امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین ابزار برای تست طراحی سایت بر اساس اصول سئو
#1
چگونه بدانیم سایت طراحی شده ما براساس اصول سئو طراحی شده است . در این مقاله به بررسی ابزار های اولیه برای تست اصول سئو در وب سایت خواهیم پرداخت .
آنالیزور وب سایت تست طراحی سایت براساس اصول و استاندارد های سئو

استاندارد های سئو ، معمولا توسط ابزار های آنلاین قابل ردیابی و کنترل است . این ابزار ها در ابتدا به بررسی on page seo می پردازند. تست این موضوع می تواند تمامی مشکلات بهینه سازی خود وب سایت شما را با تمامی جزئیات معرفی نماید . شما با دانستن مشکلات اساسی وب سایتتان براحتی می توانید این مشکلات را مرتفع نموده و به برطرف کردن این مشکلات اقدام نمایید . پس از طراحی سایت نوبت به سئو وب سایت می رسد پس در اولین گام برای گسترش کسب و کارتان در دنیای اینترنت به دنبال سئو و افزایش رتبه سایتتان در گوگل باشید .
معرفی وب سایت سایت داک برای آنالیز سئو وب سایت

یکی از سایت های بسیار کاربردی برای آنالیز وب سایت وب سایت سایت داک است ، سایت داک یا همان دکتر سایت یکی از ابزار های بسیار مفید و کاربردی برای تست اصول سئو در وب سایت است . در وب سایت دکتر سایت شما می توانید تمامی مشکلات سئویی وب سایتتان را یافته و روش حل آنها را بدانید . این ابزار بسیار کاربردی علاوه بر زبان های انگلیسی و عربی و … زبان فارسی را هم ساپورت می نماید . شما می توانید مشکلات وب سایتتان را به زبان فارسی مشاهده و برطرف نمایید .

علاوه بر تست بهینه بودن وب سایت شما ، دکتر سایت می تواند اطلاعات مفیدی از شرایط وب سایت شما در شبکه های اجتماعی هم گزارش دهد . این گزارش ها در برآیند می توانند برنامه آینده وب سایت شما را تعیین نمایند .

اطلاعات ارائه شده در این آنالیزور به چه درد یک وب مستر میخورد ؟ مدیر آی تی یک وب سایت برای اینکه جایگاه مناسبی برای وب سایت به ارمغان آورد در گام نخست باید تمامی مشکلات موجود در این آنالیزور را رفع نموده و به هر چه بهتر شدن وب سایت بپردازد .

این نکته را در نظر داشته باشید که اولین گام برای سئو سایت دانستن مشکلات وب سایت است پس آنالیر وب سایت با ابزار های آنلاینی همچون دکتر سایت را فراموش ننمایید .

شایان ذکر است وب سایت آنالیز وب سایت دکتر سایت توسط تیم فنی اینتن راه اندازی و مدیریت می گردد . شما می توانید با حضور در کنار ما در دنیای اینترنت بهترین باشید .

آدرس اینترنتی دکتر سایت : sitedoc.ir
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ترفندهای سئو برای بهبود ساختار URL (بخش اول) as2017 0 5,380 ۲۴ دي ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۳۲ : ۱۸
آخرین ارسال: as2017

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان