امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در گرفتن خسارت تصادف (طرف خیلی مارمولکه)
#5
(۱۸ آبان ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۴ : ۰۹)حکمت نوشته است: اگر دعوی شما مطالبه خسارت باشد و قرار دعوی صادر گردد اینبار در شورا طرح دعوی مانند دعوی مطالبه وجه بابت.....باشد همان دعوی را تکرار نمائید اینبار مالک رسمی در راهور و همسر و فرزندان مغازه دار و شریکش،برادرزاده خواهرزاده هایشان و آنان که مظنون هستید را طرف دعوی قراردهید اگر در شورا اسنادی ارائه نمودند که اشخاص دیگری مالک خودرو هستند

ممنون از پاسختون:
1- دعوی من مطالبه خسارت بابت تصادف خودرو به شماره پلاک... و درخواست هزینه های دادرسی و... هست که نظریه کارشناس هم بهش پیوست شده.
2- من کسی که پلاک به نامش هست رو بدون احضاریه به شورا آوردم و اومد و یه قولنامه دست نویس نشون داد و رفت، مشکل اینجا هست (قسمتی از نقل قول که به رنگ قرمز هست) هر کسی که احضار میشه یه قولنامه دست نویس هم با خودش میاره و این قول نامه های دست نویس به میزان بی نهایت نوشته میشه تا من برای احضار هر نفر مجبور به باطل کردن 50 هزار تومن تمبر باشم تا اینقدر هزینه این تمبر ها بالا بره که از شکایت صرف نظر کنم.
با این روش فرار از قانون توسط صاحب ماشین چیکار کنم؟

یه بار رییس شورا گفت برو یک سوم خسارت رو بریز پای حساب دادگستری و حکم توقیف ماشینش رو بگیر، خب اگر این کار رو بکنم، و ماشینش رو بگیرن و ببرن پارکینگ، بعد اون منکر تصادف بشه و شاهد ها هم نیان شهادت بدن، اونوقت اون نمیتونه هزینه خواب ماشین و هزینه پارکینگ و... رو هم از من بگیره و تازه ادعای خسارت هم بکنه؟

آیا میتونم در یک احضاریه ( با باطل کردن یک تمبر ) چندین نفر رو که هر کدوم یه گوشه شهر هستن و ربطی به هم ندارن رو احضار کنم!؟
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در گرفتن خسارت تصادف (طرف خیلی مارمولکه) - توسط soooot - ۱۷ آبان ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۴۷ : ۱۷

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شکایت تصادف hatampour68 0 1,402 ۱۷ شهريور ، ۱۳۹۹, ساعت --> ۰۲ : ۰۵
آخرین ارسال: hatampour68
  تصادف با عابر مصطفی 2 2,158 ۲۷ مهر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۲۲ : ۰۰
آخرین ارسال: vakil
  تصادف با عابر پیاده mazegar 5 3,733 ۱۱ شهريور ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۳۹ : ۰۰
آخرین ارسال: mazegar
  تصادف Mahdiii 1 2,688 ۲ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۸ : ۱۳
آخرین ارسال: vakil
  کروکی تصادف Mmh72 1 3,255 ۶ مهر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۰ : ۰۵
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان