امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ممانعت از حق - لطفا کمک کنید
#1
با سلام . خواهش می کنم پاسخ بنده رو در صورت امکان سریع بدید .
منزل پدری بنده بصورت شمالی و جنوبی دارای دو درب ورور و خروج است . درب جنوبی به سمت یک قطعه زمین بایر باز می شه و مدت سی و دو ساله و از ابتدا مستاجرین پدرم در اون رفت و آمد می کنند . و خودمون از درب شمال رفت و آمد می کنیم . وجود این زمین همسایگان رو به طرق مختلف نظیر قصد تصرف ، پارک ماشین ، تجمع معتادین و ... با خانواده بنده درگیر کرد . در آخرین اقدام برخی از همسایه ها با پر کردن استشهاد محلی عنوان کردند که این در تازه به روی زمین باز شده و ما برای همسایه ها مزاحمت ایجاد می کنیم . روحانی مسجد هم با دعوت از شهردار منطقه ، دستور تیغه کشی زمین در محل رو می گیره و شهردار دستور می ده که زمین طی صورتجلسه ای به مسجد واگذار بشه . فردای اون روز یک اخطاره از شهرداری ناحیه میاد مبنی بر اینکه با توجه به اینکه مرتکب تخلف باز کردن در شدید 48 ساعت مهلت دارید درب رو برچینید .
با صحبتهایی که با روحانی محل شد ، قرار شد با شهردار صحبت کنه و بعد از ساعتی به ما اظهار داشت که مشکل حل شده و اصلا نگران نباشید . راه تردد شما پا برجاست .
بعد از 72 ساعت در مورخه 14/04/93 ساعت پنج عصر ، در نبود خانواده ام شهرداری میاد و ضمن جوش دادن در و پنجره مشرف به زمین ، دبا آجر درب و پنجره رو می پوشونه . مجددا با روحانی محل تماس ، میگه که فردا که زمین رسما تحویل من شد یا راه به شما می دم یا درب ورود و خروج میزارم و بمدت یکسال تا رفتن مستاجرها و فروش خونه به شما حق استفاده می دم .
صبح روز پانزدهم تیرماه ، روحانی به همراه چند کارگر اقدام به دیوار کشی می کنند که در اواسط کار از شهرداری ناحیه مراجعه و اعلام می کنند دیگه خودمون می خواهیم دست رو این مورد بزاریم و دیوار رو خراب و گاردریل سرارسری می زنند .
حالا سوال حقیر اینه :
1-آیا با توجه به اینکه فقط یک اخطار اول برای ما اومده و موضوع رو بصورت شفاهی کان لم یکن کردند ، شهرداری می تونه به یکباره مستاجرین رو محبوس کنه و دیوار چینی کنه؟
2-با توجه به اینکه الان مستاجرین در مضیقه هستند و با ما هم قرار داد دارند و به سختی از راه منزل ما و درب شمال تردد می کنند ، نمی تونستند یک زمانی برای اتمام قرارداد ایشان بدهند؟ و اینکه اگر ما برای تردد مستاجرین این دیوار درب منزل رو خراب کنیم چه عواقبی برای ما بدنبال خواهد داشت ؟
3-آیا ما می تونیم با شکایت کیفری از شهردار بدلیل ممانعت از حق ، راه خروجی خودمون رو باز کنیم ؟
4- بطور کلی با این شرایط و اینکه منزل مسکونی پدر بنده نیز دارای سند مالکیت نبوده لیکن مدت یکسال و نیم هست که برای اخذ سند اقدام کردیم ، آیا شهرداری اجازه چنین کاری داشته یا خیر؟ ممنون می شم اگر زود پاسخ بدید.
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
ممانعت از حق - لطفا کمک کنید - توسط dpr123 - ۱۵ تير ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۲۶ : ۱۴

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تورو خدا در مورد این ملک کمک کنید :( azzaro 9 12,915 ۲۰ دي ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۸ : ۲۳
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان