امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طلاق از طرف مرد
#1
با سلام خدمت کارشناس محترم
بنده قصد طلاق همسرم رو دارم مهریه خانومم 110 سکه هست دو سال عقد بودیم یک سال هم زیر یه سقف زندگی کردیم،خانوم بنده راضی به طلاق نیست هیچ اقدامی هم برای مهریه نمی کنه،سئول بنده اینه اگه من درخواست طلاق بدم و از نظر مالی هم معسر هستم هیچ ملک و دارایی هم ندارم بیکار هستم خانومم همه رو میدونه،می خواستم بدونم آیا قاضی با توجه به این شرایط مهریه رو تقسیط می کنه،یا رای به پرداخت کل مهریه رو می ده؟من شنیدم اگه طلاق از طرف مرد باشه حتی اگه معسر هم باشه قاضی با درخواست اعسار مخالفت می کنه،آیا این صحت داره؟لطفا راهنمایی کنین تا بی مورد به آب نزنم.
پاسخ
#2
(۲۷ مرداد ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۵ : ۱۸)fateme.m نوشته است: سلام دوستان . من در سال جاری برای برادرم در حال جستجوی چگونگی پرداخت مهریه و سایر حقوق زن پس از طلاق از طرف مرد شدم ولی متاسفانه با وجود تحقیقاتی که انجام دادم نتونستم پاسخ دقیقی دریافت کنم و توی اکثر سایت ها که میخوندم مثلا مشاوره حقوقی دینا و هامون توی هر جفتش نوشته بود مرد مکلف به پرداخت همه حقوق مالی زن هستش ولی نحوه پرداخت رو ننوشته . لطفا اگر کسی اطلاع داره راهنمایی کنه . ی سوال دیگم دارم اونم اینکه این پروسه چقدر طول میکشه؟منظورم پروسه طلاق از طرف مرده

سلام
خانم فاطمه ، نحوه پرداخت حقوق زن پس از طلاق یا به صورت توافقی انجام می گردد و یا با حکم و تعیین دادگاه . پروسه طلاق از طرف مرد هم در صورتی که همه حقوق زن تعیین تکلیف بشود از لحظه ثبت دادخواست طلاق تا صدور حکم و ثبت در دفتر طلاق ، 4 تا 5 ماه زمان نیاز دارد .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدارک لازم برای طلاق توافقی vakil 2 6,375 ۱۲ خرداد ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۲۲ : ۱۴
آخرین ارسال: afraclinic
  شرایط طلاق setare72f 1 1,713 ۷ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۸ : ۱۰
آخرین ارسال: keykavous
  حضانت کامل فرزند پسر توسط مادرش و درخواست طلاق internet 31 32,941 ۲۹ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۸ : ۱۱
آخرین ارسال: هشتگ11
  مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی vakil 0 3,258 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۰ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil
  طلاق توافقی و مطالبه مهریه بعد از طلاق توافقی vakil 0 4,934 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۵ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان