امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال در مورد ارث
#1
Information 
با سلام
1- آیا چند نفر از وراث می توانند وراث دیگر را مجبور به ارائه مدارک وانحصار وراثت بکنند؟ یک ورثه تا چه مدت می تواند از انحصار وراثت سرباز زند؟ و چگونه می شود علیه آن اقدام قانونی انجام داد؟
2- اگر کسی اسناد و مدارکی را به یکی از فرزندان خود که مورد اعتمادش هست بدهد بعد از فوتش فرزندان دیگر آن فرزند را می توانند مجبور کنند که آن اسناد را به بقیه فرزندان بدهد؟
پاسخ
#2
ba salam baray anhesar verasat agdam yeky az voras kefayat mekonad fagat kafest madarek mured neyaz ke abaratand as govahy vafat govahename taslim azharname maleyat bar ers esteshhadiye chenanche bazy az voras fout kardeh bashand govahy fout anan bayad zamimeh va baray egdam be shoray hal ekhtelaf tagdim gardad dar ertebat ba sual dovom bayad begoyam neyazy be ejbar nist kafist shoma moshakhasat amlak va pelak sabty anha ra dashteh bashid
خداوندا به من صبر عطا فرما تا آنچه را که غیر قابل تغییر است بپذیرم و شهامت عطا کن تا آنچه را که قابل تغییر است تغییر دهم. ( دکتر علی شریعتی )
پاسخ
#3
(۱۲ مرداد ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۳۴ : ۰۰)Google نوشته است:
نقل‌قول: با سلام
1- آیا چند نفر از وراث می توانند وراث دیگر را مجبور به ارائه مدارک وانحصار وراثت بکنند؟ یک ورثه تا چه مدت می تواند از انحصار وراثت سرباز زند؟ و چگونه می شود علیه آن اقدام قانونی انجام داد؟

هیچ کس دیگری را نمی تواند اجبار برای انجام کاری نماید . اما تقدیم دادخواست انحصار وراثت نیازی به ارائه مدارک همه وراث نیست . اگر ورثه ای از انحصار وراثت سر باز زند ، نیازی نیست که او را اجبار به کاری نمائید ، خودتان می توانید با داشتن مدارک لازم این کار را انجام دهید .

نقل‌قول: 2- اگر کسی اسناد و مدارکی را به یکی از فرزندان خود که مورد اعتمادش هست بدهد بعد از فوتش فرزندان دیگر آن فرزند را می توانند مجبور کنند که آن اسناد را به بقیه فرزندان بدهد؟

اگر شما شاهدی دارید که متوفی اسناد و مدارک را به یکی از فرزندان خود داده است و آن مدارک موثر در تقسیم ارث می باشد و جنبه مالی دارد، میتوانید با ارائه دادخواست علیه آن ورثه ، استرداد اسناد را بخواهید .


جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راهنمایی در مورد موضوع پژوهش nina58 0 989 ۱۰ شهريور ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۲۷ : ۱۶
آخرین ارسال: nina58
  سوال در مورد قانون کار vrsh 10 18,347 ۱۲ دي ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۴ : ۱۲
آخرین ارسال: mahsa-alp
  سوال در مورد حقوق معوقه sina52 1 3,759 ۲۴ بهمن ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۱ : ۲۱
آخرین ارسال: کامیاب
Photo انتقال مورد اجاره بغير و بررسي رابطه مستاجر جز با مستاجر كل و مالك as-eskandari 0 4,144 ۱ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۵۶ : ۰۴
آخرین ارسال: as-eskandari

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان