امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا ادعای این شخص وجاهت قانونی داره ؟
#5
خیلی ممنون جناب تیموری ...
(۱۷ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۰۰ : ۱۶)Kamyab.Teymouri نوشته است: 1)مبلغ پرداختی توسط شما چه مقدار و چگونه تحویل وکیل شما شده؟
مبلغ پرداختی ما حدود 13 میلیون تومان بود و به صورت دستی به وکیل مون تحویل دادیم اونم رفت و پرداخت کرد و ظاهرا همه چیز به خوبی انجام شد Rolleyes

(۱۷ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۰۰ : ۱۶)Kamyab.Teymouri نوشته است: 2) آیا شکایت خیانت در امانت و یا تحصیل مال نامشروع نموده اید از وکیلتان؟
چند وقت قبل ما از این بساز بفروشه به جرم خلاف قرارداد عمل کردن و خسارتهایی که به ما زده بود شکایتی با عنوان مطالبه خسارت - الزام به ایفای تعهد کردیم و اونم تو دادگاه محکوم به پرداخت خسارت شد و این کارهایی هم که الان داره میکنه به خیال خودش میخواد تلافی شکایت ما رو در بیاره . ( حالا نمیدونم این شکایتی که گفتم تو اون عناوینی که شما فرمودی میگنجه یا نه ؟ ) .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*_* روز دادگاه پدرم حضور داشته و بنده دقیقا نمیدونم طرف مقابل ما دعوی تقابل مطرح کرده یا نه ، اما به احتمال خیلی زیاد اون طور که از شواهد معلومه مطرح کرده ( ایشالا این هفته خودم شخصا پیگیر میشم ) *_*

یه سری نکات دیگه هم به نظر بنده میرسه که خدمتتون مطرح میکنم شاید اطلاعات مفیدی باشه :
# قرار داد ما سال 87 منعقد شده و فیشها هم سال 88 و 89 پرداخت شده ( آیا گذر چندین سال زمان میتونه در بررسی شکایت تاثیر داشته باشه ؟ )

# ملک ما در منطقه 12 تهران قرار داره و این بساز بفروشه در منطقه 20 تهران ( ما وقتی خواستیم شکایت استرداد اسناد رو در دادسرای منطقه خودمون مطرح کنیم گفتند چون خوانده در منطقه 20 است باید شکایت رو در دادسرای منطقه 20 مطرح کنید و ما هم الان شکایت رو در دادسرای منطقه 20 مطرح کردیم ... آیا این طرف میتونه در دادسرای منطقه 20 دعوی تقابل مطرح کنه در حالی که ملک مورد بحث در منطقه 12 قرار داره ؟ )

# آیا این بند وکالت نامه میتونه کمکمون کنه :
امضا و اقدام و عمل وکیل به منزله امضا و اقدام و عمل موکل نافذ و معتبر میباشد .

خدا خیرتون بده ( با راهنمایی هاتون خیلی به ما کمک میکنید Smile )
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
آیا ادعای این شخص وجاهت قانونی داره ؟ - توسط h_dev - ۱۶ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۳۳ : ۰۷

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان