امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمائي
#1
ضمن سلام و خسته نباشد خدمت جناب حكمت . سئوالي داشتم كه قبلا" هم راهنمائيم كرده بوديد ولي باز خواهش ميكنم مجدد راهنمائي بفرمائيد .
1 - درتاريخ 31/1/91 زن باباي من از بنده به اتهام ضرب و جرح عمدي در شعبه 4 بازپرسي در تهران مطرح نمود كه در نهايت قرار منع تعقيب صادر شد . شاكيه اعترض نمود ولي دادگاه اعتراض را رد كرد
.
2- شاكيه در همان تاريخ مورد اشاره در يكي از شهرستانها از بنده به اتهام آتش سوزي منزل مسكوني و ضرب و جرح و تهديد و فحاشي شكايت نمود كه در اين خصوص طي دادنامه صادره از آن دادگاه در مورد آتش سوزي راي برائت صادر شد و در مورد قسمت دوم بدليل اينكه محل وقوع جرم در تهران بود عدم صلاحيت صادر كرد . در نتيجه قسمتي از آن پرونده مجدد به همان شعبه 4 بازپرسي در تهران ارجاع شد (لازم به ذكر است دليل طرح اين قسمت از شكايت شاكيه اين بود كه مي خواست از اين موضوع سوء استفاده نمايد براي اثبات طرح شكايت آتش سوزي . در واقع همان شكايت اوليه را در شهرستان هم مطرح كرده بود) .
درنتيجه قاضي شعبه 4 بازپرسي مجدد قرار منع تعقيب صادر مي نمايد كه باز هم به قرار صادره اعتراض مي شود كه دادگاه طي دادنامه اي اعتراض را رد مي كند .

حالا ميخواستم راهنمائيم كنيد كه من بايد با اين خانم چكار كنم ؟ آيا ميتونم ازش شكايت كنم ؟
جناب حكمت بنده كارمند هستم و همانطور كه مستحضريد از مرخصي گرفتن و رو انداختن به همكاران براي ضامن شدن و هزينه كردن براي نوشتن لايه و اياب و ذهاب و از همه مهمتر اتلاف وقت در دادگاه و... خيلي خسته شدم . لطفا" راهنمائي كنيد چكار كنم آيا ميشود من هم برم از يكي با همين اتهامات شكايت كنم اگه راي بنفعم صادر شد كه خوب . اگر هم نشد چيزي را از دست نداده ام . آيا اين عابرو ريزي جلوي همكارن و دوستان و همسايه ها نيست ؟ اگر سئوالي داشتيد بنده در خدمتم .
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
راهنمائي - توسط omid52 - ۲۱ مرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۰۱ : ۲۰

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Photo راهنمائي omid52 2 5,119 ۱۵ اسفند ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۱۸ : ۰۱
آخرین ارسال: Pourabedin

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان