امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فرم19مالیاتی
#1
مراحل اداری دریافت فرم19مالیاتی چیست؟
پاسخ
#2
با سلام و با اجازه اساتید
شما اول باید به همراه شناسنامه کلیه وراث،کارت ملی ایشان،اگر وکالت دارید وکالتنامه،اسناد اموال متوفی(سند مالکیت،پایان کار-در بعضی ادارات مالیات-قبوض آب برق گاز نوسازی-دفترچه حساب بانکی-سهام و... به اداره مالیاتی اقامتگاه متوفی برید و تشکیل پرونده بدید.حضور یک نفر از وراث با مدارک کامل کافی است.سپس حدود۱۰روز بعد بشما رسیدی ارائه میشه که همراه با مدارک مربوطه اقدام به ارائه دادخواست حصر وراثت به شورای حل اختلاف محل می نمایید و پس از صدور رای مربوطه و دادن نسخه از به همان اداره مالیات،مراحل تعیین و پرداخت مالیات شما مشخص شده و پس از پرداخت،گواهی آن بشما ارائه میشود و می توانید در اموال متوفی طبق رای انحصار وراثت تصرف نمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان