امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد ترک انفاق
#4
(۲۶ تير ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۴ : ۲۱)حکمت نوشته است: سلام
1-متاسفانه مانورهای دعاوی کیفری بعضآ منجربه نتیجه به نفع متهم میشود امادرمواردی هم بوده که اخیرآ دریکی از این تایپیک ها زوج باوجود تودیع نفقه به صندوق دادگستری رای طلاق علیه او صادرشده است.
2-جه مدت است به قرارمنع تعقیب اعتراض نموده اید؟
بروید دادسرا ومشخصات مرجع اعتراض که پرونده به ان ارسال گردیده را سئوال فرمائید ضمن اینکه شماره پرونده16رقمی ورمزشخصی آنرا دریافت کنیدتا ازطریق پایانه قوه قضائیه پیگیر نتیجه باشید.
3-دردادگاه جزائی اگردلائل شما بااستناد به مواد قانونی واستلال محکمه پسندانه تنظیم شده باشد وحتی دلائل جدیدارائه نموده باشیدقرارموصوف نقض ودستورتکمیل تحقیقات به دادسراداده خواهد شد.
3-شما به پیوست کپی عقدنامه دادخواست الزام به ایفای تعهدات عرفی-قانونی موضوع پرونده کلاسه.............شعبه...........دادیاری (تهیه ملزومات تمکین)تنظیم نموده وتعهدات همسرتان رادردادسرادرشرح دادخواست متذکرگردید.
دادخواست مذکوربه دادگاه محل سکونت زوج ارائه گردد.
آنچه به فکربنده خطورنمود عرض نمودم،ازنظرات دوستانم استفاده خواهیم نمود

من 21 ام برای قرار منع تعقیب اعتراض زدم!!!چیزی که واسه من عجیبه اینه که چطوری بدونه اینکه مطمئن شن این آقا نفقه رو پرداخت خواهد کرد یا منزل مسکونی تهیه کنه بدونه اینکه ازش تعهدی بگیرن قرار رو صادر کردن و پرونده رو مختومه اعلام کردن!!من باید چطوری ثابت کنم که دلائلم محکمه پسند و قانونی باشه؟؟؟

(۲۶ تير ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۵۴ : ۲۳)Kamyab.Teymouri نوشته است: با سلام و دعای قبولی عبادات خدمت دوست گرامی جناب حکمت به نظر بنده مخاطب محترم اقدام کیقری در کشور ما بجز موارد معدود کشک و دوغ است لذا به نظر بنده پرداخت نفقه مطابق قانون وظیفه زوج است و این زوج است که باید اثبات پرداخت نفقه کند نه زوجه لذا شما با ارائه سند ازدواج دادخواست مطالبه نفقه داده و همچنین دادخواست الزام زوج به تهیه مسکن و انجام وظایف قانونی وی به عنوان همسر را نموده و همچنین پرداخت یارانه به حساب مستقل خود و مهریه خود را هم اجراء بگذارید در بدو امر دادخواست اعسار از هزینه دادرسی همزمان لذا قطعاً حکم به نفع شما صادر خواهد گردید همچنین لازم به ذکر است این نصیحت دوست گرامی جناب حکمت که در زمان اقدام حقوقی همزمان هم نسبت به ارسال اظهار نامه مبنی بر ترک انفاق تهیه مسکن پرداخت یارانه و اجرت المثل و غیره را نیز نموده تا یک قدم از وی جلوتر باشید تا وی نتواند عدم تمکین شما را اثبات کند و اخیراً نیز قانونی مصوب شده که از مستثنیات دین منزل مسکونی نیز میتوان نیمی از آنرا تامین و توقیف نمود قطعاً خداوند شما را یاری خواهد نمود این نظر بنده در تکمیل عرایض دوست گرامی جناب حکمت بوده

سلام خیلی ممنونم از راهنماییتون جناب کامیاب،فقط اینکه ای دادخواست هارو که فرمودید بایدبا هم ارائه بدم باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنم یا دادخواست رو تهیه کنم و مستقیما به دادگاه خانواده مراجعه کنم؟؟؟
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
سوال در مورد ترک انفاق - توسط مینا1992 - ۲۶ تير ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۸ : ۱۳

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوالي در مورد مهريه ya30n 4 6,603 ۵ خرداد ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۴۵ : ۲۰
آخرین ارسال: ya30n
Sad پرونده سازی دروغین در مورد ترک انفاق hossein_modares 1 6,631 ۱۴ دي ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۲۳ : ۲۲
آخرین ارسال: حکمت
  جرم انگاری تر ک انفاق،حتی در مواقع استفاده ی زوجه از حق حبس!!! مـــدافـــع عـــدالـــت 0 4,357 ۲۳ آذر ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۲۴ : ۱۵
آخرین ارسال: مـــدافـــع عـــدالـــت
  سوال مهم sahel 32 43,796 ۴ آذر ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۵۳ : ۱۰
آخرین ارسال: sahel
  سوال مهم و فوری hugo_deepred2 5 8,249 ۱۶ مهر ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۲۵ : ۱۵
آخرین ارسال: dadkhah

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان