امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
این موضوع حقوقی هست یا کیفری ؟
#9
خیلی ممنون از استاد تیموری و جناب حکمت عزیز ....
با فرمایشات دوستان عزیز حقیقت اش من یه کمی سر درگم شدم و البته کمی هم نا امید Huh . ( راههای دیگری رو که دوستان پیشنهاد دادند در صورت عدم نتیجه گیری از شکایت مطروحه حتما به ایشان پیشنهاد و با دوستان در میان خواهم گذاشت ) .

این بنده خدا تا شنبه فرصت داره که به قرار صادره اعتراض کنه ... پیش چند وکیل هم رفته که برای نوشتن یه لایحه 500 هزار و قبول وکالت بیش از سه میلیون در خواست کردند ... که ایشان هم الان در مضیقه مالی هستند و قادر به پرداخت وجوه مذکور نیستند ... از بنده حقیر درخواست کردند تا اونجایی که میتونم ، در این شرایط موجود یه لایحه ای براشون تنظیم کنم ... و بنده هم علی رقم تمام مشکلاتی که دارم وجدانم قبول نکرد در این شرایط این پیره مرد بنده خدا رو تنها بگذارم ...
حالا بنده میخوام در لایحه ای که قراره تنظیم کنم موارد زیر رو مطرح کنم که خوشحال میشم دوستان نظرات و پیشنهادات ارزشمندشون رو در باره نحوه تنظیم و ارائه این مطالب بفرمایند :
1 - با توجه به اینکه بازپرس محترم در قرار صادره اشاره کردند موضوع اختلاف مالی هست ، بنده میخوام به این نکته اشاره کنم که اختلاف مالی در میان نیست و صرفا ادعاهای کذب این شخص است ... اگر واقعا طلبی دارد از طریق محاکم حقوقی اقدام کند و ربطی به اسناد ندارد و این شخص صرفا جهت منحرف کردن مسیر دادرسی از این حربه استفاده میکند ... ( ممنون میشم دوستان نظرشون رو در باره این بند و احتمالا اگه مواد قانونی که میشود به آن استناد کرد بفرمایند )
2 - میخوام به احکامی که قبلا در مورد تخلفات این بساز بفروشه صادر شده اشاره کنم و به طریقی اشاره کنم که این شخص در پی تلافی جویی پس از آن محکومیت اقدام به این کار کرده است ؟ ( آیا این بند مفید خواهد بود ؟ )
3 - هر موردی رو که دوستان در این شرایط احتمال میدن موثر واقع بشه ، ممنون میشم بهش اشاره ای بفرمایند تا بنده در لایحه ذکر کنم .

و در آخر دو سوال :
1 - آیا لایحه اعتراض خود را حتما باید در همان روز اعتراض به قرار ضمیمه اعتراض کنیم یا میتوانیم بعدا به دادگاهی که پرونده به آن ارجاع شده هم تحویل بدیم ؟
2 -اگر ما به قراره صادره اعتراض نکنیم آیا این مورد یک امر مختومه محسوب خواهد شد ( یعنی ما دیگه نمیتونیم از این بساز بفروشه شکایتی تحت عنوان خیانت در امانت بکنیم ) ؟


مشتاقانه منتظر دریافت نظرات دوستان هستم ... بی نهایت سپاسگذارم Shy @
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
این موضوع حقوقی هست یا کیفری ؟ - توسط h_dev - ۱۶ دي ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۴۴ : ۲۳

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انچه در مورد داوری حقوقی باید بدانیم arazco 0 105 ۱ شهريور ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۳۱ : ۱۶
آخرین ارسال: arazco
  نیازمند نظریات حقوقی دوستان در مورد اجرای احکام کامیاب 1 3,758 ۱۴ تير ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۲۶ : ۱۳
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  دوستان خواهشمندم هرگونه نظر حقوقی داشته در اینمورد بیان بفرمائی کامیاب 4 8,994 ۱۹ بهمن ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۱۳ : ۰۲
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  آیا این موضوع طلب خسارت بر خسارت است ؟ h_dev 20 25,278 ۱۳ بهمن ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۱ : ۰۹
آخرین ارسال: h_dev

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان