امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کلاه برداری در یک موضوع
#1
سلام دوستان یک نفر به من زنگ زد گفت بریم فلان جا ص یغه غیر شرعی (رابطه) و به من گفت هزینه دوتامون رو حساب کن تا بریم. منو کشوند درب یک خونه و با نقش بازی کردن خودش و یک نفر پشت تلفن 120 هزار تومن از من به صورت کارت به کارت گرفت و هیچ کاری بعدش نتونستم انجام بدم. حالا اون پسری که با من بود با گوشی من صحبت میکرد و من تونستم تمام مکالمه ها رو ضبط کنم. صداشون رو که گوش کردم متوجه شدم خانمی پشت تلفن بود آشنای این پسر بود و همش نقش بوده. حالا میخوام ببینم میتونم شکایت کنم؟ موندم با چه موضوعی شکایت کنم؟ اصلا اگر شکایت کنم برای خودم جرم درست نمیشه؟
شماره حساب خانمی که پول ریختم + اسمش + شمارش رو دارم.
صداهای ضبط شده کل این ماجرا رو هم دارم به عنوان مدرک.
دوستان لطفاً کمک کنید
پاسخ
#2
مخاطب محترم صیغه غیر شرعی چیه؟ فعل حرام ؟ کجا دونفر میتونند همزمان و بدون در نظر گرفتن شرایط عقد موقت چنین خلاف شرع و قانونی بکنند؟ فعل حرام ذاتاً حرامه، از نظر من در صورت هرگونه ادعا شما هم مجرمید و با اقرار خودتان مرتکب فعل حرام شده اید و مستوجب مجازات و همچنین با توجه به توضیحات بیان شده فکر میکنم شما فعل حرام انجام داده و وجهی هم در راه حرام هزینه کردید حالا چقدرم نرگدایی که میخواهی با این اوصاف دنبال پول حرام و بر باد رفته خودت بری اگر فکر میکنی سرت کلاه رفته دنبال تلافی با دوستت باش از راه درست نه راه حرام و نادرست .
ابتدا دعا کنید خدا بنده را به راست هدایت کند و سپس به شما کمی ایمان و قدرت تفکر بده این نظر بشخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#3
ممنون از شما
پاسخ
#4
(۲ آبان ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۰ : ۰۰)کامیاب نوشته است: مخاطب محترم صیغه غیر شرعی چیه؟ فعل حرام ؟ کجا دونفر میتونند همزمان و بدون در نظر گرفتن شرایط عقد موقت چنین خلاف شرع و قانونی بکنند؟ فعل حرام ذاتاً حرامه، از نظر من در صورت هرگونه ادعا شما هم مجرمید و با اقرار خودتان مرتکب فعل حرام شده اید و مستوجب مجازات و همچنین با توجه به توضیحات بیان شده فکر میکنم شما فعل حرام انجام داده و وجهی هم در راه حرام هزینه کردید حالا چقدرم نرگدایی که میخواهی با این اوصاف دنبال پول حرام و بر باد رفته خودت بری اگر فکر میکنی سرت کلاه رفته دنبال تلافی با دوستت باش از راه درست نه راه حرام و نادرست .
ابتدا دعا کنید خدا بنده را به راست هدایت کند و سپس به شما کمی ایمان و قدرت تفکر بده این نظر بشخصی بنده بوده

اگر سواد و توان راهنمایی کردن رو داری که بتونم پول رو از دوستم پس بگیرم درست راهنمایی کن اینجا وبسایت موکلینه یا طلبه های مسجد؟Big Grin
پاسخ
#5
باسلام حضور استاد جناب کامیاب و پاسخ منطبق با قوانین ایشان

کاربرمحترم اینجا نه مسجداست ونه منبر ونه انجمنی که پاسخ های متهم گریزانه از قانون بدهد اما از فحوای کلام شما برمیآید که قصد عمل زنائ غیر محسنه داشته اید اما دوست جنابعالی از شما زرنگتر و پس از گرفتن پول شمارا به مرادتان نرسانیده با پاسخ استاد کامیاب که با تجربه نیز میباشند راهنمائی تان نموده شما انجمن را به مسجد ومنبرتفسیرنموده وناراحت هم شده اید.

پاسخ بنده برای جنابعالی مراجعه به وکیل وپرداخت حق مشاوره میباشد
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اتهام کلاه برداری 313SA 7 8,776 ۵ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۷ : ۱۲
آخرین ارسال: کامیاب
  موضوع رای 544 -1369/11/30 هیات عمومی دیوانعالی کشور کیومرث بتیانه 0 2,673 ۳۱ فروردين ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۹ : ۱۸
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  موضوع پایان نامه ghafari 7 13,899 ۳۰ شهريور ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۱۶ : ۰۱
آخرین ارسال: کامیاب
Question احتیاج به مشاوره در مورد موضوع ساده اما فوری mhzmhz 8 13,026 ۷ آبان ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۱۰ : ۰۳
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان