امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد شرکتهای هرمی
#1
سلام من تازه عضو این مجموعه شدم و سوالاتی در مورد قوانین مربوط به شرکتهای هرمی داشتم ونمی دونم باید کدام قسمت سوالم را مطرح کنم ؟
پاسخ
#2
با سلام خدمت مخاطب محترم در مورد قوانین شرکتهای هرمی باید خدمت شما عرض کنم که در قوانین کشور ما هیچگونه تعریفی از چگونگی و ثبت و فعالیت اینگونه شرکتها وجود ندارد و با توجه به نوع و ماهیت فعالیت اینگونه شرکتها با توجه به تعاریف موجود و قوانین اینگونه شرکتها در کشورهای ثبت شده عمل این شرکتها مخالف شرع و قانون و رویه جاری کشور بوده و به دلیل عدم اطلاع اکثریت جامعه از نوع و چگونگی و قوانین حاکم بر این شرکتها اکثر این شرکتها در ایران مشغول اخفال و اقوا مردم شده و اقدام به کلاهبرداری نموده و چون ذاتاً عمل چنین شرکتهائی از نظر قوانین جزائی کشور ما جرم بوده و هست لذا هرگونه فعالیت در اینگونه شرکتها جرم میباشد و پرداختن به اینگونه شرکتها مقوله ای بیهوده و پوچ بوده و فقط میتوان بطور خلاصه خدمت شما عرض کنم اینگونه شرکتها هدفی جز کلاهبرداری نداشته و ندارند مواظب اندوخته مالی خود باشید چون عملاً بجز کلاهبرداری نوعی قمار بوده و بازی در قمار در هر حالتش بازنده هستید و این نظر بنده می باشد شاید دوستان دیگر هم نظراتی داشته باشند
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#3
ممنون از اینکه وقت میذارید ولی مشکل من اینه که همسر من حدودا 2 سال پیش (زمان مجردی ) توی این شرکتها فعالیت کرده و باعث زیان هو خودش و هم بعضیها شده واما 3 نفر شاکی خصوصی داشت که شکایت کردن و الان به اینجا رسیده که حکم 70 میلیونی براش صادر شده که درخواست تقسیط دادیم اما دادگاه تقسیط تاریخش 27/1/92 هست که خیلی دیر ! و ایشان الان با حکم جلب زندان هستن ، می خوام ببینم چطوری میشه تا اون موقع از زندان بیان بیرون؟ با سند؟ و اینکه دادگاه تقسیط چطوریه؟
پاسخ
#4
(۳۰ دي ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۸ : ۱۲)maryam نوشته است: ممنون از اینکه وقت میذارید ولی مشکل من اینه که همسر من حدودا 2 سال پیش (زمان مجردی ) توی این شرکتها فعالیت کرده و باعث زیان هو خودش و هم بعضیها شده واما 3 نفر شاکی خصوصی داشت که شکایت کردن و الان به اینجا رسیده که حکم 70 میلیونی براش صادر شده که درخواست تقسیط دادیم اما دادگاه تقسیط تاریخش 27/1/92 هست که خیلی دیر ! و ایشان الان با حکم جلب زندان هستن ، می خوام ببینم چطوری میشه تا اون موقع از زندان بیان بیرون؟ با سند؟ و اینکه دادگاه تقسیط چطوریه؟

سلام
دوست عزیز ، در صورتی که همسر شما با حکم قطعی بازداشت و روانه زندان شده است که متاسفانه تحت هیچ شرایطی نمی تواند از زندان آزاد شود . سند و وثیقه در اینجا مورد قبول نیست . چون در مورد همسرتان حکم در حال اجرا شدن است . مگر اینکه کل مبلغ را پرداخت و حکم اجرا گردد . البته اگر به جهات دیگری در بازداشت نباشد . والا باید تا زمان تقسیط منتظر بمانید .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ابهام رای دیوان عدالت اداری در مورد تحصیل مجدد salirezae 0 5,274 ۱۷ مرداد ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۹ : ۱۹
آخرین ارسال: salirezae
  ابهام در مورد یک پرونده ya30n 1 5,886 ۳ مرداد ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۵ : ۲۰
آخرین ارسال: vakil
  یک سوال قضایی مهم alireza0098 2 4,508 ۲۱ ارديبهشت ، ۱۳۹۶, ساعت --> ۵۱ : ۲۱
آخرین ارسال: alireza0098
  سوال درمورد تبصره بعضی قوانین saeid1346 0 4,248 ۱۵ آذر ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۱۱ : ۱۸
آخرین ارسال: saeid1346
  اقامت فردی غیر از مستاجر در مکان مورد اجاره 13881355 1 3,718 ۱۱ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۱ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان