انجمن حقوقی هامون

نسخه‌ی کامل: شكايت از كارفرما و وصول مطالبات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام
وقتتون بخير
من در سال 89 بصورت قراردادي با يك شركت خصوصي قرارداد بستم و مشغول به كار شدم.كه هر سال سنوات رو در پايان سال تسويه ميكرد(و همچنين عيدي)
در بهمن 91 نتونستم ديگه توي شركت بمونم و به دلايلي ترك كار كردم.در سال 91 طي يك قرارداد 6 ماهه از 1/1/91 تا 31/6/91 مشغول به كار بودم و قرارداد بعدي من نيز از 1/7/91 الي 30/12/91 بود كه در بهمن 91 ترك كار نمودم.
ضمنا علاوه بر مبلغي كه در فيش حقوقي من ذكر شده بود و به حسابم واريز ميشد مقداري هم هر 2 ماه يكبار بصورت نقدي بهم داده ميشد و از من رسيد گرفته ميشد.(اما در جائي ثبت نشده كه بايد اين مبلغ به من داده بشه)

كارفرما در حال حاضر سنوات و عيدي من رو نميده.از طرفي در بحث نقدي هم با توجه به اينكه هر 2 ماه يكبار بود من 2 ماه از شركت طلبكار هستم
سوالات:
1-آيا سنوات من رو ميتونه نده؟چون جايي خوندم كه چون ترك كار كردم بهم تعلق نميگيريه(سنوات 6 ماهه اول كه قراردادم رو تكميل رفتم رو هم ميتونن ندن؟)
2-با توجه به اينكه مستندات دال بر اينه كه من پست مديريتي در شركت فوق داشتم و حتي نامه اي هم دارم كه شركت از كار من به عنوان مدير راضي بوده،و در شركت هاي ديگر شرايط حقوقي يك مدير واقعا فرق داره و بسيار بالاست آيا ميتونم ادعائي در اين زمينه كنم؟
(ضمنا ً در بيمه اسم من بعنوان كارگر ساده رد ميشده!! اما مستندات مديريت بنده موجوده)

ممنون ميشم راهنمائي كنيد
ميشه كمك كنيد؟