انجمن حقوقی هامون

نسخه‌ی کامل: بیمه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
(۱ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۰۲ : ۱۵)ریحانه زنگی نوشته است: [ -> ]سلام.من در اردیبهشت 89عقد کردم ولی بعد از عقد به دلایل بسیار زیادی با ایشان مشکل پیدا کردم و با مشورت خانواده ام و مشاور تصمیم به جدایی گرفتم .من برای نفقه و اجرا کردن مهریه اقدام کردم .انها هم در همان شعبه رسیدگی به مهریه دادخواست فسخ نکاح داده بودندو مواردشان این بود که زوجه یکبار دیگر ازدواج کرده است /پدر زوجه بیان کرده زوجه تمکن مالی دارد ولی اینطور نیست و خانواده زوجه ما را فریب داده است/زوجه خود را فردی باهوش معرفی کرده/دندانهای زوجه خراب است/سر زوجه کچل است /زوجه به دروغ خود را فوق لیسانس معرفی کرده در صورتی که دانشجوی فوق لیسانس است.که بعد از تشکیل دادگاه فسخ نکاح وقاضی با استعلام از ثبت احوال وفرستادن من به پزشکی قانونی برای موی سر و درخواست کارت دانشجویی و دیگر مدارک من در حکمی قاطعانه تمام موارد فسخ نکاح انان رد کرد انها دوباره اعتراض کردن و حکم به تجدید نظر رفت و انجا هم حکم اولیه را تایید کردن با اعتراض دوباره انها پرونده برای فرجام خواهی در تاریخ اردیبهشت 90به دیوان رفته که جواب هنوز نیامده است.اما برای مهریه ایشان درخواست ناتوانی در پرداخت پول تمبر وهزینه دادرسی را داد در حالی که ایشان مهندس است و خانواده اش هم از وضع مالی خوبی برخوردار هستن وقصدش از این کار اطاله دادرسی بود که موفق هم شد. در نهایت با رد اعسارش در پرداخت هزینه دادرسی ,دادگاه رسیدگی به مهریه برای ماه اذر 90 موکول شده است.متاسفانه ایشان اهل گفتگو نیست اگر نه من و خانواده ام به طلاق توافقی راضی هستیم ولی انها با وجود تهمتهایی که به من زدن قصد گرفتن مبلغ هنگفتی پول از ما رادارن.

سلام
شما در حال حاضر در کجا زندگی می کنید ؟ آیا بعد از اتفاقاتی که فرمودید شما در منزل پدرتان هستید یا در منزل شوهرتان ؟


نقل‌قول: واقعا برای طلاق چکار میتوانم بکنم؟ایا راهی وجود دارد؟

راهکار وجود دارد . اما باید اطلاعات بیشتری بدهید . فعلا به سوال بنده پاسخ دهید .
(۳ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۴۲ : ۱۴)ریحانه زنگی نوشته است: [ -> ]
(۳ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۴۹ : ۱۳)vakil نوشته است: [ -> ]
(۱ شهريور ، ۱۳۹۰, ساعت --> ۰۲ : ۱۵)ریحانه زنگی نوشته است: [ -> ].... مهندس است و خانواده اش هم از وضع مالی خوبی برخوردار هستن وقصدش از این کار اطاله دادرسی بود که موفق هم شد. در نهایت با رد اعسارش در پرداخت هزینه دادرسی ,دادگاه رسیدگی به مهریه برای ماه اذر 90 موکول شده است.متاسفانه ایشان اهل گفتگو نیست اگر نه من و خانواده ام به طلاق توافقی راضی هستیم ولی انها با وجود تهمتهایی که به من زدن قصد گرفتن مبلغ هنگفتی پول از ما رادارن.

سلام
شما در حال حاضر در کجا زندگی می کنید ؟ آیا بعد از اتفاقاتی که فرمودید شما در منزل پدرتان هستید یا در منزل شوهرتان ؟


نقل‌قول: واقعا برای طلاق چکار میتوانم بکنم؟ایا راهی وجود دارد؟

راهکار وجود دارد . اما باید اطلاعات بیشتری بدهید . فعلا به سوال بنده پاسخ دهید .


سلام.در منزل پدرم ,این مسایل در دوران عقد اتفاق امده است


شما فعلاً منتظر نتیجه فرجام خواهی باید بمانید . برای نفقه هم اقدام نمائید . در صورتی که هدف شما طلاق است و گرفتن و نگرفتن مهریه مهم نیست، میتوانید توافق نمائید . اگر توافق نمی کنند و راهکاری هم پیش روی شما نیست باید برای پیشبرد کارهایتان به یک وکیل مراجعه نمائید تا پرونده را مدیریت و وکالت نماید .