امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه جوری باید تقاضا خسارت دیرکرد محکوم به را بکنیم ؟
#9
(۳ شهريور ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۵۴ : ۱۵)h_dev نوشته است: ممنون جناب تیموری .
نقل‌قول: جای سوال برای بنده وجود دارد که چکونه متهمی که فراری است به پرونده اعتراض و پرونده به مرجع تجدید نظر ارسال شده؟اگر به این سوال من پاسخ بدهید که چه کسی به پرونده و چگونه اعتراض نموده میتواند به شما کمک بسیاری کند در رسیدن به حقتان و همچنین در پرونده شما آیا متهم از ابتدا حضور داشته و بعد از صدور حکم و تجدید نظر متواری شده؟اگر از ابتدا حضور داشته آیا در دادسرا کفیل و یا ضامن یا به قول حقوقی چه تامینی ارائه نموده ؟


شاکی پرونده خیلی با رافت با این ( ببخشید ) مردک رفتار کرده . به این صورت که وقتی که حکم بدوی صادر شد حکم جلب طرف رو نگرفت و وقتی که حکم در دادگاه تجدید نظر قطعی شد و شاکی مطمئن شد که محکوم علیه به هیچ عنوان قصد پرداخت محکوم به را ندارد ، رفت حکم جلب طرف رو گرفت و از اون موقع به بعد طرف متواری هست ... ( فکر کنم از لحاظ علم حقوق این جور رافت ها اشتباه محض است Dodgy ) .

حالا جناب تیموری ، بنده علاوه بر سوالاتی که در پست قبلی ام پرسیده ام یک سوال دیگه از خدمتتون داشتم و اونم اینکه :
ما شماره تلفن همراه اون محکوم فراری رو داریم ... آیا میتوانیم از طریق شماره تلفن همراه مکان اون شخص رو پیدا کنیم ؟ ( اگر امکانش هست خیلی ممنون میشم یک راهنمایی در این زمینه هم بفرمایید ) .

خیلی ممنون از لطفتون Shy @
مخاطب محترم استفاده از الفاظ محکوم علیه و محکوم له و محکوم به مختص پرونده های حقوقی بوده و نه کیفری و کلماتی مانند شاکی متشاکی و مشتکی عنه و متهم و یا مجرم و غیره مختص پرونده کیفری میباشد مخاطب محترم حضرتعالی اول مشخص کنید در دادنامه بدوی و دادگاه تجدید نظر کدامیک از این اصطلاحات را بکار برده اند زیرا متاسفانه احساس میکنم شما فرق بین اصطلاحات حقوقی نوشته در حکم را درست بیان نمی فرمائید.و فکر میکنم نسبت به فرق بین شکایت و دادخواست هم اطلاعی ندارید چون در جملاتتان هم اسم متهم و هم شاکی و هم محکوم علیه و محکوم به همزمان استفاده میفرمائید احتمالاً طرف شما دادخواست حقوقی داده و برداشت شما شکایت می باشد.چون اکثر عامه جامعه وقتی کسی دادخواست میدهد میگویند فلانی از فلانی شکایت کرده لذا لطف بفرمائید برسی کنی در دادنامه،قبل از اسم طرفین پرونده خواهان و خوانده نوشته یا شاکی و متهم؟ در ضمن بیان کنید علت ارسال پرونده طرفین به دادگاه تجدید نظر چه بوده؟وچه کسی نسبت به حکم بدوی اعتراض نموده؟
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
چه جوری باید تقاضا خسارت دیرکرد محکوم به را بکنیم ؟ - توسط h_dev - ۳۱ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۲ : ۱۸

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خسارت مالی در تصادف جرحی هومن ش 6 3,952 ۱ آبان ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۳۴ : ۲۲
آخرین ارسال: هومن ش
  خسارت فیلم عروسی hedieh 4 10,011 ۲۲ فروردين ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۳۵ : ۰۰
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
Sad چه جوری سند هامو از این طرف بگیرم ؟ h_dev 2 5,723 ۲۴ تير ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۲ : ۲۱
آخرین ارسال: حکمت
  آیا در قباله هزینه‌های اجرایی می‌توان محکوم علیه را بازداشت نمود AvA 1 7,354 ۳۰ تير ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۵۵ : ۱۱
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان