امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رفت و امد مشکوک همسایه
#1
ویرایش شد
پاسخ
#2
با سلام خدمت مخاطب محترم در مورد بیانات شما چند نکته را جهت ارشاد عرض میکنم در کشور ما و رویه جاری تا زمانی که جرمی واقع نشود و آن جرم با قواعد و تعاریف موضوع جرم مطابقت نداشته باشد نمیتوان آن عمل را جرم قلمداد نمود لذا با عنایت به بیانات شما عمل و برداشت شما بیشتر نزدیک به جرم بوده تا عمل اشخاصی که توضیح داده اید زیرا یک مالک یا مستاجر و یا هر شخصی که به محلی رفت و آمد میکند دلیل بر مجرم بودن نیست مثلاً تا حتی مطابق قانون ایران آمده شروع به جرم جرم نیست لذا من پیشا پیش پوزش میطلبم شما نه قاضی بوده و نه دادستان و نه ضابط قضایی و نا مسئول و کلانتر محله لذا این عمل شما خودش دخالت در اموری بوده که به شما ارتباط ندارد زیرا در صورت شکایت و یا گزارش و پیگیری و اگر اثبات شود عمل شما خلاف واقع بوده به شما جرم افترا قابل انتصاب بوده متاسفانه در جامعه فعلی ایران اکثراً تفکر عامه درحال کنکاش در مواردی بوده که به آنها ارتباط نداشته آنهم از سر جهل به قانون لذا شما فقط مسئول دقت و حفاظت از منزل خود آنهم داخلش بوده اگر هر کس بخواهد مانند شما فکر کند و فکر کند تفکر و نظرش درست است سنگ روی سنگ بند نمیشود دائماً یا پلیس در حال تردد و سرک کشیدن بیمورد باشد یا دائماً درگیری ایجاد شده و.... لذا امور و املاک دیگران و رفت و آمد دیگران به هیچ کس تا زمانی که جرمی واقع نشده ارتباطی ندارد وقتی جرمی واقع شد در آن زمان نظر و شهادت شما میتواند کمک باشد و نه دخالت شما پیشگیری و درمان مربوط به علم پزشکی و جرم شناسی بوده ونه مربوط به اصول و روابط اجتماعی با عرض پوزش مجدد به این نظر شما در امور جتماعی فضولی در امری که به شما ارتباط ندارد بوده زیرا عوام فکر میکنند بزرگ محل هستند یا گردن گلفت محل و خودرا با تفکرات پوچشان درگیر امور نا مربوط نموده که عواقبش میتواند بسیار بد باشد بنده خود موردی مانند شما دیدم که عاقبت کسی که مانند شما فکر میکرده به قتل انجامیده و پس از تحقیق مرجع قضایی همین شخص فضولی که سرک میکشیده و دخالت کرده بالای دار رفته بزرگوار شما و کلیه انسانها من شما و دیگران همگی بندگان خدا هستیم و با نوع پوشش و رفت و آمد نمیتوان به ماهیت و تفکر دیگران پی برد لذا به شما توصیه میکنم عمل و تفکر شما از نظر بنده خلاف عرف و شرع و قانون بوده فقط کمی به بیانات بنده فکر کنید شما هم مانند او یک بنده خدا و شهروندید خود من کسی را مشناختم و دیده بودم ثروتش بیلیار بوده اا نوع پوشش او از یک گدا بدتر بوده یا گدایی میکرد یا آشغال جمع میکرد و میفروخت پس به نظر بنده شما فکر خودتان باشید نه دیگران و محل و فکر کنید و هواستان به خانه خودتان باشید اما در مورد اطلاع به پلیس جهت برسی که این فرد چه کسی بوده که در محل رفت و آمد میکند و ایشان را نمیشناسید شاید خالی از لطف نباشد ولی بیان و تفکر اینکه سلرق است مواد فروش است کارتن خواب است و..... معنی ندارد فقط کمی به بیانات بنده فکر کنید این نظر بنده برای امر به معروف و عواقب قانونی تفکرات شما بوده این نظر شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#3
ویرایش شد
پاسخ
#4
با سلام ممنون از درک بالای شما اما بزرگوار قانون و رویه جاری بر خلاف تفکرات عامه پسند بوده در قانون هر کس مسئول اعمال خودشه تفسیر شده همانگونه که ملاحظه میفرمایید شما نوشته اید محله ما از نظر قانون شما فقط مالک ملک شخصی خود هستید کمی توجه بفرمایید اگر شما ساکن آپارتمانی باشید که مالکین دیگری هم ساکن باشند (چه مالک و چه مستاجر)در این حالت دیگر شما مالک مشاعات نیستید چون مشاعات حالت اشاعه داشته و مالکیت عام ساکنین و کسی حق تصرف نداشته از این بیان خواسم بگویم شما فقط مالک ملک خود هستید و نه محله این تفکر باعث شده که شما جمع بسته بگویید محله ما که این یک اصطلاح غلط رایج قدیمیست لذا به نظر بنده شما تحت تاثیر قرار گرفته اید یا تحت تاثیر اعمال خلاف این شخص یا تحت تاثیر سخنان بقول بیانات شما هم محلیاتون لذا به نظر بنده شکایت و هرگونه اقدامی هیچ آثار مثبتی نداشته بجز دشمن تراشی بزرگوار آمار اعتیاد ،ایدز،سرقت،تن فروشی و.... در کشور بیداد میکند و با توجه به قانون مجازات جدید و آئین دادرسی کیفری جدید فاتحه مملکت خوانده شده فقط چند جرم محدود و خاص تعزیزی و یا حدی قابلیت پیگیری و مجازات دارد جرائمی مانند جرائم سیاسی و امنیتی،قتل،شرارت،قمه کشی،آدم ربایی وچند جرم دیگر متاسفانه سیاست قضایی کشور به سمت زندان زدایی پیش میرود بعد شما فکر یه معتاد که تریاک میکشه یا حشیش میکشه هستید چون تنها فکر میکنم این دو ماده مخدر بوش زیاده بقیه فکر کنم بو هم ندارند تازه به نظر من مواد مخدر چیز خوبی نیست ولی این دوتا شرف دارند نسب مواد مخدر صنعتی و هروئین لذا همانگونه که بیان کردم میتونی به 110 یا اداره مواد مخدر زنگ بزنی و نا محسوس گزارش کنی ولی عملاً نتیجه ای نداشته جز سر خوردگی به این دلیل که اگر معتاد هم باشد یه جریمه میشه باز میاد فقط بار روحیش برای شما میمونه که هی بگید قانون نیست فلان بیسار.... پس چرا کاری کنیم که نه سود مادی داره و نه سود معنوی چون الان بر اساس سیاستهای کلی نظام شرف دولت شده به هر طریقی درآمد کسب کنه مالیات،جرایم و.... برو رای بده شاید یه دستمال بدست دیگه بره جیبشو پرکنه چون این مفتخورهای کلاشن که این قوانین خلاف شرع رو تصویب می کنند در صورتی که زمان پیامبر بود گردن این بی وجدانهارو میزد این حروم لقمه ها مملکتو به لجن کشیدن نه این معتاد خدا زده و مسائل بسیار دیگر که از حوصله بیان خارجه این نظر و ارشاد شخصی بنده بوده
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.تلفن دفتر انجمن جناب خدائی فر46 30 92 66 - 021 جهت تماس
پاسخ
#5
ویرایش شد


به هر حال سپاس از شما.
پاسخ
#6
(۸ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۵ : ۰۲)saeid1346 نوشته است: سپاس از پاسختون جناب کمیاب

بله درست میفرمایید پیگیری بیشتر دردسر بیشتر داره در حد همون سوال از نگهبان به نظر خودم کافیه چون طرف متوجه میشه همسایه ها زیر نظرش دارن.

الان که بهش فکر میکنم شما درست میگید هیچ فایده ای نداره پیگیری از پلیس.

درمورد جرائم هم بله متاسفانه ، یکی از دوستان بنده یک جرمی رو مرتکب شد در سطح اینترنت خیلی راحت 2 تومن براش بریدن انگار مدرسه غیرانتفاعیه. خیلی مسخره شده شکایت و ... ، تا جای که من خبر دارم تا سه بار رو زندان برای طرف نمی برن و جریمه نقدی داره

اتفاقا من دلم به حال این بنده خدا که معتاده میسوزه دلم میخواست بشه ترکش داد ولی چه میشه کرد خودش راهشو انتخاب کرده.

من امروز رفتم رای دادم ولی سفید چون هیچ امیدی به این افراد و اینده ندارم ، به نظر بنده یک سفره ای پهن شده یک روز یه نفر بالای سفره نشسته اون یکی پایین سفره یک روز دیگه یکی دیگه، دور این سفره یه عده میچرخن ، این یکی میره اون یکی میاد ، یه نگاهی به لیست اعضای دولت سازندگی به بعد رو نگاه کنید متوجه حرف بنده میشید.

طرف سن پدر بزرگ من رو داره وزیره ! یا در یک شهری اسم نمیبرم ، یه خانم و اقای چندین دوره است میان در مجلس ، کلا کرسی های مجلس یک سری هاش ثابت مونده مشخصه میرسه به کیا.


به هر حال سپاس از شما.

راستش الان یه چیزی به ذهنم رسید ، این به اصطلاح کمیته فیلترینگ یا هر اسمی داره ، انواع بی قانونی رو الان داره انجام میده ، من وبمسترم چندین سایت داشتم تا همین چند وقت پیش، ی بار یه ایمیل گروهی فرستاد برای همه بچه ها تهدید کردن که اگر سریعا لینک مجرمانه رو حذف نکنید سایت فیلتر میشه ، قانون جرائم رایانه ای رو صد ها هزار بار خوندم ولی نمیدونم کجای این قانون این اختیارات رو بهشون داده ، یا مثلا فیلتر کردن سایت براشون در عرض یک ساعت انجام میشه ولی رفع فیلتر درخواستش رو میشه در ماه یک بار ارسال کرد و اگر تایید نشد میره برای ماه بعدی !!!!

چند بارم به دیوان عدالت اداری ایمیل و نامه زدم ولی جوابمو ندادن اصلا

با سلام وعرض ارادت خدمت استاد عزیزم جناب کامیاب و تشکر بابت جواب جامع و کامل

و همچنین تبریک ب مخاطب محترم بابت مشورت قبل از عمل و پندپذیر بودنشان . . . .ب نظرم حضرتعالی مصداق آیه ی مذکور هستید : «الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»

آنان (کسانی) که به سخن گوش فرامى‏دهند و بهترين آن را پيروى مى‏كنند؛ اينانند كه خدايشان راه نموده و اينانند همان خردمندانند .

همچنین خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید :

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا . . . . ( سوره : الحجرات آیه : 12 )

اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد، از بسيارى از گمان ها بپرهيزيد كه بعضی از گمان ها گناه است ، و در امور مردم ( تجسس ) مكنيد . . . .


که الحمد لله شما ب درستی راه درست از خطا را تشخیص داده اید .
تنها یک قانون ثابت است ، هیچ قانونی ثابت نیست !!!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راه حل حقوقی برای سرک کشیدن همسایه maziyar12 2 3,513 ۲۹ بهمن ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۹ : ۲۳
آخرین ارسال: حکمت
  ایجاد مشکل از همسایه ها vahid_nemesis 5 7,345 ۲۴ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۳۸ : ۰۶
آخرین ارسال: Ebiii
  شکایت از همسایه بعلت ایجاد خسارت به ماشین hamedm 2 8,847 ۱۵ آذر ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۰ : ۱۲
آخرین ارسال: hamedm
  طرح شکایت از همسایه مجید خوش نظری 4 7,485 ۲۰ مهر ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۰۹ : ۰۸
آخرین ارسال: کامیاب
  مشکل همسایه خانه مجردی saeid1346 12 15,949 ۱ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۶ : ۰۹
آخرین ارسال: saeid1346

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان