امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم رعایت مصلحت موکل توسط وکیل درانتقال به خود
#12
با سلام حضوردوستان واساتید ارجمند جناب آقای خدائی فر وجناب آقای تیموری
با قدردانی اززحمات
مستحضرهستید بنده دادخواستها ولوایح خارج ازحوزه قضائی رابا پست ارسال میکنم سه ماه پیش دادخواستی بامضمون مطالبه ثمن سند انتقالی شماره.........به قیمت روز باجلب نظرکارشناس فعلآ مقوم به50/000/001ریال درصلاحیت دادگاه ارسال نمودم،پرونده از شعبه 41شورا که تاسیس جدیدی جهت صلح وسازش میباشد ازسوی دادگاه وبه احتمالی ریاست دادگستری به شعبه مذکور شورا ارجاع وارسال گردیده است خواهان ها اخطاریه آنرا آوردند وقت رسیدگی مورخ93/2/29است

خواهان ها با توجه به رای شعبه8دیوان که یک نسخه از آن را به آنها دادم مصرانه از بنده خواسته اندخواسته راتغییر وبه ابطال سندقبل ازحلول جلسه دادرسی تغییر دهم

1-آیا خواسته های مذکوردارای ارتباط کامل یا اتحاد منشا با دعوای اصلی نسبت به تغییر خواسته موضوع ماده98 قانون آئین دادرسی مدنی دارد؟
2-باتوجه به اینکه اگرازدادگاه ارجاع شده باشد وبعضی ازمحاکم آنرا جلسه دوم میدانند تغییر خواسته نیز ممکن است منجر به سقوط دعوی گردد؟

ارادتمند
لطفیان
...................................................
ضمنآ شعبه مذکور تاسیس جدیدی که درحوزه قضائی محل رسیدگی ایجاد گردیده پرونده جهت صلح وسازش به شعبه41شورای مربوطه ارجاع گردیده است که حضورتان تاسیس موسوف ایفاد میگردد

شوراي ويژه مصالحه حقوقي با هدف اجراي ماده 12و 13 قانون شوراها راه اندازي گرديد . با توجه به عملکرد مناسب شوراهاي حل اختلاف در رابطه با مصالحه و سازش بين طرفين و درخواست برخي از مراجعين براي ارجاع پرونده اي حقوقي به شوراي حل اختلاف جهت مصالحه شعبه 41 شوراي حل اختلاف با هدف افزايش صلح و ساز در شوراهاي حل اختلاف را ه اندازي گرديد.

شوراي ويژه مصالحه حقوقي با هدف اجراي ماده 12و 13 قانون شوراها راه اندازي گرديد . با توجه به عملکرد مناسب شوراهاي حل اختلاف در رابطه با مصالحه و سازش بين طرفين و درخواست برخي از مراجعين براي ارجاع پرونده اي حقوقي به شوراي حل اختلاف جهت مصالحه شعبه 41 شوراي حل اختلاف با هدف افزايش فرهنگ صلح و سازش درجامعه ولزوم حل و فصل دعاوي حقوقي از طريق مسالمت آميز را ه اندازي گرديد.

با توجه به اينکه فلسفه اصلي ايجاد شوراهاي حل اختلاف نيز از همين امرنشأت گرفته لذا جهت توسعه فرهنگ صلح و سازش و نگاه ويژه به اين امر از نظر قانون گذار در قانون شوراها بر اساس ماده 12 و 13 اين قانون که اعلام ميدارد: «‌‌ در کليه اختلافات و دعاوي خانوادگي و ساير دعاوي مدني دادگاه رسيدگي کننده مي تواند با توجه به کيفيت دعوي يا اختلاف و امکان حل و فصل آن از طريق صلح و سازش فقط يکبار براي مدت حداکثر تا دو ماه موضوع را به شوراي حل اختلاف ارجاع نمايد.» ماده 13 قانون شوراها نيز بر اجراي قانون فوق تاکيد دارد.

ارادتمند
لطفیان
ما بیشتر،
از برداشتهایمان آزار میبینیم تا از واقعیتها...............
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رعایت مصلحت موکل توسط وکیل درانتقال به خود - توسط حکمت - ۹ مهر ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۴۲ : ۱۳

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وکالت بلاعزل سند ملکی و عدم رعایت مفاد قرارداد از طرف مقابل black-hawk 3 8,124 ۲۳ شهريور ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۵۰ : ۱۳
آخرین ارسال: حکمت
  عدم ثبت نامه توسط سازمان ها vahid 4 9,696 ۷ بهمن ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۰۵ : ۲۱
آخرین ارسال: حکمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان