امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست هزینه های دادرسی و... بعد از صدور حکم (درخواست در دادخواست ا
#1
سلام
بنده چند سال پیش در پرونده ای دادخواستی جهت موضوع تنفیذ یک وصیت نامه به دادگاه ارائه دادم و بعد از تقریبا پنج سال! و هزینه های متعددی که بابت کارشناسی دستخط و املاک و... پرداخت کردم حکم به نفع بنده صادر شده.
در این پرونده تعداد خوانده ها 6 نفر بوده که از ابتدا سه نفر از آنها وصیت نامه را قبول کردند ولی تا پایان کار نام هر 6 نفر به عنوان خوانده در ابلاغیه و احظاریه ها می آمد.
1- از آنجایی که در دادخواست اولیه درخواست هزینه های دادرسی و... را از محکومین پرونده نداشتم، آیا در حال حاضر میتوانم چنین درخواستی از دادگاه داشته باشم؟ (در این پرونده یا پرونده ای جدید در این رابطه)
2- آیا با توجه به اینکه سه نفر از شش خوانده از ابتدا وصیت نامه را قبول داشته اند میتوانم تمام هزینه ها را فقط از سه نفر از خوانده ها درخواست کنم؟

پ.ن: چند سال پیش که این پرونده باز شد برای دادخواست تنفیذ وصیت نامه فرم دادخواستی وجود داشت که اجبارا باید توسط بخشی در دادگستری به صورت کامپیوتری پر میشد! هر چقدر اسرار کردم که در دادخواست بنویسند که هزینه ها بر عهده خوانده ها باشد قبول نکردند! و هر چقدر گفتم سه نفر از شش نفر وراث وصیت نامه را قبول دارند و نیازی نیست به دادگام بیایند، گفتند هر کس وصیت نامه به نفع اوست باید در لیست خواهان و هر کس وصیت نامه به ضرر او هست باید در لیست خوانده ها بیاید و اجبارا دادخواستی تنظیم کردند که نه متن آن طبق خواسته بنده بود و نه خواندگان آن!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  رد درخواست به علت شکایت خارج از مهلت از رأی داور sarv123 2 6,804 ۳۰ مهر ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۴۲ : ۱۶
آخرین ارسال: کامیاب
  تقديم دادخواست عليه ورثه مستاجر كه نام آنها را نميدانم بابك 1 4,001 ۲۱ مرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۳ : ۱۶
آخرین ارسال: کامیاب
Sad پرداخت هزینه safaaa 1 5,653 ۱۷ مرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۳ : ۱۴
آخرین ارسال: حکمت
  هزینه نقص عضو دیه به میزان 20 درصد مریم1345 3 7,133 ۳۰ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۱ : ۱۳
آخرین ارسال: حکمت
  بخشنامه یکنواخت سازی هزینه های دادرسی صادر شد hamid79 0 3,375 ۲۰ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۴۹ : ۰۰
آخرین ارسال: hamid79

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان