امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در گرفتن خسارت تصادف (طرف خیلی مارمولکه)
#3
ممنون از پاسختون
منظورتون رو از تامین دلیل متوجه نمیشم، ولی؛
1- وقتی کسی که به ماشینم زده بود از دادن خسارت سر باز زد، اول به دادگستری مراجعه کردم و رسما شکایت کردم، دادگستری من رو به شورای حل اختلاف شماره x ارجاع داد، شورا یه نامه برای استعلام از راهنمایی رانندگی و یه نامه برای کارشناسی خسارت بهم داد که جواب راهنمایی رانندگی و نظر کارشناس رو گرفتم و برای شورا بردم. (آیا منظور از تامین دلیل همین نظر کارشناس در رابطه با خسارت و شکایت رسمی هست؟ )
2- شورا گفت که باید از شخص شکایت کنم، از اونجایی که کسی که زده بود و فرار کرده بود و من باهاش صحبت کرده بودم مغازه اش به خونمون نزدیک بود و میشناختمش و هر روز با همون ماشین میومد در مغازه اش و هنوز هم هر روز همون ماشین در مغازه اش پارکه از همون شخص ( با ذکر نام و فامیل) شکایت کردم ( احتمال کمی وجود داره که ماشین متعلق به برادرش که احتمالا شریکش هم هست باشه) که براش احضاریه رفت و در شورا حاظر شد و با داد و بی داد گفت من هرگز همچین ماشینی ندیدم و این ماشین مال من نیست و در رو کوبید به هم و رفت.
3- قبل از این جلسه حتی خود رییس شورا هم برای اینکه قضیه رو بدون ارسال احضاریه فیصله بده با شماره تلفن این شخص که روی تابلو بالای مغازه اش هست تماس گرفت و این شخص گفت که بله من به این آقا زدم و خسارت هم نمیدم و...! وقتی هم که توی شورا حاظر شد و گفت ماشین مال من نیست و اصلا همچین ماشینی ندیدم و بهش گفتیم قبول ماشین مال تو نیست شماره بالای مغازت هم مال تو نیست، با داد و فریاد و تهدید به اعاده حیثیت و... در رو به هم کوبید و رفت...
4- وقتی داستان قول نامه های دست نویس جعلی پیش اومد رییس شورا گفت این شخص خیلی قالتاقه و به ضعف های قانون آگاهه و از پسش بر نمیای و بیخیال شو و هیچ کاری نمیشه کرد!

پ.ن: شاهد ها ماشین رو دیدن و شماره اش رو برداشتن ولی شخص راننده رو ندیدن.
اکثر شاهد ها کاسب های محل هستن که خود صاحب ماشینی که زده و در رفته مغازه اش دو سه تا اونور تر از مغازه شاهدان ماجرا هست.
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در گرفتن خسارت تصادف (طرف خیلی مارمولکه) - توسط soooot - ۱۷ آبان ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۴۷ : ۱۷

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شکایت تصادف hatampour68 0 1,402 ۱۷ شهريور ، ۱۳۹۹, ساعت --> ۰۲ : ۰۵
آخرین ارسال: hatampour68
  تصادف با عابر مصطفی 2 2,158 ۲۷ مهر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۲۲ : ۰۰
آخرین ارسال: vakil
  تصادف با عابر پیاده mazegar 5 3,733 ۱۱ شهريور ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۳۹ : ۰۰
آخرین ارسال: mazegar
  تصادف Mahdiii 1 2,688 ۲ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۸ : ۱۳
آخرین ارسال: vakil
  کروکی تصادف Mmh72 1 3,255 ۶ مهر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۰ : ۰۵
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان