امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعیین تکلیف سندمن حدود دو سال و نیم پیش ( آذر ماه 89) یک آپارتمان شخص
#1
من حدود دو سال و نیم پیش ( آذر ماه 89) یک آپارتمان شخصی ساز ( 6 واحدی ) بصورت پیش فروش خریدم و طبق قرارداد باید در 31 شهریور 90 تحویل می گرفتیم . ولی بعد از کلی دردسر در 15 اسفند 90 خانه را تحویل گرفتیم و برای تقسیط اقساط توسط بانک (دارای وام 15 میلیونی می باشد ) با صاحب ملک تسویه حساب کردیم و کل مبلغ باقیمانده را پرداخت نمودیم. و بصورت شفاهی قرار شد تا خرداد ماه سال 91 سند را تحویل بدهد ولی تا کنون بدلیل بعضی از تخلفات موجود از سوی پیمانکار سند داده نشده است و آیا من می توانم در این مورد از پیمانکار شکایت نمایم؟ در ضمن میتوانم جریمه دیرکرد در تحویل 6 ماهه خانه را هم خواستار بشوم ؟
پاسخ
#2
(۴ خرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۴۸ : ۲۰)hasabermand نوشته است: من حدود دو سال و نیم پیش ( آذر ماه 89) یک آپارتمان شخصی ساز ( 6 واحدی ) بصورت پیش فروش خریدم و طبق قرارداد باید در 31 شهریور 90 تحویل می گرفتیم . ولی بعد از کلی دردسر در 15 اسفند 90 خانه را تحویل گرفتیم و برای تقسیط اقساط توسط بانک (دارای وام 15 میلیونی می باشد ) با صاحب ملک تسویه حساب کردیم و کل مبلغ باقیمانده را پرداخت نمودیم. و بصورت شفاهی قرار شد تا خرداد ماه سال 91 سند را تحویل بدهد ولی تا کنون بدلیل بعضی از تخلفات موجود از سوی پیمانکار سند داده نشده است و آیا من می توانم در این مورد از پیمانکار شکایت نمایم؟ در ضمن میتوانم جریمه دیرکرد در تحویل 6 ماهه خانه را هم خواستار بشوم ؟

سلام
دوست عزیز ، همه خواسته های شما بستگی به متن قرارداد شما دارد . اگر موارد خسارت در آن قید شده باشد می توانید مطالبه نمائید . در ضمن اینکه شما می توانید به طرفیت کسی که به عنوان فروشنده طرف حساب شما می باشد اقامه دعوی نمائید . مگر اینکه فروشنده یکنفر و صاحب سند یک نفر دیگری باشد . که در این صورت باید به طرفیت هر دو نفر دادخواست ارائه دهید .
جهت اخذ مشاوره رایگان با دفتر مؤسسه تماس بگیرید : ۶۶ ۱۷ ۵۷ ۶۶ ۰۲۱ / ۴۳۴۹ ۸۵۷ ۰۹۱۲
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تکلیف مبایعنامه ای که شاهدین آن فوت شده اند؟ محمد رضایی 7 6,845 ۲۲ آذر ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۰۶ : ۰۱
آخرین ارسال: vakil
  افراز آپارتمان سجاد کرجی 1 5,964 ۱۷ ارديبهشت ، ۱۳۹۵, ساعت --> ۵۱ : ۲۲
آخرین ارسال: کامیاب
  راهنمایی راجع به تنظیم و انتقال سند آپارتمان lonelinesspains 3 7,473 ۶ مرداد ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۵۲ : ۰۸
آخرین ارسال: lonelinesspains
  تعین تکلیف سند ملک mhdrsl 1 7,128 ۲۱ فروردين ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۵۴ : ۱۹
آخرین ارسال: vakil
  تعیین تکلیف سند ملک ali.ponaki 1 6,072 ۲ بهمن ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۱۳ : ۱۷
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان