امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اگر شما وكيل اين پرونده بوديد چگونه از اين پرونده دفاع مي كرديد؟
#1
يك زمين زراعي ارثي به مساحت 20 هكتار در زمان حيات پدر به طور مساوي بين پدر وپسر بزرگ خانواده تقسيم شده حالا بعداز 22 سال از ده هكتار باقي مانده پسر كوچكتر به اندازه سهم الارث خودش برمي دارد حالا چهار تا خواهر نيز تقاضاي سهم الارث خود را دارند وبعد از اندازه گيري زمين پسر بزرگ متوجه شدند همان 10 هكتار است اما زمين موروثي 7هكتار است حالا اگر شما جاي وكيل مدافع اين پرونده بوديد چگونه از پسر كوچكتر دفاع مي كرديد؟
پاسخ }
سپاس شده توسط
#2
مخاطب محترم شما قبلاً این مشکلاتتان را بیان فرموده اید و در کلیه موارد طرح سوال شما ایراد داشته و به حضرتعالی هم کراراً طریقه طرح مطلب را عرض نموده ام ولی در هر صورت خدمت شما عرض میکنم برای حل مشکلتان به همراه مدارک و اسناد به دفتر یک وکیل با سابقه رجوع کنید و با دادن وکالت امور خود را مرتفع سازید زیرا اینگونه اظهار نظر نمودن جز بوجود آوردن سر در گمی برای شما چیزی ندارد تنها راه حل چنین مشکلات و اختلافاتی مراجعه به وکیل و انجام امور شما توسط ایشان می باشد زیرا حضرتعال هنوز فرق فی مابین وکیل و وکیل مدافع نمیدانید و اگر مشکل مالی دارید با وکیلی که مراجعه مینمایید میتوانید توافق نمایید در چگونگی پرداخت حق الزحمه ایشان و از نظر بنده اطلاعاتی که من در خدمت شما میگذارم زمانی قابل استناد و دارای نتیجه بوده که بر اساس اسناد اظهار نظر کنم اگر نمیتوانید و توانائی مالی ندارید میتوانید از مشاورین کانون وکلاء و یا مشاورین قوه قضائیه در مجتمع های قضایی که رایگان میباشد و آنهم با بردن اصل مدارکتان مشاوره حضوری بگیرید
بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور.
پاسخ }
سپاس شده توسط
#3
با سلام . طرح سوال شما دارای ایراد اساسی می باشد چرا که اولاً : اعلام فرموده اید یک زمین بیست هکتاری در زمان حیات پدر بین پسر و پدر بزرگ تقسیم شده به این معنی است که در زمان حیات پدر مالکیت زمین بین پسر و پدر بزرگ تقسیم و منتقل شده بنابراین بعد از فوت پدر ؛ زمین مذکور به عنوان اموال و ماترک پدر نباید محاسبه و منظور گردد .
ثانیاً: در ادامه اعلام نموده اید از ده هکتار باقی مانده ؟؟؟؟ کدام ده هکتار مگر زمین بیست هکتاری در زمان حیات پدر تقسیم و منتقل نشده پس ده هکتار مذکور از کجا آمده و آیا در مالکیت پدر متوفی بوده یا خیر ؟؟؟ اگر ده هکتار مذکور جز ماترک می باشد باید بین ورثه تقسیم شود .
بنابراین طرح سوال شما ناقص می باشد....
پاسخ }
سپاس شده توسط


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ابهام در مورد یک پرونده ya30n 1 5,886 ۳ مرداد ، ۱۳۹۷, ساعت --> ۴۵ : ۲۰
آخرین ارسال: vakil
  پیگیری یک پرونده حقوقی که رسیدگی به آن بعداز4سال ادامه دارد حاجی محمد خدری 2 4,633 ۱ مرداد ، ۱۳۹۳, ساعت --> ۳۰ : ۰۰
آخرین ارسال: کامیاب
  چگونه متن شکواییه رو در کلانتری پر کنم ؟ radarz 5 8,138 ۱۰ شهريور ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۰۶ : ۱۷
آخرین ارسال: کامیاب
  سوال در مورده نحوه به جریان انداختن پرونده arashgr 1 4,818 ۳۱ ارديبهشت ، ۱۳۹۲, ساعت --> ۵۲ : ۱۳
آخرین ارسال: vakil
  پرونده های جـدل سـاز تاریـخ! حقوق ایران 1 5,702 ۱ بهمن ، ۱۳۹۱, ساعت --> ۴۱ : ۱۹
آخرین ارسال: vakil

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان