امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید اتومبیل چپی بعنوان رنگ نشده
#8
(۵ آبان ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۵۳ : ۱۸)kamyab.teymouri نوشته است: ممنون از درک بالا و قبول واقعیات تلخ امور حقوقی و قضائی در ایران ما باید در این سایت به فکر دوستی بیشتر و همفکری بیشتر برای حل مشکلات خود و مراجعه کنندگانمان باشیم و تلاش کنیم صادقانه و بدور از کبر و غرور و بیان نظریات خودمان و یا علمای حقوقی و یا در صورت اطلاع از رویه های قضائی خود و هموطنانمان را یاری کنیم و اگر هم وکیل هستیم صادق بوده و در صورت قبول مدیریت سایت و با همکاری ایجاد فعالیت سالم حقوقی نموده و اگر هم در این وادی هدف هر کس نظرش کسب در آمد بوده سعی کنیم درآمدی سالم داشته باشیم و از دروغ گفتن و یا بیانات غره کننده و گول زننده پرهیز کنیم باتشکر مجدد از دوست گرامی

سلام
دوست عزیز جناب آقای تیموری
ضمن خیر مقدم به جنابعالی و تشکر از فعالیت های شما در انجمن خودتان . لازم می دانم مواردی را خدمتتان عرض نمایم .
انجمنی که در حال حاضر وجود دارد متعلق به تمام کسانی است که در آن عضویت دارند و به نوعی جهت راهنمایی و ارشاد هموطنانی که دارای سوالات و مشکلات حقوقی هستند ، تلاش می کنند . ارزش کار همکاران و دوستان حقوقی که بدون چشم داشتی در حال فعالیت در انجمن هستند ، قابل قیاس ریالی نیست و از این بابت مجدداً از همه تقدیر می شود .
انجمن حقوقی و سایت موسسه حقوقی هامون یک مرجع غیر انتفاعی است که در قبال کلیه خدمات مشاوره ای که ارائه می نماید ، هیچ گونه مبلغی را دریافت نمی کند . علاوه بر آن روزانه بالای صد مورد مشاوره رایگان تلفنی نیز از طرف موسسه به افراد مختلف ارائه می شود . احتمال اینکه از بین این افراد شخصی نیاز به وکیل داشته باشد نیز وجود دارد . کسب در آمد برای هر کسی آزاد است به شرطی که به اعتبار سایت لطمه ای وارد نشود . در ضمن اینکه موسسه از همکاری با وکلای کاردان و باسوادی مثل جنابعالی نیز استقبال می کند .
یکی از راههای به روز نگه داشتن اطلاعات حقوقی و کسب علوم جدید مباحثه و تبادل نظر است . بنده به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ حقوقی از اطلاعات و علم به روز اساتیدی همچون جنابعالی بهره می برم که از قافله عقب نمانم .
اجرا شدن یا نشدن قانون در محاکم ، مقوله ای است که از توان من و شما خارج است . رویه حاکم بر دادگاههای ما حداقل برای امثال بنده به عنوان یک وکیل و همکارانم معلوم و مشخص است . اما چیزی که مهم است راهنمایی بر اساس قوانین موجود است نه جو موجود در دادگاهها . به غیر از تعدادی از موضوعات حقوقی مطرح شده در دادگاهها که به صورت روتین در خصوص آنها حکم صادر می گردد ، در سایر موارد سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن قوانین موجود تصمیم گیری می شود . و این خلاف عدالت و هدف غایی وجود مراجع قضائی است . اما وظیفه بنده و دوستان وکیل و اساتید حقوق و قانون راهنمایی افراد در حد قانون است . انجام دادن اعمال خارج از قانون از افرادی که خود را مرد قانون قلمداد می کنند بدور از خصایص حرفه ای وکالت است . مقابله با این گونه رفتارهای زننده که بوی تعفن آن هر انسانی را منقلب می کند ، وظیفه من و شماست .
انشالله با حضور مداوم خود در انجمن باعث رونق و پر بارتر شدن آن خواهید شد . تمامی سعی ما برقراری محیطی مبتنی بر اخلاق با فرهنگ والای انسانی می باشد . با آغوشی باز از پیشنهادات و انتقادات شما دوستان استقبال می کنیم .

با احترام
فرید خدائی فر
مدیر سایت
از شکست نترسید، از این بترسید که سال آینده همین جایی باشید که امروز هستید
پاسخ }
سپاس شده توسط


پیام‌های داخل این موضوع
خرید اتومبیل چپی بعنوان رنگ نشده - توسط arashbakh51 - ۱ آبان ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۱۳ : ۱۰

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خرید یک ملک با صلح نامه یا مبایعنامه؟ محمد رضایی 2 3,643 ۷ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۴ : ۱۴
آخرین ارسال: محمد رضایی
  خرید قولنامه با سند عادی محمد رضایی 6 6,396 ۷ آبان ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۵۹ : ۱۵
آخرین ارسال: محمد رضایی
  فسخ قرار داد خرید ملک mg_mahyar 3 5,967 ۲۴ دي ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۲۲ : ۱۴
آخرین ارسال: baleshto
  مراحل خرید سهم الارث یکی از وراث در حالتی که ملک سند ندارد mps 2 6,089 ۱۹ بهمن ، ۱۳۹۴, ساعت --> ۵۰ : ۲۰
آخرین ارسال: کامیاب
  راهنمایی فوری راجع به خرید ملک محمد لي 1 5,180 ۲۵ دي ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۱ : ۱۸
آخرین ارسال: کامیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان