امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمیخواهم طلاق بدهم
#1
باسلام درود برشما وامید وارم تاعات وعباداتتان مقبول ایذ منان واقع شدباشد دو سوال دارم امیدوارم همچون دفعات قبل لطفتان شامل این حقیر شود ومرابه بهترین شکل راهنمای کنید.
1_من وهمسرم درتاریخ 5/15مرداد به دادگاه خانواده باهنر رفتیم به خواسته همسرم وایشان دادخواست طلاق توافقی دادند وقبل از ان روز قبل به دفتر خانه اسناد رسمی رفتیم و بند دو قواره زمین به ایشان واگذارکرذم وبادادن مقادیری دگر باایشان تسویه کردم وهمسرم طی 1اقرارنامه و1 سند محضری ثبت کردند که کلی مهریه تماماونفقه وکلی حق حقوقشان را از بنددریافت نمودند. بله در روز 15 مرداد دادخواستشان را ارائه دادند و قاضی حکمه عدم سازش را صادر کدند .بنظر بنده حکم اشکال دارد چون نوشته زوجه کلی حق حقوقش را از قبیل مهریه مندرجه در سند نکاحی دریافت نموده وهیچگونه طلبی از قبال مهریه جهیزیه اجرت المثل ندارد وزوجه در قبال فقط 1000تومان به زوج بذل نمود وزوج قبول بذل نموده است .زوجه حق رجوع به ما بذل راازخ.د سلب وساقط کرداست.ونوع طلاق از نوع خلع می باشد......حالا ماهنوز به دلئلی دفتر خوانه نرفتیم وخوطبه طلاق جاری نشده .در ضمن دردادگاه پشت حکم که نوشته شده حکم حضورن صادر وابلاغ شده وما هیچگونه اعتراضی نداریم و هر دو امضاکردیم.
حالا سوال من این است که من چگونه وآیا راهی هست که طلاق ندهم و آیا همسرم میتواند بدو نه حضور من برود دفترخانه وطلاضش را ثبت کندآیا من میتوانم به حکم اعتراضی داشته باشم یانه.
منتظر رهنمودهای شما هستم ممنون.
پاسخ
#2
با سلام شما نمیتوانید نسبت به رای صادره اعتراض نمائید زیرا حق تجدیدنظرخواهی را از خود سلب نموده وبه این ترتیب رای قطعی شده است مگر هر دوی شما در طی سه ماه از اجرای صیغه طلاق خودداری کنید که در این صورت وضعیت به حال سابق اعاده خواهد شد همسر شما میتواند به تنهایی برای اجرای صیغه طلاق اقدام نماید
خداوندا به من صبر عطا فرما تا آنچه را که غیر قابل تغییر است بپذیرم و شهامت عطا کن تا آنچه را که قابل تغییر است تغییر دهم. ( دکتر علی شریعتی )
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  رجوع به مابذل در طلاق توافقی hamed- 1 8,608 ۲۶ دي ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۸ : ۱۷
آخرین ارسال: حکمت
  طلاق از جانب زن ناشزه Omidalipoor 1 5,342 ۲۰ آبان ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۳۷ : ۱۸
آخرین ارسال: Omidalipoor
  درخواست طلاق با دریافت حق و حقوق و مهریه مددی 6 9,632 ۲۰ ارديبهشت ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۳ : ۲۰
آخرین ارسال: حکمت
  طلاق در ترکیه Sima 3 11,850 ۱۹ آبان ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۷ : ۱۰
آخرین ارسال: آزاده
  درخواست مهريه و دادخواست طلاق زوجه omid110 21 29,052 ۲۸ خرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۴۵ : ۲۳
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان