امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رای عجیب دادگاه تجدید نظر
#10
hadim عزیز مطالب تان صحیح ومنطبق با واقعیت است زیرا اگر به پست های قبلی مداقه بفرمائی عینا این موارد را عرض کرده ام . گویا مخاطب محترم hamid79 به عدم توجه قاضی به سند رسمی مربوط به انتقال حضانت است وشاکی است که بازهم برمیگردد بعرایض قبلی که ایا درصحن دادگاه بهنگام تنظیم صورتجلسه ونوشتن اظهارات طرفین به موضوع حضانت وسند مذکور اشاره شده یا خیر ؟ که گویا نشده وقاضی هم با توجه به سوابق ومطابق مقررات جاریه رای داده است که اگر مخاطب گرامی در برگ اعتراضیه بانضمام سندرسمی معنونه به رای معترض میشد (سندمذکور بمنزله انتقال حضانت است نه تغییر رای در محکمه تجدیدنظر بموضوع نظر میداشت ورای قبلی را یا اصلاح می نمود یا دستور توجه به سندرا به دادگاه بدوی میداد چون نبوده ونشده فقط به اعتراض مخاطب رسیدگی وچون فاقد دلیل موجه که رای را مخدوش نماید نبوده لذا رای بدوی ابرام وتائید وقطعی شده است که هرچند رای در مرحله بدوی در مورد فسخ نکاح (بستگی به نوع دارد ) قطعی است اما بنظر دادگاه ذیل رای مهلت اعتراض را برای رفع هرگونه ابهام قید داشته است .
بهرتقدیر به عقیده بنده مخاطب راه بهتری که دارد به استناد سند انتقال حضانت تقاضای الزام طرف را به اجرای مفاد ان بخواهد (تقاضای صدور حکم بر الزام خوانده به ایفاء واجرای توافق رسمی موضوع سند شماره .... دفترخانه شماره .... شهر ..... ) این راه بدی بنظر نمی رسد حالا اگر برای ایشان حق دیدار تعیین ومقررشده وطرف مقابل وبرادرانش بنوعی ممانعت از حق دیدار می نمایند میتواند بعنوان ممانعت ازحق دیدار شکایت نماید وهمچنین احیانا درمورد فحاش وغیره این شکایت لطمه ای بموضوع حضانت وارد نمیکند وربطی نخواهدداشت .
درخاتمه مخاطب عزیز شما بهدف خود بیشتر باندیشید که چه موردی را دنبال میکنید وچه میخواهید وفکر واندیشه خودرا به موارد دیگر تخلف یا غیره مشغول ننمائید ممنونم خدانگهدار
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
رای عجیب دادگاه تجدید نظر - توسط hamid79 - ۳ خرداد ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۴۶ : ۱۳

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دادگاه صالحه برای دادن دادخواست و روند اعسار Mard30 7 10,630 ۲۳ آبان ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۶ : ۱۶
آخرین ارسال: حکمت
  معرفي نكردن داور به دادگاه ya30n 3 7,738 ۱۱ شهريور ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۱۳ : ۲۲
آخرین ارسال: کامیاب
  ازدواج دوم ، دادگاه اهل سنت ya30n 4 12,829 ۱۹ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۲۶ : ۱۷
آخرین ارسال: azade1992
  حاضر نشدن مرد در دادگاه طلاق ya30n 1 6,788 ۱۷ اسفند ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۱۱ : ۲۱
آخرین ارسال: حکمت
  نحوه شکایت از قاضی دادگاه بدوی و تجدید نظر omid110 0 6,932 ۲۶ خرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۲۴ : ۱۲
آخرین ارسال: omid110

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان