. به نظر شما آن خانم چگونه مدارک را میتواند به دادگاه ارائه نمایید. و چطور در این خصوص من میتوانم از خود دفاع کنم؟در حالی که هیچگونه مدرک دال بر اثبات گفته خود نداشته؟موضوع دیگری که هست که این خانم بعد از آن ماجرا چند بار به صورت پیام کوتاه من و خانواده ام را تهدید کرده (به صورت وجود فیلم های در خصوص خانواده ام). ولی من توجه نکردم؟ چون ایمان دارم که دروغ است؟ آیا این خود یک نوع تهمت بحساب می آید؟
پاسخ
#4
(۱۳ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۱۸ : ۰۸)غریبه نوشته است: این شخص قصد کمک دارد. به نظر شما آن خانم چگونه مدارک را میتواند به دادگاه ارائه نمایید. و چطور در این خصوص من میتوانم از خود دفاع کنم؟در حالی که هیچگونه مدرک دال بر اثبات گفته خود نداشته؟موضوع دیگری که هست که این خانم بعد از آن ماجرا چند بار به صورت پیام کوتاه من و خانواده ام را تهدید کرده (به صورت وجود فیلم های در خصوص خانواده ام). ولی من توجه نکردم؟ چون ایمان دارم که دروغ است؟ آیا این خود یک نوع تهمت بحساب می آید؟

سلام
دوست عزیز تا زمانی که شما اقرار به انجام آن نکرده اید و کسی هم به عنوان شاهد وجود ندارد هیچ جرمی متوجه شما نخواهد بود. بهترین کاری که شما باید انجام دهید، در صورت شکایت علیه شما ، انکار است. اما در خصوص تهدیدات ایشان میتوانید طرح شکایت نمائید و از اس ام اس ها جهت اثبات ادعای خود استفاده نمائید. عمل ایشان تهمت نیست ، تهدید به آبرو ریزی است.  
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ
#5
پس من خیالم راحت باش که این شخص نمیتواند در هر هیچ دادگاهی من را متهم کن. من در صورت شکایت میتواند از خود دفاع کرده
پاسخ
#6
(۱۳ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۱۶ : ۱۳)غریبه نوشته است: پس من خیالم راحت باش که این شخص نمیتواند در هر هیچ دادگاهی من را متهم کن. من در صورت شکایت میتواند از خود دفاع کرده

سلام
دوست عزیز خیالتان راحت اما حواستان جمع باشد . دلایلی که در دست طرف مقابل میتواند وجود داشته باشد هیچ موقع قابل پیش بینی نیست .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ
#7
ممنون از کمکی که کردید. فقط یک موضوع دیگر این خانم تا 15 شهریور یعنی فردا به من مهلت داد تا ادعای خود را ثابت کنم. (حدود دوهفته از زمان ان میگذرد) این مهلت را باید اینجور دید که این خانم با به تاخیر انداختن گفته جهت شکایت یا عملا فقط خواسته که من را بترساند اصلا قصد شکایت ندارد و یا دید و فکر دیگری دارد؟
پاسخ
#8
با سلام با توجه به عرایض دوستان بنده عرایض خو را بیان مینمایم در قسمتی از پاسخ داده شده عرایض دوست عزیزم وکیل صحیح است اما در مورد دیگر بعضی از جرائم جرم تام می باشد مثل فحاشی و جرائم راهنمائی و رانندگی و نیازی به اثبات ندارد و قاضی پرونده طبق رویه به جزای نقدی محکوم میکند به شما توصیه میکنم به نصایح دوست عزیزم وکیل توجه کنید و امکان دارد در صورت شکایت طرفتان دادیار و یا بازپرس به چگونگی روابط شما رسیدگی و در صورت اقرار رابطه نا مشروع مطرح شود و یا شکایت فحاشی که جرمی مطلق بوده را نماید که به صرف بیان شناخت این خانم صریحاً محکوم میشوید و یا موارد دیگر از نظر بنده شما علاوه بر انجام نصایح دوست عزیزم اصلاً نه پاسخ او را بدهید و در پاسخ به اس ام اس ایشان پاسخ بدهید.در صورت مزاحمت مجدد یک اس ام اس موادبانه برای او ارسال نمائد که شما؟من شما را نمی شناسم لطف نموده و مزاحم نشوید و رویه قضائی ما در اینگونه موارد این است که ابتدا به شکایت کسی که اولین نفر شکایت نموده رسیدگی می نمایند.پس،قبل از شکایت ایشان شما مرجوئه ای ابتدا تهیه و پس از ارجاع توسط مرجع قضائی با توجه به اس ام اسهای ایشان تهیه نموده و قبل از ایشان آماده باشید تا قبل از وی به شکایت شما رسیدگی شده و عملاً شکایت آتی طرف خود را خنثی می نمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان