امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رفع مزاحمت زوج
#5
(۹ آذر ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۳۷ : ۱۳)Kamyab.Teymouri نوشته است:
(۹ آذر ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۲۲ : ۱۱)hemila jalalian نوشته است: سلام با تشکر از آقای کامیاب تیموری در تشریح مسئله فوق باید بگم که مورد مربوط به زن و مردی است که مدت 13 سال است که با هم زندگی می کنند و یک دختر 9 ساله دارند متاسفانه زوج به علت سردی مزاج قادر به رفع نیازهای همسر خود نیست و اصولا تمامی مسئولیتهای زندگی و اداره امور خانواده با وجودیکه هر دو شاغلند توسط زوجه انجام میشه و زوج در واقع با کار خود ازدواج کرده و هیچ تجهی به همسر و فرزند خود ندارد و با توجه به اینکه از عید هم به مدت 9 ماه است که هیچگونه رابطه زناشوئی بینشون برقرار نیست زوجه در عسر و حرج است و خواسته زوجه اولا جدایی و طلاق و ثانیا حضانت فرزند بوده و حاضر به بذل کلیه حقوق مالی خود می باشد و در ضمن منزل مشترک نیز توسط دو طرف خریداری شده ولی بنام زوجه می باشد و با توجه به اینکه زوج در صدد آزار و اذیت روحی و روانی زوجه می باشد آیا این امکان وجود دارد تا تعیین تکلیف و صدور گواهی عدم امکان سازش از ورود زوج به منزل با دستور دادگاه جلوگیری کرد و آیا برای حضانت فرزند و صدور حکم طلاق زوجه می بایستی تمامی حقوق خود را بذل کند

با سلام خدمت مخاطب محترم خانم عزیز از نظر بنده اصولاً رابطه زناشوئی یک رابطه دو طرفه می باشد و شرعاً و قانوناً مرد ابتدا باید اعلان نیاز کند و زن هم حق دارد و باید این مسئله را به زوج خود بگوید و در صورت نیاز برای بوجود نیامدن شک و خصومت بین خودتان به همسررتان پیشنهاد مراجعه به روانپزشک جهت مشاوره بدهید و هردوی شما جهت حل مشکلتان به روانپزشک مراجعه کنید و در مورد طلاق با توجه به اینکه فرزند شما دختر 9 ساله بوده قانوناً حضانت وی به پدرش واگذار میشود و در مورد جدائی باید به شما بعنوان یک مشاور صادق بگویم به جدائی فکر نکنید زیرا جدائی آخرین را می باشد سعی کنید کانون خانوادگی خود را به هر شکل و سختی که میباشد حفظ کنید و همچنین سعی کنید از این به بعد اگر خواستید بیان سوالاتتان را به میل باکس شخصی من ارسال کنید چون بیان چنین مسائل خصوصی در تاپیک انجمن با توجه به اینکه مخاطب شما شخص مشخصی بوده و مثلاً بنده می باشم شاید مورد سوء استفاده دیگران قرار گیرد و یا قرار خواهد گرفت مگر اینکه خودتان مایل به بیان ریز مسائل زندگی به عام باشید و در مورد جواب منزل مسکونی شخصاً نظرم این است فرصت دادن خصلت بزرگان بوده و باعث بوجود آمدن انس و الفت میشود سعی کنید کمتر در زندگی مال من و یا مال تو کنید انشا الله مشکلتان حل میشود ولی با توجه به این مورد شما میتوانید ممانعت کنید در صورتی که همسرتان مدرکی نداشته اشد :ایمیل من kamyab.teymouri_m@ yahoo.com میباشد

سلام
با تشکر از دوست عزیز جناب تیموری .
در خصوص حضانت فرزند دختر چون ایشان در 9 سالگی قرار دارند ، اگر حکم رشد او را دادگاه صادر نماید انتخاب زندگی نزد هر کدام از والدین به عهده خود اوست . اما در غیر اینصورت حضانت با پدر می باشد .
در مورد ممانعت از ورود به منزل ، به نظر بنده زوجه نمیتواند از ورود ایشان به محل زندگی مشترک ممانعت به عمل آورد ، مگر اینکه وجود خطر جانی و عسر و حرج را قبلاً از طرق قانونی به اثبات رسانده باشد . چون محل زندگی مشترک زوجین می باشد . در صورت انجام این کار اگر به اتهام ممانعت از حق از ایشان شکایت کیفری شود ، محکوم خواهد شد . هر چند که سند منزل اسماً متعلق به زوجه باشد .
با توجه به اینکه زوج نمیتواند وظایف خود را ایفاء کند ، جهت گرفتن طلاق ، نیازی به بذل و بخشش از طرف زوجه نمی باشد .
در ضمن اینکه جناب آقای تیموری ، سوال کننده محترم در سوالشان اشاره به شخص ثالثی کرده اند نه خودشان . و بیان چنین مشکلاتی به نظر بنده هیچ منافاتی با قوانین انجمن ندارد و کسی نیز نمی تواند سوء استفاده ای از این قضایا نماید . با تشکر مجدد از حسن ظن و توجه شما .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
رفع مزاحمت زوج - توسط hemila jalalian - ۸ آذر ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۰۹ : ۱۵

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزاحمت تلفنی مهران 24 38,907 ۲۴ آذر ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۳۸ : ۱۷
آخرین ارسال: پونه تندرو
  مشکل فراگیر مزاحمت مدارس غیر انتفاعی ihce 5 10,703 ۱ مهر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۸ : ۱۰
آخرین ارسال: kousha_82
  مزاحمت همسایه ابراهیمی 1 5,864 ۳ خرداد ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۲۷ : ۱۰
آخرین ارسال: کیومرث بتیانه
  مزاحمت یک مشتری saeid1346 15 17,740 ۱۱ آذر ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۴۳ : ۱۷
آخرین ارسال: کامیاب
  مزاحمت تلفني و درگيري reiki 4 8,358 ۱۷ خرداد ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۳ : ۱۰
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان