امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روند شکایت از همسایه هایی که شارژ ساختمان را نمی دهند
#1
با سلام
می دونم که قطعا این سوال تکراریه اما هر چی جست و جو کردم نتونستم جوابمو پیدا کنم و به همین دلیل دوباره می پرسم. از مدیر محترم عذرخواهی می کنم.

تو ساختمون ما 2-3 تا همسایه بیشتر از 3 ساله که شارژ ندادن و هر کدوم نزدیک 800 هزار تومن بدهی دارن. آب ساختمون ما مشترکه و قبض آب ساختمون رو از روی شارژ می دیم و در واقع این همسایه ها هم دارن اب مصرف می کنن و هم پول نمی دن و حق بقیه رو می خورن.

ما یه مهلت گروهی به همه دادیم تو آخرین جلسه گروهی مالکین که بدهکارها بیان و بدهی شونو تسویه کنن در غیراین صورت از نظر قانونی اقدام می کنیم. خود بدهکارها هم امضا کردن صورتجلسه رو. حالا مهلت تموم شده و می خوایم اقدام کنیم. می خواستم مشورت بگیرم که روالش دقیقا چیه؟ اظهارنامه رو کجا باید پر کنیم؟ آیا برای این کار وکیل لازمه؟ اون همسایه ها چطور می تونن از زیر قانون در برن و ما چطور باید آماده باشیم و پیگیری کنیم؟

با تشکر.
پاسخ
#2
با سلام خدمت مخاط محترم با توجه به بیانات شما اگر مدیر ساختمان مشخص بوده برای اینکه بصورت دائم از این مشکل خلاص شوید با نظر اکثریت در خارج از ورودی هر آپارتمانی یک فلکه ورودی آب جدا نصب کنید و فاکتور آنرا برای هر مشترک ارسال و هزینه نصب فلکه را بگیرید و مشترکینی که همکاری نکردند را کلی پرداخت و هزینه آنرا طی فاکتور مشخص در صورت عدم پرداخت آب بها فقط آب مشترکینی که هزینه پرداخت نمیکنند را قطع کنید زیرا مدیر ساختمان درصورت اشتراک اینگونه موارد و عدم پرداخت آب بها میتواند آب آن مشترک را قطع کند لازم به ذکر است در صورت داشتن فلکه خارج میتوانید این کار را بکنید و فلکه را بگونه ای امنیتش را مانند حفاظ یا قفل و ....فراهم تا نتواند از این مشترکات استفاده کند و اگر این شرایط را ندارید باید مدیر ساختمان با صورتجلسه و ارائه قبوض مثبته در شورای حل اختلاف اقدام و با دستور شورا آب مشترک قطع شود تا وجه پرداخت شود و اگر همسایه کارمند است با درخواست قرار تامین بلافاصله حقوق وی تا مبلغ مشخصی قطع میشود و یا حساب یارانه خانورار او را تامین بخواهید و موارد دیگر که دیگر چنین اشخاصی به حقوق دیگران تجاوز نکند راهنمایی بیشتر را از شورای حل اختلاف محل سکونت خود دریافت کنید اما لازم است یک بار این کار را بکنید تا درس عبرت برای دیگران باشد این نظر مختصر و کوتاه شخصی بنده بوده شاید دوستان نظرات بهتر و کاملتری داشته باشند
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قرار تامین خواسته برای شارژ ساختمان sh4hrooz 4 5,928 ۴ خرداد ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۴۹ : ۱۶
آخرین ارسال: masoudfn
  نمونه شکایت حفر چاه Kazemi 0 1,326 ۱۷ مهر ، ۱۳۹۹, ساعت --> ۲۳ : ۱۲
آخرین ارسال: Kazemi
  شکایت تصادف hatampour68 0 1,402 ۱۷ شهريور ، ۱۳۹۹, ساعت --> ۰۲ : ۰۵
آخرین ارسال: hatampour68
  هدر دادن پول توسط مدیر ساختمان به بهانه تعمیرات hamedm 0 1,336 ۲۴ تير ، ۱۳۹۹, ساعت --> ۴۹ : ۰۹
آخرین ارسال: hamedm
  فوری فوری شکایت حقوقی از ۲۸ فرد متوفی وچند نفر سهامدار ومالک حمید حمیدپور 0 1,411 ۲۷ دي ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۲۸ : ۰۲
آخرین ارسال: حمید حمیدپور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان