امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نزول
#4
اتفاقآ اخیرآ سایت اختبار مطالبی ارسال نموده که بی ربط با موضوع شما نیست قسمتی از مطلب حضورتان ایفادمیگردد

از قانون مدنی :

ماده ۲۲۱ – اگر کسی تعهد اقدام به امری را بکند یا تعهد نماید که از انجام امری خودداری کند در صورت تخلف مسئول خسارت طرف مقابل است مشروط بر اینکه جبران خسارت تصریح شده و تعهد عرفا به منزله تصریح باشد و یا برحسب قانون موجب ضمان باشد.


ماده ۲۲۸ – در صورتی که موضوع تعهد تادیه وجه نقدی باشد حاکم می تواند با رعایت ماده ۲۲۱ مدیون را به جبران خسارت حاصله از تاخیر تادیه دین محکوم نماید.

‌ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی :

در دعاویی که موضوع آن دِ‌ین و از نوع وجه رایج بوده و با مطالبه داین و تمکن مدیون، مدیون امتناع از پرداخت نموده، در صورت‌تغییر فاحش شاخص قیمت سالانه از زمان سررسید تا هنگام پرداخت و پس از مطالبه طلبکار، دادگاه با رعایت تناسب تغییر شاخص سالانه که توسط‌ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌گردد محاسبه و مورد حکم قرار خواهد داد مگر این‌که طرفین به نحو دیگری مصالحه نمایند.

.................................................................................................................................................................
جنابعالی سند رسمی بنام ایشان تنظیم نموده اید در دفترخانه امضاء نموده اید ثبت با سندبرابراست علی ایحال بیان میفرمائید به بنده خیانت گردیده؟
موضوع مشمول کلاهبرداری نمیباشد به نظر بنده هرچند امکان موفقیت اندک است اگر گواهانی دارید شکایت خیانت درامانت نمائید شاید به نتیجه برسیداگر هم از این طریق به نتیجه نرسیدید ومنجر به قرارمنع تعقیب گردید طرح شکایت ربا میتوانید بنمائید البته توجه به محکومیت رباگیرنده ودهنده
منتظر پاسخ تکمیلی دوستانم باشید.
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
نزول - توسط reza650 - ۱۴ مهر ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۸ : ۰۱

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان