امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حکم بودن دختر و پسر در پارک
#1
سلام.
من پسری مجرد هستم و چند روز پیش در حالی که با همکلاسی دانشگاهیم در ساعت 9 شب در پارکی نشسته بودیم و صحبت می کردیم. پارک مذکور خلوت بود ولی ما در فضای روشن و بازی نشسته بودیم و چند نفر دیگر هم در پارک بودند. خودرو پلیس سر رسید و برای اینکه گیر ندهند دختر مذکور به دستشویی رفت تا ماشین پلیس رد شود. اما ما را دیدند و خواستند همراهشان به دایره امنیت اخلاقی برویم. در آنجا پس از توضیحات و صحبت با ما و احضار پدرمان از ما تعهد گرفتند که عنوان آن "رابطه نامشروع" بود. و نهایتا آزاد شدیم.
فردای آن روز مادر دختر مورد نظر به دایره مذکور اعتراض کرده و مسئول مربوطه عصبانی شده و پرونده ما را به دادگاه فرستاد.
در دادگاه خانمی گفت شما متهم به رابطه نامشروع هستید. از خود دفاع کنید. و من ماجرا را گفتم که داشتیم در رابطه با مسائل دانشگاه صحبت می کردیم و مادر دختر مذکور در جریان بود. سپس اظهارات مرا در 3 سطر نوشت و گفت می توانید بروید.
خواستم بدانم آیا با این شرایط پرونده مختومه است یا قرار است حکمی برایمان صادر شود؟ و در این صورت حکم ما چیست؟ آیا امکان اعتراض به حکم داریم یا خیر؟ و آیا این موضوع در سابقه ما ثبت می شود؟
ضمنا تمام این مطالب حقیقت بود و واقعا هیچ عمل خلاف عفتی از جانب ما صورت نگرفت.
سرنوشت من چه می شود؟
(از اینکه از اصطلاحات عامیانه استفاده کردم پوزش می طلبم، زیرا به شدت نگران هستم و تا به امروز با چنین مواردی برخورد نکرده بودم.)
با تشکر
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
حکم بودن دختر و پسر در پارک - توسط motion - ۲۷ بهمن ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۳ : ۲۲

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان