انجمن حقوقی هامون

نسخه‌ی کامل: قرار تامین خواسته برای شارژ ساختمان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام و خسته نباشید .
اول از همه ممنون هستم که چنین محیطی رو فراهم کردید که میتونیم سوال های حقوقی خودمون رو بپرسیم و شما جواب بدید .
بنده مدیر شهرکی هستم که ۴۸ واحد داره و یکی از مالکین یکی از واحد ها به مدت دو سال و نیم هست که شارژ پرداخت نمیکنه و دارای بدهی ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان است .
بنده ابتدا اظهار نامه تنظیم کردم و برای ایشون فرستادم و ۱۰ روز بعد وقتی دیدم جوابی به اظهار نامه نداد , دادخواست تنظیم کردم و در دادخواست خواهان قطع برق و گاز و جریمه ۲ برابری بدهی و قرار تامین خواسته کردم .
در خصوص مبحث جریمه و قطع خدمات عمومی , دادگاه برای ۳ تیر ماه وقت داد شورای حل اختلاف .
در خصوص قرار تامین خواسته هم از من خواستن ۱۵ درصد مبلغ بدهی رو که حدود ۴۲۰.۰۰۰ تومان بود واریز کنم به حساب دولت که من واریز کردم و خواستار توقیف سند منزل این شخص شدم تا نتونه خونه رو بفروشه و از زیر شارژ در بره .
وقتی پیش مامور اجرایه رفتم , گفت چون مبلغ طلب شما کم هست , ما نمیتونیم سند خونه رو توقیف کنیم !!! و ۵ روز هست که من هر روز میرم و هر دفعه حرف تازه ای رو میزنه .
امروز به من گفت باید پلاک ثبتی خونه رو داشته باشی تا درخواست توقیف سند رو برای اداره ثبت اسناد بفرسته , من به هزار بدبختی پلاک اصلی و فرعی سند اون منزل رو پیدا کردم و قرار هست شنبه مجدد برم پیش مامور اجرا .
به نظر شما شنبه دستور توقیف سند رو میدن یا باز داستان جدیدی پبش رو هست ؟
مگه وقتی قاضی تعین میکنه ۱۵ درصد مبلغ طلب رو بریزید بانک , مگه دستور قاضی نیست که قرار تامین صادر بشه , پس چرا اینقدر اذیت میکنن .
مدارک من در دادخواستم : نامه معرفی من به عنوان مدیر از طرف هییت مدیره + ریز بدهی بدهکار + ریز تراز ۲ سال هزینه های شهرک + اظهار نامه + اساسنامه شهرک که به امضا ۳۹ مالک از ۴۸ مالک شهرک رسیده .
ممنون از شما اگر راهنمایی کنید که من باید شنبه چیکار کنم
سلام
شغل مالک هر چه باشد اعم از کارمندفعلا از حقوق ودر صورت شغل آزاد اموال شغل آزاد وی یا اینکه از اموال اثاث البیت بیش از شان خانوادی وآذوقه بیش از یکماه با مجوز قانونی وورود به منزل توقیف مینمودیدتا با عسروحرج قراردادن مالک که حتی میتواند مستاجر نیز که قائم مقام برمالک است را مجبور به پرداخت مینمودید شما رفته اید ملکی را توقیف کنید که مراحلی پس از ان دارد که سالها طول خواهد کشید که به حق خودتان برسید.

اگر بنده بخواهم چنین خواسته ای راتامین نمایم انچه بیان شد انجام میدادم
ممنون از جوابگوییتون , هدف اصلی ما جلوگیری برای فروش ملک هست. چون مالک در فکر فروش ملکش هست و میخوایم تا زمانی که پول شارژ و هزینه های دادرسی رو پرداخت نکرده , سند توقیف بمونه
معمولا دوایر اجرای احکام برای چنین محکوم به ملک ثبتی را توقیف نمینمایند اگر نمود چه بهتر اگر ننمود بروید سراغ حساب های بانکی با استعلام از بانکه وآنچه عرض نمود م
ضمنا توقیفی ها به شما داده نخواهد شد تا محکومیت وقطعیت خواسته اصلی
بدرود
از اطلاعات و نحوه شکایات از افرادی که حق شارژ ساختمان نمیدن استفاده کردیم، امیدوارم مشکل دوستم حل شده باشه و بخاطر چند میلیون اینقدر به دردسر نیوفته و همه شارژ ساختمان ها رو به موقع بدیم.

برای جمع آوری شارژ ساختمان از درگاه پرداخت میتونید استفاده کنید که مدیریت هزینه راحتر بشه.