سلام دوست ارجمندمدت دوسال است که پروسه پلمب وفک پلمب به طول انجامیده
علی ایحال مدار ک ومستنداتی که جهت طرح شکایت دردیوان عدالت اداری بنا بر رویه کاری دیوان لازم هست به شرح ذیل حضورتان ارسال میگردد ضمن اینکه بنده دررابطه بامطالبی که دوست عزیزم جناب آقای تیموری حضورتان قبلآ اعلام داشتند تاحدود زیادی آنهاراتائید میکنم
مدارک لازم جهت ارائه دادخواست به طرفیت شهرداری ها
1- ارائه آراء کمیسیون ماده صد (بدوی و تجدیدنظر)
2- ارائه گواهی قطعیت رای در مورد رای کمیسیون بدوی ماده صد که به آن اعتراض نشده باشد.
3- ارائه تصویر مصدق تمام صفحات سند مالکیت (نقل و انتقالات سند)
4- تصویر کلیه صفحات پروانه ساختمان.
توجه: در سایر شکایات به طرفیت شهرداری باید رای صادره (توسط شهرداری یا کمیسیون مربوطه) مانند کمیسیون ماده 77 ضمیمه شود.
به نظرمیرسد تااین مرحله شما هیچ کدام ازمستندات فوفآ رانداشته باشید؟
پیشنهاد میکنم اگرمیخواهی شکایت خودراتوسط وکیل پیگیری نمائی صرفآ قبول وکالت توسط مالک(پدرتان)کفایت میکند اما اگر خودتان میخواهید طرح شکایت کنیدمیتوانید خودتان (احدازشکات)وپدرتان دریک فرم شکایت ،استفاده کننده ومالک طرح شکایت نمائید وبه شرح ذیل واستفاده ازموادقانونی قانون تشکیلات وآئین دارسی دیوان تامین خواسته را برشکایت خوداضافه نمائید
مواد استنادی
ماده 34- درصورتي كه شاكي ضمن طرح شكايت خود يا پس از آن مدعي شود كه اجرای اقدامات يا تصميمات يا آراء قطعي يا خودداري از انجام وظيفه توسط اشخاص و مراجع مذكور در ماده (10) این قانون، سبب ورود خسارتي ميگردد كه جبران آن غيرممكن يا متعسر است، میتواند تقاضای صدور دستور موقت نماید. پس از طرح شکایت اصلی، درخواست صدور دستور موقت باید تا قبل از ختم رسیدگی، به دیوان ارائه شود. این درخواست مستلزم پرداخت هزینه دادرسی نیست.
ماده 35- شعبه رسيدگيكننده در صورت احراز ضرورت و فوريت موضوع، برحسب مورد، دستور موقت مبني بر توقف اجرای اقدامات، تصميمات و آراء مزبور يا انجام وظيفه، صادر مينمايد.
تبصره- دستور موقت تأثيري در اصل شكايت ندارد و در صورت رد شكايت يا صدور قرار اسقاط يا ابطال يا رد دادخواست اصلي، دستور موقت نیز لغو ميگردد.
علی ایحال مدار ک ومستنداتی که جهت طرح شکایت دردیوان عدالت اداری بنا بر رویه کاری دیوان لازم هست به شرح ذیل حضورتان ارسال میگردد ضمن اینکه بنده دررابطه بامطالبی که دوست عزیزم جناب آقای تیموری حضورتان قبلآ اعلام داشتند تاحدود زیادی آنهاراتائید میکنم
مدارک لازم جهت ارائه دادخواست به طرفیت شهرداری ها
1- ارائه آراء کمیسیون ماده صد (بدوی و تجدیدنظر)
2- ارائه گواهی قطعیت رای در مورد رای کمیسیون بدوی ماده صد که به آن اعتراض نشده باشد.
3- ارائه تصویر مصدق تمام صفحات سند مالکیت (نقل و انتقالات سند)
4- تصویر کلیه صفحات پروانه ساختمان.
توجه: در سایر شکایات به طرفیت شهرداری باید رای صادره (توسط شهرداری یا کمیسیون مربوطه) مانند کمیسیون ماده 77 ضمیمه شود.
به نظرمیرسد تااین مرحله شما هیچ کدام ازمستندات فوفآ رانداشته باشید؟
پیشنهاد میکنم اگرمیخواهی شکایت خودراتوسط وکیل پیگیری نمائی صرفآ قبول وکالت توسط مالک(پدرتان)کفایت میکند اما اگر خودتان میخواهید طرح شکایت کنیدمیتوانید خودتان (احدازشکات)وپدرتان دریک فرم شکایت ،استفاده کننده ومالک طرح شکایت نمائید وبه شرح ذیل واستفاده ازموادقانونی قانون تشکیلات وآئین دارسی دیوان تامین خواسته را برشکایت خوداضافه نمائید
مواد استنادی
ماده 34- درصورتي كه شاكي ضمن طرح شكايت خود يا پس از آن مدعي شود كه اجرای اقدامات يا تصميمات يا آراء قطعي يا خودداري از انجام وظيفه توسط اشخاص و مراجع مذكور در ماده (10) این قانون، سبب ورود خسارتي ميگردد كه جبران آن غيرممكن يا متعسر است، میتواند تقاضای صدور دستور موقت نماید. پس از طرح شکایت اصلی، درخواست صدور دستور موقت باید تا قبل از ختم رسیدگی، به دیوان ارائه شود. این درخواست مستلزم پرداخت هزینه دادرسی نیست.
ماده 35- شعبه رسيدگيكننده در صورت احراز ضرورت و فوريت موضوع، برحسب مورد، دستور موقت مبني بر توقف اجرای اقدامات، تصميمات و آراء مزبور يا انجام وظيفه، صادر مينمايد.
تبصره- دستور موقت تأثيري در اصل شكايت ندارد و در صورت رد شكايت يا صدور قرار اسقاط يا ابطال يا رد دادخواست اصلي، دستور موقت نیز لغو ميگردد.