امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معاملات فضولی
#1
سلام
فردی خواهر زاده خودرا وکیل خود درخرید وفروش و... اموال خود می کند واین وکیل زمینی متعلق به موکل خود را می فروشد وخریدار نیز به فرد دیگری وآن فرد زمین را چهارده واحد می سازد وبه چهارده نفر می فروشد وبنده یکی از چهارده نفر هستم .
سال 89 توسط ورثه موکل شکایتی تنظیم شده که زمانی که وکیل پدر ما ، زمین را فروخته است پدر ما سه ماه بوده که فوت کرده فلذا معامله باطل وخواهان ابطال سند چهاده واحد هستند البته در دادگاه اول قاضی اعلام کرد که مقصر خریدار اولیه است وما کنار رفتیم وشکایت نامه جدید تنظیم شد ودرنهایت حکم دادگاه این بود که به دو دلیل شکایت را رد کرد 1- مقصر ورثه هستند که فوت پدر را اعلام نکرده وخواهان ابطال وکالتنامه نشده اند 2- دلیلی بر اطلاع وکیل از فوت موکل وجود ندارد
وشاکی در مدت مقرر درخواست تجدید نظر نداد ( اسفند 89) در مرداد 91 رای دادگاه دوباره ؟!! به ایشان ابلاغ شده ودرخواست تجدید نظر داده اند . البته در مراجعه حضوری یکی از همسایه ها قاضی اول به ایشان گفته که قضات دادگاه تجدید نظر از ایشان خواسته اند که رای خود را عوض کند که ایشان نپذیرفته حال دو سوال دارم :
1- آیا پس از گذشت نزدیک به دوسال از رای دادگاه وسپری شده زمان تجدید نظر خواهی وبا وجودی که شاکی از وجود دو وکیل با سابقه بهره مند است می تواند باعث این شود که رای دوباره ابلاغ شود تا درخواست تجدید نظر دهند ؟ وچطور می شود به این موضوع اعتراض کرد ؟
2- با توجه به اعلام قاضی اول مبنی بر درخواست تعویض رای توسط قضات دادگاه تجدید نظر آیا امکان تبانی دادگاه تجدید نظر با شاکی وجود دارد یا خیر ؟
3- آیا امکان شکستن رای دادگاه توسط دادگاه تجدید نظر وجوددارد ؟
با تشکر از راهنماییهای شما بزرگوار
پاسخ
#2
Exclamation 
سلام
احکام دادگاههای بدوی و تجدید نظرپس از قطعیت قابل رسیدگی مجدد نبوده مگر به استناد ماده ی 366 قانون آیین دادرسی مدنی و مواد بعد از آن قابل فرجام خواهی ویا طبق ماده 427همان قانون قابل اعاده دادرسی باشد.
پاسخ
#3
ضمن تشکر
خواهشمند است در صورت امکان شفافتر سوالات بنده را جواب دهید ( مخصوصا سوال سوم ).
بسیار بسیار ممنونم
پاسخ
#4
(۱۶ اسفند ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۵۸ : ۱۲)ساحل نوشته است: ضمن تشکر
خواهشمند است در صورت امکان شفافتر سوالات بنده را جواب دهید ( مخصوصا سوال سوم ).
بسیار بسیار ممنونم

سلام
در خصوص جواب سوال سوم شما باید عرض کنم که هر احتمالی وجود دارد . اگر دلائل طرف مقابلتان کافی باشد دادگاه تجدید نظر رای را نقض خواهد کرد . اما اگر دلائل را کافی نداند رای دادگاه بدوی را تائید می کند .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان