امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظرتون در این مورد .. !؟
#1
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز ...
دوستان یکی از آشنایان ما 7-8 ساله در یک آپارتمانی زندگی میکنه ... طبقه بالا اینها رو چند وقتیه که یک شخصی خریده که سر و صدای خیلی زیادی داره ( میگه هر روز صدای چکش و بالا پایین پریدن میاد ) و خلاصه این بنده خدا رو که در طبقه پایین هستند حسابی آسی کرده ... بعد از اینکه چندین بار این بنده خدا به همسایه بالایی اش از سر و صدای زیاد گلایه میکنه و ترتیب اثر داده نمیشه و باز همون سروصداها با شدت بیشتری میاد ، این بنده خدا یک دفعه دیگه ناراحت میشه و میره طبقه بالا و چند ضربه نسبتا محکم با چکش به درب ورودی اینا میزنه Smile ... حالا مثل اینکه طرف جلو در واحدش دوربین نصب کرده بوده و فیلم این بنده خدا تو دوربین میوفته ... بعد همسایه بالایی که خیال میکنه سوژه خوبی پیدا کرده میره از دست این بنده خدا شکایت میکنه و مدعی میشه که چند روز قبل از این واقعه هم ( قبل از نصب دوربین ) اومدن وسایل من رو هم از جلوی درب دزدین و این رو هم میخواد گردن این بنده خدا بندازه Angry ( حالا راست و دروغ قضیه دزدی رو هم خدا میدونه )

حالا سوالات من از دوستان اینه که :
1 - با شرح این موارد که گفتم آیا این اقدام این بنده خدا در زدن ضربه به درب طرف جرم تعریف میشه یا نه ؟ اگه هست ابعاد و مجازات احتمالیش چیه ؟ ( با توجه به سر و صدای زیاد همسایه بالایی که هنوز هم ادامه داره ؟ )

2 - آیا میشه از سر و صدا زیاد همسایه بالایی شکایت متقابل ( یا هر عنوان دیگه ای داره ) مطرح کرد ؟ ( با چه عنوانی و چه طوری میشه ثابت کرد ؟ )

3 - با توجه به اینکه طرف اومده اتهامات دزدی و اعتیاد Blush به این بنده خدا زده چه طور میشه اعاده حیثیت کرد ؟ ( در صورت عدم اثبات ادعاهای طرف مجازات اش چیه ؟ ) .

4 - با توجه به این که نصب دوربین در مشاعات ساختمان بدون جلب رضایت همسایگان صورت گرفته ... آیا این مورد جرم هست ( چه طور میشه ازش تو این پرونده استفاده کرد ؟ )

ممنون از همه دوستان عزیز ...@
پاسخ
#2
سلام
اینکه اموال همسایه به سرقت رفته بیرون گذاشتن وسائل درمشاعات ساختمان اشتباه بوده وباید اموال درحرز قرارداده شود تامشمول جرم سرقت شود

آشنای شما هم اشتباه کرده ومقابله به مثل کرده بهترین رویه این بوده تا به پلیس110 زنگ میزد وآنها درمحل حاضر وموارد را صورت مجلس مینمودند نه اینکه خودش مجری قانون شود یا اینکه دراین مدت تامین دلیل مینمود به این صورت که طی دادخواست تامین دلیل از شورا تقاضای تامین درموقع مزاحمت مینمود شورا نیز به کلانتری محل دستور ورود به منزل دوستتان در هرموقع شبانه روز جهت صورت مجلس بصورت مخفیانه میداد وآشنای شما با صورت مجلس کلانتری شکایت مزاحمت دردادسرا طرح مینمودند.

چنانچه افترای اعتیاد وسرقت زده چنانچه اعتیاد را نتئاند ثابت نماید پس از قرارمنع تعقیب میتوان به جرم افترائ تحت تعقیب کیفری قرارداد حال چنانچه قبل از صدورقرارمنع تعقیب نزد همسایگان موضوع را مطرح کرده باشد به جرائم نشر اکاذیب -افتراء-اعده حیثیت شکایت کرددرغیر موارد مذکور صرفآ جرم افترائ محقق شده است

پرسش 2
پاسخ درصورت وجودگواهانی بله درغیراینصورت خیر

پرسش1 بله وجرم مزاحمت
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ
#3
درود بر شما
انتساب جرم سرقت با چنین کیفیتی مسموع نیست اما در خصوص کوبیدن در باچکش به نظر مرتکب جرم ایجاد مزاحمت و تخریب اموال شخصی شده و اینکه سر و صدای طبقه بالا را میتوان با گواهی شهود و گزارش ظابطین قضایی از جمله هیئت مدیره ساختمان یا از سایر همسایگان و عنداللزوم گشت پلیس 110 را در حین ایجاد سر و صدا دعوت تا شاهد موضوع باشند و استشهادیه و گزارشی مراتب را صورتجلسه و به اتهام ایجاد مزاحمت طرح دعوی بشه
Heart
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مورد عجیب در بازپرسی پرونده...انتقال پرونده به دادستانی تهران robert 3 5,499 ۴ شهريور ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۰۵ : ۰۸
آخرین ارسال: arazco
  انچه در مورد داوری حقوقی باید بدانیم arazco 0 105 ۱ شهريور ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۳۱ : ۱۶
آخرین ارسال: arazco
  نتیجه نهایی دادگاه در مورد دیه حین تصادف(دوستان مطلع کمک کنند) alirezakhaki 17 18,840 ۱۷ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۵۵ : ۱۷
آخرین ارسال: alirezakhaki
  رای دادگاه در مورد تصادف جرحی linktaz1 24 62,025 ۱۳ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۴ : ۲۱
آخرین ارسال: حکمت
  نیازمند نظریات حقوقی دوستان در مورد اجرای احکام کامیاب 1 3,758 ۱۴ تير ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۲۶ : ۱۳
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان