امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره در مورد طلاق
#1
سلام من قبلاً ازدواج کرده بودم و همسر دومم گفته بود که من او را فریب داده ام و تقاضای فسخ نکاح داد و من با ارائه مدارک توانستم ثابت کنم او را فریب نداده ام و او اطلاع از همه چیز داشته . من رای ترک انفاق هم به دادگاه خانواده ارائه داده ام . حدوداً 3 ماه پیش تقاضای طلاق یک طرفه داده ام تا کنون احضاریه برایم نیامده آیا امکان طولانی شدن وجود دارد ؟ و اگر جلسه اول تشکیل شود جریان طلاق من چگونه پیش می رود ؟
پاسخ
#2
(۲۰ تير ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۲۵ : ۱۹)Nushin نوشته است: سلام من قبلاً ازدواج کرده بودم و همسر دومم گفته بود که من او را فریب داده ام و تقاضای فسخ نکاح داد و من با ارائه مدارک توانستم ثابت کنم او را فریب نداده ام و او اطلاع از همه چیز داشته . من رای ترک انفاق هم به دادگاه خانواده ارائه داده ام . حدوداً 3 ماه پیش تقاضای طلاق یک طرفه داده ام تا کنون احضاریه برایم نیامده آیا امکان طولانی شدن وجود دارد ؟ و اگر جلسه اول تشکیل شود جریان طلاق من چگونه پیش می رود ؟

با سلام
طولانی شدن یا نشدن زمان ابلاغ بستگی به حجم پرونده های شعبه و آن مجتمع قضائی دارد که شما دادخواست داده اید . اما اصولاً تا کنون باید به شما ابلاغ میشد . حتماً از طریق شعبه پیگیری نمائید .
اینکه جریان طلاق چگونه پیش می رود بستگی به ادله و اسناد استنادی شما در روز جلسه دارد که علت طلاق را چه چیزی بیان نمائید و بتوانید آن را اثبات کنید .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ
#3
ba salam
shoma dar jalaseye avale dadrasi bayad betavanid adeleye ghavi mabni bar osr o haraji ke dar zendegi darid be dadgah erae dahid.
manzor az osr o haraj sakhti va ranjist ke shoma be khatere an mikhahid az hamsaretan joda shavid
bar hasbe dadkhasti ke ghablan tanzim va be dadgah erae dadeid bayad betavanid osr o haraje khod ra dar dadgah be esbat beresanid ke in osr o haraj mitavanad elat haye gonagoni dashte bashad agar shoma ray mabni bar tarke enfaghe hamsaretan az dadgah gerefteid va in ray ghatei shodeh ast ra mitavanid be onvane dalil zame parvandeyetan konid adame pardakhte nafaghe tavasote zoj mitavanad yeki az mavarede osr o haraje zojeh bashad.
vakilyar
خداوندا به من صبر عطا فرما تا آنچه را که غیر قابل تغییر است بپذیرم و شهامت عطا کن تا آنچه را که قابل تغییر است تغییر دهم. ( دکتر علی شریعتی )
پاسخ
#4
با عرض سلام خانم نوشین هدف همسر دوم شما جدائی بدون پرداخت هزینه بوده که اعلان به فسخ نکاح نموده آیا هدف شما از طلاق دریافت مطالبات قانونی میباشد و یا فقط صرفاً جدایی اگر هدف جدائی میباشد میتوانید بروید با همسرتان طلاق توافقی بگیرید ولی اگر هدفتان گرفتن حق و حقوق قانونی میباشد و همزمان هم طلاق به نظر بنده این عمل با توجه به شرایطی اندک بیان فرموده اید از نظر من کمی دشوار میباشد زیرا به نظر بنده زمانی میتواند یک خانم در نظام حقوقی ما طلاق بگیرد که علاوه بر عسر و حرج بنا به عرایض دوستان بسیار عزیزم وکیل و وکیل یار که درست و قانونی هم میباشد از کلیه حق و حقوق مالی خود صرف نظر کند زیرا طلاق بجز شروط ضمن عقد در ید مرد بوده و هست و این یک قاعده امری و عملی میباشد مگر به واسطه شروط تایپی و اضافه شده در عقد نامه مانند حق طلاق و یا سکنی وبا نظر همسر و موارد توافقی و مندرج در عقد نامه لذا بنده توصیه میکنم اگر نظر شما گرفتن حق و حقوق مالیتان باشد چهل سال دیگر هم نمیتوانید طلاق بگیرید چون حقوق مالی قابل قسط بندی و پرداخت طویل المدت میباشدو انجام گواهی عدم سازش را از نظر بنده یا فوقالعاده طولانی و یا غیر ممکن مینماید با عرض پوزش از دوستان عزیزم که پاسخ بنده را مورد لطف و مطالعه قرارداده اید خواهشمند است در صورد اشکال و کاستی بنده را عف بفرمائید زیرا بیانات بنده نظر و برداشت و تجربیات حقوقی و قضائی شخصی بوده
پاسخ
#5
با سلام و تشكر از دوستان
بنده يك سوالي دارم كه مرتبط باين موضوع ميباشد. بنده حكم الزام به تمكين همسرم را از دادگاه گرفتم ولي متاسفانه زماني كه دادگاه تجديد نظر حكم را بررسي مجدد مينمود.اجاره خانه به مدت 14 روز بود تمام شده بود و بنده هم با اين كه خانه ديگري را كرايه كرده بود سهل انگاري كرده و نميدانستم ميشود به دادگاه تجديد نظر ميشود اجاره نامه جديد را راسال كرد. خلاصه حكم در مورخه( 92/06/10 )نقض گرديدو بنده حتي درخواست ماده 18 هم كردم و پرونده رفته استان ،با توجه به اينكه ايشان درخواست نفقه حقوقي در مورخه 92/09/20هم داده اند من در مقابل درخواست ايشان داداخواست الزام به تمكين در مقابل نفقه حقوقي هم دادم و چندين اظهار نامه هم براي ايشان از تاريخ رد تمكين فرستادم و حتي نفقه را هم واريز كردم.

خلاصه كلام كه ايشان شكايت ترك انفاق كرده اند مستند به رد حكم الزام به تميكن.و بازپرس هم درخواست كيفر خواست كرده و اصلا توجهي به لوايح و اظهار نامه هم نداشتند خواهشمند است راهنمايي بفرمائيد ايشان دادخواست طلاق هم داده اند و جلسه طلاق هم 92/09/20 بوده وهيچ مدركي بغير از اين كيفر خواست ندارد. با تشكر فراوان
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدارک لازم برای طلاق توافقی vakil 2 6,375 ۱۲ خرداد ، ۱۴۰۰, ساعت --> ۲۲ : ۱۴
آخرین ارسال: afraclinic
  شرایط طلاق setare72f 1 1,713 ۷ آذر ، ۱۳۹۸, ساعت --> ۴۸ : ۱۰
آخرین ارسال: keykavous
  حضانت کامل فرزند پسر توسط مادرش و درخواست طلاق internet 31 32,941 ۲۹ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۸ : ۱۱
آخرین ارسال: هشتگ11
  مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی vakil 0 3,258 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۱۰ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil
  طلاق توافقی و مطالبه مهریه بعد از طلاق توافقی vakil 0 4,934 ۲۲ شهريور ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۵ : ۰۲
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان