امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تو این شرایط چه کاری انجام بدم بهتره ؟
#3
خیلی ممنون جناب تیموری .
اینطور که بنده از صحبتهای جنابعالی برداشت کردم این بساز بفروشه با گذاشتن نامه و رای های دادگاه و این قبیل اقدامات ، نمیتونه قانونا در روند دریافت سند المثنی ما خللی وارد کنه ... اما موضوعی که هست و ما چند وقته متوجه اش شدیم متاسفانه این کارشناس اداره ثبت که پرونده ما بهش ارجاع شده از آشنایان این بساز بفروشه هست ( از این آشناها به واسطه شغل اش در اداره ثبت زیاد داره ) و همین شخص هم تقاضا کردن سند المثنی توسط ما رو به اون بسازبفروشه اطلاع داده .

حالا سوالات اصلی بنده از خدمتتون اینکه :
1- ما باید چه طوری با این کارشناس ثبت صحبت کنیم ؟ ( مثلا بگیم که طرف مقابل ما قانونا چنین حقی نداره که بیاد در پرونده ثبتی ما ادعا کنه که من طلبکارم و اسناد پیش منه ، اگه طلبکاره بره دادسرا شکایت کنه ربطی به اداره ثبت نداره و از این موارد .... ( ممنون میشم یک خط مشی قانونی در مواجهه با این فرد به ما بدید Shy )) .

2 - مسئله ای که هنوز کمی برام مبهم اینه که با توجه به اینکه ما اشتباهی کردیم و علت درخواست سند المثنی را گم شدن عنوان کردیم آیا کارشناس ثبت میتواند از این جهت به ما ایراد وارد کند که اسناد شما گم نشده و بر طبق دادخواستی که قبلا دادید دست این بسازبفروشه هست و الان نمیشه برای شما سند المثنی صادر کرد و ... آیا کارشناس ثبت میتونه چنین ایرادی بگیره یا اینکه حق قانونی و مسلم صاحب سند است به اون دلیلی که صلاح میدونه درخواست سند المثنی خودش رو بکند ؟

ببخشید کمی سوالاتم ابتدایی بود ( به هرحال حقوق هم برای خود هنریه Shy ) .
بی نهایت سپاسگذارم @
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
تو این شرایط چه کاری انجام بدم بهتره ؟ - توسط h_dev - ۱۵ خرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۵۵ : ۰۲

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وکالت کاری amir86 2 6,007 ۸ شهريور ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۶ : ۲۱
آخرین ارسال: حکمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان