امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا این موضوع طلب خسارت بر خسارت است ؟
#8
خیلی سپاسگذارم جناب تیموری از پاسخ جامع و کاملتون Shy
نقل‌قول: در مورد ارائه دادخواست منجز از نظر اصول حقوقی این کار نا درست است ولی از نظر عملی و قانونی ممکن و عملی و مستلزم پرداخت هزینه دو برابر توسط خواهان بوده
دادسرا مقوم به 5/100/000 تومان رو قبول نکرد و گفت میزان خسارت باید دقیقا ذکر شود حتی برای اون شخص متواری هم گفتندخسارت تا ماه جاری رو حساب کنید و براساس اون تمبر باطل کنید ( که فکر کنم با این سختگیری هایی که دادسرا میکنه زیاد تفاوتی در هزینه های ما نداشته باشه Undecided ) .

نقل‌قول: در مورد اضافه کردن مواد قانونی ایشان در لایحه دفاعیه میتوانند با توجه به اسناد تقدیمی شامل نظریه کارشناس رسمی دادگستری و دادنامه های مورد استناد و ادله اثبات دیگر طی لایحه دفاعیه میتواند به مواد قانونی مذکور اشاره نماید تا ذهن قاضی محترم را به سوی نظر خود سوق دهد.
با توضیحات کامل جنابعالی بنده هم فکر میکنم کار صحیح تر همین باشد Blush ( ایشالا بعد از ثبت دادخواست درباره نحوه تنظیم لایحه دفاعیه مناسب با این مورد حتما مزاحمتون میشم ) . دو سوال دراین باره داشتم که ممنون میشم مثل همیشه راهنماییم بفرمایید :

1- در شرح دادخواست به ماده 522 استناد شده ، آیا ما این ماده رو هم از دادخواست حذف کنیم و به لایحه دفاعیه اضافه کنیم یا در دادخواست باشه بهتره ؟
2 - بعد از ثبت دادخواست تا کی فرصت داریم لایحه دفاعیه رو به دادگاه ارائه بدیم ( چه موقعی ارائه بدیم بهتر هست ؟ ( در جلسه دادگاه یا قبل از اون ؟ ) )

سپاسگذارم Shy @
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
آیا این موضوع طلب خسارت بر خسارت است ؟ - توسط h_dev - ۲۱ آبان ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۹ : ۱۶

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تصادف و ادعا خسارت پس از ۱ ماه hesam_al 8 11,522 ۲۹ بهمن ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۵ : ۲۰
آخرین ارسال: حکمت
  این موضوع حقوقی هست یا کیفری ؟ h_dev 28 37,653 ۱۰ اسفند ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۱۵ : ۲۰
آخرین ارسال: کامیاب
  آیا میشه برای متوقف کردن بی جهت کار ساخت وساز مسکن ادعا خسارت کرد ؟ h_dev 4 7,661 ۲۷ بهمن ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۲۶ : ۰۰
آخرین ارسال: h_dev

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان